• Er is een meisje dat bij mij zit in de klas, ze is nieuw weetje en ze heet Vera. Ze is net een schaap en ziet er belachelijk uit [da's eigenlijk gemeen van mij maja].Dus Ze volgt mij de hele tijd en dat is écht irritant:S
    Maar nu begin ik het maar eng te vinden, omdat ik pas geleden hoorde dat ze op meisjes valt. & Laatst struikelde ik, toen hielp Vera mij. Gadveerr.
    Ik heb nog extra nagevraagd of ze op meisjes valt. & Ze zei dat ze vroeger op jongens viel, maar toen vond geen ene jongen haar leuk, dus is ze maar op meisjes verliefd gaan worden..(N)
    Engerrd,
    Duuuuss. Ik vind het al irri dat ze me volgt, Maar ik ben vooral bang dat ze op me is.. :$


    Btw: Niet denken dat ik iets heb teegn lesbie's, homo's of bi's


    ps; zijn sommige van jullie hier lesbie of homo of bi?
    zOja.
    Niet denken dat ik wat tegen jullie heb. Maar tis gwn toevallig dat Vera dat ook is. & Dat ik haar irri vind. En dat kan tog.

    Ik vind dit wel een beetje tever gaan hoor..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Okeej, Toevallig zit ik bij jou en Vera in de klas, maar ik vindt dit echt gemeen van je hoor. Ze loopt misschien achter je aan maar datwil niet zeggen dat ze op je is, en dit is 1 groot leugen omdat Vera helemaal niet heeft gezegd dat ze op meisjes valt. Dit had ik echt nietvan je verwacht. :S :|

    Ik heb nog extra nagevraagd of ze op meisjes valt. & Ze zei dat ze vroeger op jongens viel, maar toen vond geen ene jongen haar leuk, dus is ze maar op meisjes verliefd gaan worden..

    Hier klopt niks van?
    x


    ok

    Okeej, Toevallig zit ik bij jou en Vera in de klas, maar ik vindt dit echt gemeen van je hoor. Ze loopt misschien achter je aan maar datwil niet zeggen dat ze op je is, en dit is 1 groot leugen omdat Vera helemaal niet heeft gezegd dat ze op meisjes valt. Dit had ik echt nietvan je verwacht. :S :|

    Whahaha, Awin voor de eerste keer op het forum(A) Maar je hebt wel gelijk, Vera heeft niet gezegt dat ze op meisjes valt.:]
    x


    ok

    Oké, laat ik mijn kant van het verhaal duidelijk maken.
    Vera is geen lesbisch, dat weet ik haast zeker.:'D Een meisje, Michelle, die zit ook in onze klas, zei dat ze niet makkelijk vrienden kan maken en dat ze vroeger werd gepest. Ze wil alleen maar vrienden maken, en je zei zelf dat ze heeft gezegt dat ze nu een vriendje heeft.:]
    x


    ok

    Als je lesbisch bent wordt je heus niet verliefd op ieder meisje, en waarom heb jij er last van als ze jou leuk vindt? Jij valt toch niet op haar?


    blame the bully.

    Ik weet het niet.Ik zou eerst nog maar eens bewijzen of ze lesbi's is,want mischien wil ze gwn wel vriendinnen met je worden ofzo.Het kan een raar misverstand zijn


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Ze helpt je overeind en dan word je bang van haar.
    et is niet zo dat als je lesbisch bent dat je op ieder meisje van de wereld valt.


    Jha, duuh dat zei ik al :s.

    Als je lesbisch bent wordt je heus niet verliefd op ieder meisje, en waarom heb jij er last van als ze jou leuk vindt? Jij valt toch niet op haar?


    ZOALS ik al zei.
    Ik krijg er een enge kriebel v an

    Ik weet het niet.Ik zou eerst nog maar eens bewijzen of ze lesbi's is,want mischien wil ze gwn wel vriendinnen met je worden ofzo.Het kan een raar misverstand zijn

    Dat denk ik eerlijk gezegt ook.:]
    x


    ok

    Ik weet het niet.Ik zou eerst nog maar eens bewijzen of ze lesbi's is,want mischien wil ze gwn wel vriendinnen met je worden ofzo.Het kan een raar misverstand zijn


    MAAR ZE HEEFT HET ZELF TOEGEGEVN

    Ik loop ook wel eens achter een vriendin van me aan,. mijn vriendin ook wel eens achter mij aan, zijn we dan lesbish,. en dan nog... Ik vind dit gewoon re hard..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik vind dit wel een beetje tever gaan hoor..


    whate ever

    Ik vind dit wel een beetje tever gaan hoor..


    whate ever

    Ik loop ook wel eens achter een vriendin van me aan,. mijn vriendin ook wel eens achter mij aan, zijn we dan lesbish,. en dan nog... Ik vind dit gewoon re hard..



    Maar dit is anders, aah hoofd