• Cover/Banner of achtergrond?:
    Cover.
    Titel?:
    Pagina drie.
    Andere tekst?:
    /
    Afbeeldingen?:


    Klik.


    Klik.
    [alleen het jongentje]
    Graag ook nog een plaatje van een meisje, dat verdrietig is. Uiterlijk maakt niet uit, maar ik kan zelf geen geschikt plaatje vinden.
    Sfeer van de cover:
    Mysterieus, horror.
    Beschrijving van de story:
    Pagina drie:

    Ayla en Darryl de Zwart verhuizen naar een enorm herenhuis dat afgesloten is van de buitenwereld. Ayla is hoogbegaafd en kan geesten zien. In het herenhuis ontstaan duistere krachten en op een dag ziet Ayla een zevenjarig jochie; Matt. Hij vertelt haar dat hij een paar jaar geleden is omgekomen bij een enorme slachting. Na een paar dagen ontmoet Ayla ook Matts oudere broer Jordy. Hij is ook omgekomen bij de slachting en vertelt Ayla dat er kinderen in het bos verborgen zijn. Ayla schakelt meteen de politie in maar zij (vind ik hier beter klinken) geloven haar niet. Want wie gelooft nou een helderziend meisje dat beweert dat er kinderen in het bos zijn ontvoerd?

    Welk lettertype?:
    Beetje horror-achtig.
    Username er bij?:
    Ja.
    Andere eisen?:
    Nee, bedankt.

    Wat voor meisje moet het zijn? Want dan ga ik wat voor je in elkaar flansen.


    26 - 02 - '16

    Ik heb er twee voor je gemaakt c:




    26 - 02 - '16

    Ik heb eigenplaatjes gebruikt, hoop dat je t wat vindt ^^


    http://i.imgur.com/YoBiBs4.jpg

    Geen idee of het wat is, ik heb snel wat geprobeerd:

    [ bericht aangepast op 24 mei 2013 - 15:57 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 20:58 ]

    Hij is wel wat anders geworden. Wanneer je hem opslaat wordt namelijk alles samengevoegd en kun je er niets meer aan veranderen. Maar hij heeft nog wel dezelfde sfeer. Ik hoop dat je dit meisje beter vindt!


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik heb vier versies gemaakt: een sepia, een grijze, een met blauwe schijn en een gekleurde. Neem dan maar welke je de leukste vind.

    1. blauwe schijn
























    2.Grijs























    3.Kleur

























    4.Sepia

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 22:18 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque