• Wat als je moeder zegt dat je op kamp moet..
    Wat als er geen begeleiding mee gaat..
    Wat als je met een jongen of een meisje in èèn tent moet..
    Wat als je op een gegeven moment verder van de groep weg moet met je partner..
    Wat als het bos overdags mooi is en 's nachts eng en donker..
    Wat als er 's nachts rare dingen gebeuren..


    Rules;
    -Je mag maar 1 personage spelen. Een jongen óf een meisje. Je mag er alleen twee spelen als je het aan mij gevraagt heb :'3
    -Sowieso 3 regels.
    -Niemand is perfect.
    -Iedereen is sowieso voor 1 ding bang.. (Komt later in het verhaal aan toepassing)
    -Blijf actief reageren.
    -16+ mag ^.^
    -Ik weet geen regels meer :'$

    Invullijstje;
    Naam:
    Leeftijd[18+ 1D hebben hun real leeftijd]:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk [foto]:
    Bang voor:
    Met wie wil je in een tent [letop; je mag geen jongens/meisjes kiezen die al aangegeven is]:

    Jongens;
    1. Niall Horan || Sempra
    2. Harry Styles || Hersheys
    3. Liam Payne || Mallory
    4. Louis Tomlinson || OhMyZiall
    5. Zayn Malik || Cheesburger

    Meisjes
    1. Lauren Ariana Williams || iPayphone
    2. Alyson Rose Valentino || Malino
    3. Maddison Fay Rylance || BlueHeaven
    4. Anna Rose Prime || AppleBottom
    5. Yasmin Amelia Jones || Depay

    Tentenverdeling;
    Blauwe tent; Alyson & Zayn
    Groene tent; Lauren & Niall
    Rode tent; Yasmin & Louis
    Gele tent; .Maddison & Harry
    Paarse tent: Anna & Liam

    -

    Naam: Lauren Ariana Williams
    Leeftijd: 18 jaar.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Innerlijk: Lauren is een vrolijk en spontane meid. Soms heeft ze last van stemmings wisselingen,
    Zo is ze bijvoorbeeld harstikke blij en paar seconden daarna verdrietig. Lauren is graag onder de mensen want
    Ze is bang om alleen te zijn. Ook is ze bang voor het donker. Verder laat Lauren het ook duidelijk merken als
    Ze je niet mag. Ze kan natuurlijk ook wel eens Bitchy doen maar dat is haast zelden. Lauren helpt ook graag andere mensen, als je ergens mee zit kan je Lauren om raad vragen. Ze is goed te vertrouwen en een geheim is zeker veilig bij haar. Soms kan ze nog wat kinderachtig doen, hoort erbij, right? Lauren is ook af en toe geheimzinnig wat niet altijd leuk is.
    Uiterlijk :


    Bang voor: In de steek gelaten worden en donker.
    Met wie wil je in een tent: Nialler :'3

    Ik ben badder slecht in beschrijven x)
    -

    Tumtumtummm.. Dit is mijn eerste RPG op Q :'3

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 14:36 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    BlueHeaven schreef:
    (...)

    [Haha, goedzo! Ben toch een tijde weg geweest en heb een nieuwe Username dus.. Maar maak jij Harry morgen, maak mijn personage denk ik wel morgen, want ga zo switchen naar mijn telefoon en dan kan ik moeilijk een personage aanmaken..]


    Ik maak 'm denk ik zo, of anders vannacht. Zal toch nog wel lang wakker zijn. ^^
    & @OhMyZiall, dit is eng, ik had in mijn gedachten precies dezelfde angst voor Harry. ;o


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Naam: Anna Rose Prime
    Leeftijd[18+ 1D hebben hun real leeftijd]: 20, jarig op 16 oktober.
    Geslacht: Meisje meisje meisjeeee (:
    Innerlijk: Anna is vriendelijk, behulpzaam, lief, luid, vrolijk, noem maar op, ze houdt ervan om in iemands anders huid te kruipen en is niet bang om een grapje met mensen uit te halen, ze is ook zeer open tegen iedereen. Ze heeft een groot hart en houdt van iedereen, ze is ook zeer snel emotioneel. Ze geeft veel te snel om mensen die niet om haar geven. Ze is best nieuwsgierig, wat haar dan ook best vervelend maakt, soms.
    Uiterlijk [foto]:



    Kylie Jenner
    Bang voor: Anna is bang voor veel dingen, vooral kleine beestjes en schaduwen, ze is ook zeer paranoïde over van alle zaken, zoals geesten, daar heeft ze een enorme angst voor, ook heeft ze schrik van geheimen, waarom, weet ze niet, maar ze houdt er zeker niet van.
    Met wie wil je in een tent [letop; je mag geen jongens/meisjes kiezen die al aangegeven is]: Louis, of misschien Harry of misschien Louis, h e l p.(:

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 23:20 ]


    The artist is the kid that survived.

    @OhMyZiall, ik weet niet of je had gezien dat ik mijn personage in een tent wilde doen met Louis? Vind je dat goed?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Hersheys schreef:
    (...)

    Ik maak 'm denk ik zo, of anders vannacht. Zal toch nog wel lang wakker zijn. ^^
    & @OhMyZiall, dit is eng, ik had in mijn gedachten precies dezelfde angst voor Harry. ;o


    Oké, dit is zeker eng. Maar volgens mij hebben we dat probleem wel eens eerder gehad. (A)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Depay schreef:
    @OhMyZiall, ik weet niet of je had gezien dat ik mijn personage in een tent wilde doen met Louis? Vind je dat goed?
    '

    Ik vind het goed (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Naam: Harry Edward Styles.
    Leeftijd: 19, 01-02-1994.
    Geslacht: Man.
    Innerlijk: Harry is een spontane, vrolijke en behulpzame jongen, die altijd voor anderen klaar staat. Daarbij is hij erg sportief en doet er alles aan om strak en fit te blijven. Ook Harry is een echte flirt, hij houdt er van om met ieder meisje dat in zijn buurt komt een aardige opmerking te maken, of knipoog te geven. Maar als Harry een meisje heeft gevonden die hij echt leuk vind, zal hij er ook honderd procent voor gaan en kan hij best romantisch zijn.
    Uiterlijk [foto]:



    Bang voor: Dat niemand hem uiteindelijk echt nog mag, dat alles een leugen was en dat hij alleen achter zal blijven.
    Met wie wil je in een tent: Met Naomi's -BlueHeaven- personage.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 0:30 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    OhMyZiall schreef:
    (...)

    Oké, dit is zeker eng. Maar volgens mij hebben we dat probleem wel eens eerder gehad. (A)


    Dat klopt, haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hersheys schreef:
    (...)

    Dat klopt, haha.
    '

    Haha, en dat maakt het enger.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    OhMyZiall schreef:
    (...)'

    Haha, en dat maakt het enger.


    Ik heb wel een leuke gif voor je. ^.^ Weet niet of je 'm al gezien hebt, maar ik zit hier m'n emoties in te houden, haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hersheys schreef:
    (...)

    Ik heb wel een leuke gif voor je. ^.^ Weet niet of je 'm al gezien hebt, maar ik zit hier m'n emoties in te houden, haha.



    OH MY FREAKIN' ASDFGJJKL; <3


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Hersheys schreef:
    (...)

    Ik heb wel een leuke gif voor je. ^.^ Weet niet of je 'm al gezien hebt, maar ik zit hier m'n emoties in te houden, haha.



    O.O Ik zeg niet en heb hier ook weinig op te zeggen, haha


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Naam:
    Maddison Fay Rylance.

    Bijnaam:
    Mad, Maddy.

    Leeftijd:
    18, 02-08-1994.

    Geslacht:
    Female.

    Innerlijk:
    Maddison is absoluut geen verlegen meisjes. Ze geeft altijd haar mening en denkt niet na voordat ze iets zegt waardoor er soms nogal snel kwetsende woorden uit haar mond komen. Als ze door heeft dat haar woorden niet goed vallen biedt ze meestal wel haar excuus aan, alleen als ze de gekwetste persoon echt niet kan uitstaan, dan heeft ze iets van laat maar. Maddison is vaak wel nogal aanwezig, mede doordat ze veel praat, en dan bedoel ik ook echt veel, maar ook doordat ze soms nogal de neiging heeft wat overdreven te reageren, zelfs om klein dingetjes. Sommige mensen vinden dat irritant, maar anderen vinden dat juist grappig. Daardoor komt ze vaak niet erg intelligent over wat ze eigenlijk wel is, ook al laat ze dat niet vaak zien. Dat ze af en toe nogal domme opmerkingen maakt helpt ook niet echt. Ze is ook iemand die dingen vaak zelf wil uitvinden en hulp van anderen daarbij niet accepteert. Pas als ze echt zeker weet dat ze iets niet in haar eentje kan zal ze hulp vragen en dat gaat alsnog gepaard met tegenzin. Ze is perfectionistisch en kan er niet tegen als iets niet lukt. Als iets niet lukt of fout gaat kan ze ook behoorlijk gestrest raken. Dat is dan ook meestal aan haar gezicht te zien maar als ze niet wil dat iemand zit hoe zich voelt kan ze zo een muur optrekken.
    (Kan het altijd nog iets aanpassen, of iets verander gedurende het RPG.)

    Uiterlijk:



    klik || klik || klik
    (Of dit uiterlijk??)

    Bang voor:
    Maddison is bang om alleen te zijn, achtergelaten te worden, in de steek te laten worden gelaten of alleen te eindigen, zonder vrienden, familie, niemand, helemaal alleen. Ze is dus bang om eenzaam te worden/zijn en dat niemand haar nog mag of wilt. Maddison is dus wel niet bang om gewoon overdag ergens alleen naartoe te lopen, maar in het donker is al een ander verhaal. Ze is dan niet doodsbang, maar ze vind het geen prettig idee om in het donker alleen te zijn. Verder is ze bang voor onweer en enge geluiden s'nachts in het donker.

    Met wie wil je in een tent:
    Harry Styles.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2013 - 20:19 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    is er nog plaats? als meisje dan

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 23:13 ]


    The big big bang The reason I'm alive

    Alle meisjes zijn al bezet volgens mij.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    iPayphone schreef:
    (...)

    OH MY FREAKIN' ASDFGJJKL; <3


    My feelings right now. There's too much Louis on my tumblr dash and I'm dying.


    stay safe because I like being alive at the same time as you