• Ik ben eigenhandig van mijn overgewicht afgekomen.
    Ik heb een van mijn grootste angsten in de ogen gekeken toen ik in de schouwburg een verhaal van mijzelf voor las.
    Ik heb een tijd geworsteld met het feit dat ik diabetes heb, ik heb het nu geacepteerd.
    Ik heb vijanden gemaakt, vrienden verloren en pijn gevoeld.

    En ik ben nog steeds hier.

    Dit topic was eerst bedoeld als mijn eigen persoonlijke paptalk voor de examens, want na alles wat er gebeurd is in de kleine 16 jaar van mijn leven weet ik dat ik het aankan. Ik kan alles, zolang ik er vecht.<3

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 22:27 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Idd, zoals je zelf al zei; Je kunt alles zolang je ervoor vecht. En zolang je er in gelooft.

    En succes met je examens ;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dan heb je beter vertrouwen in jezelf dan mij !
    Knap hoor ! En nu er mee door gaan. c:


    Danmarks Dynamite.

    Super knap van je allemaal. Succes met je examens! <3


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    FloraBunce schreef:
    Idd, zoals je zelf al zei; Je kunt alles zolang je ervoor vecht. En zolang je er in gelooft.

    En succes met je examens ;)


    Ik zal altijd vechten voor wat ik wil of voor waar ik in geloof.:)
    En thanks.:3
    @Boilesen: wel ik leer dan ook keihard maar goed.=) jij ook!(?)
    @Depay: Thanks.=3

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 22:35 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    High five, ik heb ook diabetes. Daardoor ben ik vrijwel altijd ziek en er is altijd wel iemand die er iets over moet zeggen, meestal zijn dit de mensen waarvan ik dacht dat het vrienden waren. Ik wou dat ik ook zo kon doorzetten als jou....


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    Je vecht, en dat is sowieso al goed (:
    We're behind you!


    Tijd voor koffie.

    You can do it!
    Het is al super dat je zo ver bent, en die examens komen echt wel goed!


    Bad decisions make good stories.

    ThaKayleigh schreef:
    High five, ik heb ook diabetes. Daardoor ben ik vrijwel altijd ziek en er is altijd wel iemand die er iets over moet zeggen, meestal zijn dit de mensen waarvan ik dacht dat het vrienden waren. Ik wou dat ik ook zo kon doorzetten als jou....


    Oooooh dat eerste: zo herkenbaar....wurg ze...dat is mijn beste tip.(cat)
    en tja: dat leer je vanzelf als je mij bent.^^

    @yeah I can and will!:3 thanks.<3

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 22:44 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik bewonder je alles wat je zegt. Geef niet op, je zult een mooie toekomst tegemoet gaan.
    Ik gun je het allerbeste in het leven toe!
    En veel succes met je examens!
    Samen kunnen we het!
    Samen zijn we er voor je en we steunen je!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Kwijt schreef:
    Je vecht, en dat is sowieso al goed (:
    We're behind you!


    Awh thanks.c:
    @thank you, I wont let you guys down.<3

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 22:45 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Oooooh dat eerste: zo herkenbaar....wurg ze...dat is mijn beste tip.(cat)
    en tja: dat leer je vanzelf als je mij bent.^^

    Ik ben gewoon geen doorzetter, ik heb sinds mijn 6e gevecht om mijn diabetes goed te krijgen dus op een gegeven moment heb ik het denk ik maar opgegeven.


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    Ik ben blij dat je een vechter bent.
    Er zijn weinig mensen die zo sterk naar voor komen nadat ze gepest zijn en ja, ik spreek uit ervaring.
    Maar bekijk het ook van een andere kant.
    Ja, je hebt vrienden verloren en pijn gevoeld, maar ik denk wel dat je ook nieuwe vrienden hebt gevonden?
    Je moet gewoon onthouden dat je er nooit alleen voor zal staan, ook al lijkt het soms wel zo.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ThaKayleigh schreef:
    (...)
    Ik ben gewoon geen doorzetter, ik heb sinds mijn 6e gevecht om mijn diabetes goed te krijgen dus op een gegeven moment heb ik het denk ik maar opgegeven.


    Ik sinds mijn 3de, maar weetje wat het is...ik weiger te breken voor wie of wat dan ook, ik gun het ze niet en dus ga ik door met opgeheven hoofd.

    @Dat weet ik en dat is zo maar de meeste raak ik weer kwijt na een tijdje...maar ik heb de beste moeder in de hele wereld, ze is mijn beste vriendin en moeder in een als het moet en er is een meisje wat ik al me hele leven ken en she is just amazing.<3

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 22:49 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Je bent een vechter, en dat vind ik knap. Ik vind je positieve kijk op de toekomst waardig en respectvol. Succes met je examens en als ik jou hoor, dan denk ik dat jij het laatste gaat lachen van allemaal.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    Je bent een vechter, en dat vind ik knap. Ik vind je positieve kijk op de toekomst waardig en respectvol. Succes met je examens en als ik jou hoor, dan denk ik dat jij het laatste gaat lachen van allemaal.


    Dankjewel en geloof me ik zal er alles aan doen om dat laatste waar te maken.


    You were born original, don't die as a copy.