• Als je een pb hebt ontvangen dan heb ik goed nieuws voor je!!

    Ikke :D
    Info komt sow ;)


    Every tear falls down for a reason.

    -.-' jammer dat er maar 1 iemand reageert

    Naam: Noël

    Leeftijd: Weet niet hoe oud jij betn maar rond de 16 17 ofso ?:P

    Karakter: Lief, soms bitchy, eigenwijs, Vertrouwbaar, Aardig, brutaal ^^

    Hobby's: Zingen, dansen auwehoeren met friends, uitgaan, feesten =)

    Likes: Dansen, zingen, friends, party's, people with theyre own style.

    Dislikes: Spinnen, Huppelkutjes, mensen die denken dat ze beter zijn ^^

    Foto:Komt soow (A)

    Tekstje:
    Hi Bitchaazz ^^ Ik ben Noël ben .. jaartjes geleden hier op de wereld gedropt, ik hou erg van feesten dansen zingen etc. =P, verder heb ik een hekel aan huppelkutjes, Bah, met die kinderen kan iok echt niet overweg X'D, verder heb ik een tweelingzus <3 en veel vrienden, ben er altijd voor hun and iloveu guys, Maar ik moet alweer gaan ^^
    Chiau Schatzz (H) Rock on ! <33

    Waarom je perse dat wil zijn...
    Het lijkt me wel cuwl, =D


    Every tear falls down for a reason.

    -.-' jammer dat er maar 1 iemand reageert


    Ik wil wel, maar ik bedoel, ik weet niet eens waar het verhaal over gaat en anders als het verhaal me niet aan staat is het ook niet meer leuk om te lezen


    Live life limitless.

    Naam: Demi.

    Leeftijd: 16 jaar.

    Karakter: Lief, behulpzaam, Beetje gek en meestal erg vrolijk XD

    Hobby's: Dansen, zingen, muziek luisteren en keyboard spelen.

    Likes: Lolly's, icecream, Tokio Hotel, Music!, me vrienden, fotows maken.

    Dislikes: Groente, Huppelkutjes, na-apers, klassieke muziek, regen, SCHOOL.

    Foto: van mezelf?
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=84148

    Tekstje: Nou, ik ben dus Demi en ben 16 jaartjes, wat ik like zie je hierboven al ^^ Verhaaltjess van quizlet zijn trouwens ook nog leuk ^^ maarja, hoop dat je iemand vind die op je lijkt :]

    Waarom je perse dat wil zijn...: omdat ik een tweeling geweldig vind, je bent nooit alleen en je hebt iemand die je begrijpt.. net als een beste vriendin, maar dan is het ook nog eens je tweeling zus. ik zou er graag een willen hebben (A)


    Choke on the words that were your last goodbye.

    Foto ;http://i37.tinypic.com/29pbzad.jpg
    Ik weet niet of dit overeenkomt met jouwn foto, aangesien als ik de rol krijg dat wel tweeling zijn xD, maar je mag hem veranderen (A)


    Every tear falls down for a reason.

    Naam: KAREN
    Leeftijd: 16
    Karakter: LIEF, DOET GRAAG ZOT, WORD SOMS SNEL KWAAD,
    Hobby's: ZINGEN, UITSLAPEN
    Likes: TOKIO HOTEL, ZINGEN, UITSLAPEN
    Dislikes: SPINNEN, ROMMEL, SCHOOL, TH-HATERS
    Foto: http://msnbcmedia2.msn.com/j/msnbc/Components/Photo_StoryLevel/080207/080207-hannah-montana-vmed11a.widec.jpg
    Tekstje: Hi, ik ben Karen, een meisje dat anderen helpt als ze in de problemen zit, en ik zing ook heel vaak, in een bandje zit ik niet, ik doe het gewoon maar. Ik hou ook van Tokio Hotel. Mijn leven is goed zoals het is, ik heb nergens over te klagen. Ik en mijn tweelingzus (hoofdrol) zijn onafscheidelijk!.. Meer weet en heb ik eigenlijk niet echt te zeggen.. ^^
    xXx
    Waarom je perse dat wil zijn...: OMDAT IK EENS IN EEN SERIE WIL MEEDOEN WAAR IK MET EEN VAN DE TWINS KRIJG, OMDAT IK NU EENS NOOIT DA GELUK HEB >.< ... ^^


    .. d[-_-]b .. ==> .. MusicIsLife..

    (...)

    Ik wil wel, maar ik bedoel, ik weet niet eens waar het verhaal over gaat en anders als het verhaal me niet aan staat is het ook niet meer leuk om te lezen


    Het gaat over een tweeling die nogal van avontuur gaat en ze gaan naar een super oud gebouw. Als ze binnen komen gebeuren echt de creepste dingen enzo, de deur valt dicht en gaat niet meer open. Dan raken ze elkaar kwijt in het donker en opeens voelen ze elk dat er iemand naast hun staat (wie dat is zal je zien in het verhaal) ze moeten dus proberen eruit te komen...

    Naam: Ruby

    Leeftijd: 16 jaar

    Karakter: Eigenwijs en koppig, brutaal, soms bitchy maar heel vaak heel erg lief

    Hobby's: Alles wat met muziek te maken heeft, computeren, lezen en sieraden maken

    Likes: Ijs, muziek, jongens xD

    Dislikes: huppels, roddelen, pesten

    Foto: 1eiige twin of 2eiige twin?

    Tekstje:
    Heey mensjes
    Mijn naam is ruby, ben 15 en de ene helft van een twin. Mijn hobby's hebben veel met muziek te maken, computeren, lezen en creatief bezig zijn. Waar ik absoluut niet tegen kan is roddelen en pesten. Heb daar zelf nogal ervaring mee. Maare moet maar weer eens gaan, mn zusje wil er weer eens op.
    kuzzzzz
    Ruby


    Waarom je perse dat wil zijn...lijkt me ontzettend gaaf


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    (...)

    Het gaat over een tweeling die nogal van avontuur gaat en ze gaan naar een super oud gebouw. Als ze binnen komen gebeuren echt de creepste dingen enzo, de deur valt dicht en gaat niet meer open. Dan raken ze elkaar kwijt in het donker en opeens voelen ze elk dat er iemand naast hun staat (wie dat is zal je zien in het verhaal) ze moeten dus proberen eruit te komen...


    Super storie :o, kun je melden wanneer die er is, of ik de rol heb of neit ? (A)
    En no een reden voor de rol; Je verhaal lijkt me cool en spannend :D


    Every tear falls down for a reason.

    (...)

    Het gaat over een tweeling die nogal van avontuur gaat en ze gaan naar een super oud gebouw. Als ze binnen komen gebeuren echt de creepste dingen enzo, de deur valt dicht en gaat niet meer open. Dan raken ze elkaar kwijt in het donker en opeens voelen ze elk dat er iemand naast hun staat (wie dat is zal je zien in het verhaal) ze moeten dus proberen eruit te komen...


    Cool verhaal, wil je me gewoon zeggen als het eerste deel er is?? want ik word het toch niet


    Live life limitless.

    (...)

    Cool verhaal, wil je me gewoon zeggen als het eerste deel er is?? want ik word het toch niet


    Ok zal ik doen, kijk ik heb er nu al 3 de bijna perfect bij me passe

    (...)

    Ok zal ik doen, kijk ik heb er nu al 3 de bijna perfect bij me passe


    Whaha oke xD, Dat word moeilijk kiesen dan denk ik :$(A)


    Every tear falls down for a reason.

    Mij maakt niet uit, het verhaal lijkt me gewoon echt super mooi! als je begint laat je me het wel weten he? :D


    Choke on the words that were your last goodbye.

    Maar eeh ik meot zoo gaan ¬¬', stuur je pb ofso als deel 1 er is en of ik een rol heb ?(A)

    Xx


    Every tear falls down for a reason.