• Annick (mod aka pukkelpuist) en ik hadden ons gezellig hardloop-donderdag, lekker in de regen een heel eind hardlopen haha. Nou ja, naast dat we een hele hoop hard gelopen hebben, hebben we een nieuwe sport uitgevonden. Red een pulletje! We liepen van de dijk af een woonwijk binnen en een ander meisje dat ook aan het hardlopen was, vroeg of we haar even konden helpen, want er zat een baby eendje onder een auto, die was daar terecht gekomen omdat hij werd opgejaagd door een kat. Wij helpen, vesten uit en proberen pulletje te vangen. Nou, dat is nog een heel karwei. Was hij eindelijk onder de auto vandaan, moesten we erachteraan rennen omdat hij zo hard wegrende. Tuin in, steegje door. Uiteindelijk had Annick hem gevangen, sprong hij uit haar armen, wij weer erachteraan. Dat meisje heeft hem uiteindelijk gevangen en mee naar huis genomen om de dieren ambulance te bellen. We hadden namelijk geen idee waar de moeder uit kon hangen omdat er overal water en sloten waren daar.
    Dus, wij hebben vandaag een pulletje gered, wat hebben jullie gedaan? :Y)

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 16:43 ]


    Your make-up is terrible

    Jullie verdienen een lintje! Euhm, ik heb me dood gestresst om een stomme "big announcement" die uiteindelijk niet zo big bleek te zijn, stukje uit Vijftig tinten donkerder gelezen en een hernia gekregen doordat mijn zusje per se paardje wilde spelen.


    Searching heavens for another earth

    Goed gedaan inderdaad. ^^
    Ik had sportdag vandaag. Buiten. In dit kutweer.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 19:58 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Wow van jullie! :D

    Ik heb wat toetsen gemaakt xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Parachutes schreef:
    Wat goed van jullie! ^^
    Ik eeeh... heb de hele dag studieontwijkend gedrag vertoond. En ik heb morgen economie examen D:

    Dat Willempie nog niet ingelicht is voor een onderscheiding is een schande.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Heeel veel toetsen gemaakt op school, heel gezellig gewerkt (ook voor 't eerst trouwens) en nu ga ik keihard blokken op mijn so frans voor morgen!


    Opgeven is geen optie.

    Dat is snoezig. Ik heb mijn All-Stars de prullenbak in gesmeten, aangezien daar bijna de schimmel opgroeide. Rip. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Goed bezig!
    Ik heb eigenlijk echt van alles gedaan vandaag. ^^


    Bad decisions make good stories.

    CURLYMONSTER schreef:
    Wow, whut? Een pulletje is een eendje? :Y)
    Good job! Ik houd een pyjama dag en stress een beetje voor mijn examen morgen.

    Goeie actie zeg!

    Wat heb ik gedaan.. Geleerd, gerelaxed én ik heb, ookal vind ik dat moeilijk, mijn mening tegenover het gedrag van een vriendin van mij gezegd. Niet dat het uiteindelijk nut heeft gehad, want ze lult er gewoon overheen en uiteindelijk ben ík degene die het verkeerd begrijpt.. Maar het gaat om het idee zullen we maar zeggen..


    Inspiration can hit you any time

    Aww dat is echt geweldig wat jullie deden!
    Ik heb op mijn verjaardag een vogeltje gered. Ik en twee andere vriendinnen liepen even door het parkje bij ons in de buurt en ik zag een vogeltje spartelen. Een vriendin van mij (Kyra) zei dat we het beestje naar de dierenarts moesten brengen. Die was er ook toevallig in de buurt. Dus we gingen met z'n drietjes (eigenlijk viertjes, de vogel) naar de dierenarts. Bleek dat het nog jong volgetje was, die net uit het nest was gekomen. En het werd al bijna herfst, het diertje ging opzoek naar voedsel en was te zwak .n. duss hij werd verzorgd en nu vlieg denk ik in het wild vrolijk rond ^^


    ~A smol bean who loves drawing doges and cates

    Ik heb nog niet veel interessants gedaan. Beetje gamen en eten :Y)
    Vanavond vanaf 8 uur tot 5 uur werken, whoehoe!


    I'd rather die my way, than live yours.