• Hey!
    Ik zoek enkele rollen voor mijn nieuwe story "Just Myself"!, een kleine samenvatting:

    De 14 jarige Elizabeth Swan gaat voor haar 2e jaar naar een tuchthuis. Het nieuwe jaar begint.
    Dat jaar komt er een hele grote groep weerwolven, vampiers, katten en vleermuizen maar niemand kent hun ware identiteit. Elizabeth's aandacht gaat enkel naar Julian (weerwolf), hij praat niet veel en is heel stil maar toont geen interesse voor haar. Al snel blijkt dat hij niet echt een hele lieve jongen is, maar toch raken ze bevriend. Zal ze zijn geheim kunnen ontrafelen ?

    Rollen die ik zoek :

    Beste Vriendin Elizabeth
    Zus van Julian (weerwolf)
    Elizabeth haar tijdelijk vriendje
    Knappe leerkracht (man) Wiskunde
    Elizabeth's moeder
    Beste vriendin van Julian (liefst een vampier)
    Een meisjes Vampier
    Een meisjes Vleermuis
    Julian's moeder
    Julian's vader
    heks
    een vampier die verliefd word op Elizabeth

    heb je een ideetje schrijf een reactie met dit:
    Lijstje :
    Rol:
    Volledige naam :
    leeftijd :
    Geboorteplaats :
    Karakter :
    Uiterlijk (een beroemd iemand) :
    Situatie :
    Extra :

    [ bericht aangepast op 24 mei 2013 - 19:05 ]

    Elizabeth's stalker
    Volledige Naam: Gabriel "Gabe" James Script
    Leeftijd: Hij is geboren op 20 juli en is 15 jaar oud.
    Vijf belangrijkste karakter kenmerken: Hopeloze romanticus, soms niet aardig, eerlijk, heeft een verslaving aan meisjes en hij is heel sociaal.
    Uiterlijk:



    Gabe is een hopeloze romanticus. Hij is redelijk gespierd en lang, met zijn één meter negentig. Met zijn lengte kan hij natuurlijk al heel wat meisjes versieren.
    Zijn haren zijn lichtbruin. Hij is echt tegen haar kleuren. Als hij een meisje ziet die hij leuk vind dan gaat hij er ook achteraan.
    In zijn vrije tijd draagt hij motorkleren. Heel vaak kun je hem ook zien met een paar leren motorrijlaarzen. In zijn vrije tijd houd hij zich bezig met motorrijden.
    Meestal schatten de mensen Gabe ouder dan dat hij is, dat komt vooral door z'n lengte .
    Nationaliteit: Zijn vader is Engels, z'n moeder is Amerikaans .
    School/werk: Hij zit nog steeds op de highschool, studeert wiskunde.
    Verleden: Zijn vader heeft verschillende vrouwen gehad, hij heeft nog 2 broers en een zus (allemaal van een andere vrouw)

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 15:46 ]

    Gewoon zomaar pak jij mijn karakter weg bij een ander topic -- what the hell?
    En dan nog iets, als je een topic opent waarom ga je dan zelf al je rollen invullen? De bedoeling is dan toch dat andere dat doen voor je?

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 10:41 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Sorry hoor -- maar dit was niet de bedoeling en nog steeds niet. Ze lijken gewoon nog te veel op mijn (en die van anderen) rollen.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 12:14 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    heb er nog enkele nodig maar toch al bedankt :D

    ik was even off met de examens enz ma als iem. wilt dat ik die waarschuw stuur een bericht dan he