• Sinds afgelopen donderdag heb ik heel erg last van mijn ribben na een vrije val met Aikido die niet helemaal goed ging. Mijn vader zegt dat ik hoogstwaarschijnlijk gekneusde ribben heb. Het is ook al eerder bij een jongen gebeurd die een soortgelijke landing maakte.
    Ik ben niet bij een dokter geweest, mijn vader beweert dat het niet nodig is, dus ik heb geen idee wat ik wel/niet kan doen.
    Heeft iemand eerder gekneusde ribben gehad?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Alayna schreef:
    Klinkt pijnlijk.. Misschien even op onderzoek uit gaan op intenet bij de lokale huisartsenpost, daar zijn van die dokter site's.


    De kinderen van tegenwoordig...
    Overigens is sites zonder apostrof.

    Enfin, het standaard riedeltje: Ga naar de dokter als je je zorgen maakt, zo niet, dan niet. Maar ga niet op internetfora om advies vragen.


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    De kinderen van tegenwoordig...
    Overigens is sites zonder apostrof.

    Enfin, het standaard riedeltje: Ga naar de dokter als je je zorgen maakt, zo niet, dan niet. Maar ga niet op internetfora om advies vragen.


    Doet ze ook niet; ze vraag advies of het zin heeft om naar de dokter te gaan en of iemand er ervaring mee heeft :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik viel vanaf 1 meter hoogte uit de ringen bij gym. Naar de dokter en ribben gekneusd. Ik heb gewoon rustig aan gedaan en dan gaat het vanzelf over. Maar als je het niet zeker weet zou ik gewoon naar de dokter gaan.


    From these ashes, I will rise