• Vraag: heb jij 1 of meerdere leerkrachten die jou of de klas oneerlijk behandelt?

    Mijn antwoord:
    Ja 1 leerkracht techniek. Zij behandelt iedereen oneerlijk ik hoor leerlingen uit alle klassen klagen over haar, kwaad worden bij fout antwoord, nota voor alleen al u map vergeten enzovoort.

    Laat maar weten als jullie ook zo'n *** leerkrachten hebben:)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Dat noteren bij het vergeten van boeken gebeurt bij mij ook, dat is dood normaal. Als je op het middelbaar zit hoor je gewoon je spullen voor elkaar te hebben, klaar. Maar boos worden bij een verkeerd antwoord, vind ik wel een beetje vreemd.


    26 - 02 - '16

    Alleen een docent Nask die mij eruit stuurde omdat ik 'als enige doorkletste.'
    De rest van de klas praatte ook, maar ze heeft ook de pik op mij. ):

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 19:29 ]

    Ja. Nou ja, een beetje. Hij maakt elke keer rotopmerkingen, en dan weet je niet of het een grapje is of niet. Ik ga bijvoorbeeld - als het goed is - op stage vanaf september. Dus ik had een vraag over m'n portfolio. Zegt ie: 'Ach, maak je maar niet druk over je portfolio. Geld toch niet voor jou.' - Wordt hier super nerveus van...


    To infinity and beyond •

    Cyborg schreef:
    Dat noteren bij het vergeten van boeken gebeurt bij mij ook, dat is dood normaal. Als je op het middelbaar zit hoor je gewoon je spullen voor elkaar te hebben, klaar. Maar boos worden bij een verkeerd antwoord, vind ik wel een beetje vreemd.


    Mijn Andere leerkrachten doen dat niet, maar dat vind ik er wel over gewn punten aftrek.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik heb het topic in het juiste subforum gezet. ^^

    In het hoger onderwijs heb je dat vele minder. Ik heb zo geen enkele docent.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Moet je je map maar niet vergeten, lol.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mweh, dit jaar niet echt eigenlijk. Er wordt bij ons toch nooit huiswerkcontrole gedaan of zo.


    Caution first, always.

    Cyborg schreef:
    Dat noteren bij het vergeten van boeken gebeurt bij mij ook, dat is dood normaal. Als je op het middelbaar zit hoor je gewoon je spullen voor elkaar te hebben, klaar. Maar boos worden bij een verkeerd antwoord, vind ik wel een beetje vreemd.
    Dit en voor de rest.. nah.


    Some people are art and do art at the same time

    Cyborg schreef:
    Dat noteren bij het vergeten van boeken gebeurt bij mij ook, dat is dood normaal. Als je op het middelbaar zit hoor je gewoon je spullen voor elkaar te hebben, klaar. Maar boos worden bij een verkeerd antwoord, vind ik wel een beetje vreemd.

    Dit^.
    En soms doen het leraren en niet, maar de volgende week weer wel of ze doen het standaard. Het ligt er een beetje aan wie je hebt ^^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb een leraar die persoonlijke dingen over mij die haar niets aangaan aan mij gaat vragen waar de hele klas bijzit.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Mijn engelsleraar, die mijn oude lerares verving, was echt vreselijk. Hij wilde de hele klas 5 kantjes strafwerk geven, omdat we niet luisterden, maar dus ook de mensen, waaronder ik, die eigenlijk wel gewoon mee wilden doen en over het algemeen rustig waren en hun mond hielden. Dat was pas onrechtvaardig....


    Stenenlikker

    Mijn geschiedenis leraar, lol. Hij controleert bij alle andere V4 klassen het huiswerk, behalve bij ons.


    The odds are néver in our favor.