• Lieve mensjes,

    ik zit al een hele lange tijd op quizlet, - ik denk zo rond het begin van de TokioHotel periode, hihi-,
    in het begin vond ik het nog wel ok, tokio hotel was wel ok, maar nu dat een beetje "zo vorig jaar" is, en het nu helemaal over Onedirection en weet ik veel wat nog allemaal gaat .. zou ik willen vragen om
    GEEN stories over bands of w/e te plaatsen,
    gewoon leuke Young-Adult stories hier te plaatsen en er mij een groot plezier mee te doen ^-^
    ik ben iemand die vaak liked en af en toe een reactietje wil plaatsen (:

    de story mag zeker over bovennatuurlijke spannende en liefdevolle dingen gaan :3
    dus ook zeker
    16+
    18+

    vele groetjes!
    ik hoop dat jullie massaal plaatsen zodat ik weer wat vaker op quizlet kan rondsnuffelen en kan lezen! mhihi ^-^


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    Misschien vind je mijn verhaal wel wat (: KLIK


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    The Uncommon

    Het verhaal gaat over een meisje dat is geboren met een vloek - al het levende dat ze aanraakt, sterft.

    - Onbekende personen + fantasy + romantiek

    Misschien iets voor jou :'D


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    gingercheeks schreef:
    Misschien vind je mijn verhaal wel wat (: KLIK


    dankje, ik neem snel al n abo'tje want ie ziet er al goed uit! :))


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    Seungho schreef:
    The Uncommon

    Het verhaal gaat over een meisje dat is geboren met een vloek - al het levende dat ze aanraakt, sterft.

    - Onbekende personen + fantasy + romantiek

    Misschien iets voor jou :'D


    'k heb al n abo'tje genomen! dankje! :3


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    copyyourname schreef:
    (...)

    'k heb al n abo'tje genomen! dankje! :3


    Jij ook bedankt haha :'D


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Catch me if you can
    “It is far more difficult to murder a phantom than a reality.”
    - Virginia Woolf
    ~
    Marit is niet het type dat goed stil kan blijven zitten als er iets aan de hand is. Wanneer haar beste vriendin plotseling verdwijnt, grijpt ze iedere kans die ze krijgt om zich nuttig te maken met beide handen aan. Het is een beetje ongelukkig dat deze kans toevallig de vorm heeft van een wilde reis kriskras door Nederland en Duitsland in het gezelschap van een jongen die ze nauwelijks kent, maar ze is niet kieskeurig. Toch begint ze weer aan de wijsheid van haar eigen beslissingen te twijfelen zodra het lijkt alsof de Maltesers opraken - de heksen en demonen die ze tegenkomt dragen er daarna alleen nog maar toe bij dat ze zich steeds vaker afvraagt waar ze in vredesnaam aan is begonnen. Fantasyfilms zijn opeens een stuk minder betoverend als je er midden in zit.


    Het is geen 16+, maar voldoet wel aan je andere eisen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:

    Catch me if you can
    “It is far more difficult to murder a phantom than a reality.”
    - Virginia Woolf
    ~
    Marit is niet het type dat goed stil kan blijven zitten als er iets aan de hand is. Wanneer haar beste vriendin plotseling verdwijnt, grijpt ze iedere kans die ze krijgt om zich nuttig te maken met beide handen aan. Het is een beetje ongelukkig dat deze kans toevallig de vorm heeft van een wilde reis kriskras door Nederland en Duitsland in het gezelschap van een jongen die ze nauwelijks kent, maar ze is niet kieskeurig. Toch begint ze weer aan de wijsheid van haar eigen beslissingen te twijfelen zodra het lijkt alsof de Maltesers opraken - de heksen en demonen die ze tegenkomt dragen er daarna alleen nog maar toe bij dat ze zich steeds vaker afvraagt waar ze in vredesnaam aan is begonnen. Fantasyfilms zijn opeens een stuk minder betoverend als je er midden in zit.


    Het is geen 16+, maar voldoet wel aan je andere eisen. ^^


    haha, hoefde niet persé 16+ hoor ^-^
    ik heb n abo'tje (:


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.



    In een land waar mensen zich terugtrekken in hun eigen kringen en geen kennis bezitten over de wereld om hun heen, heerst een angstaanjagende legende die hen in zijn greep houdt. "Als de zon oplost achter de wolken en het licht verdwijnt uit de wereld, zullen grote donkere wezens ieders gedachten overnemen. Lichamen zullen vervormen, herinneringen vervagen, totdat de geest al het besef heeft verloren." Ouderlingen trekken zich 's nachts terug in hun huizen, maar de nieuwe generatie sluit zijn ogen voor het in hun ogen onzinnig gefluister.
    Guendolyn Aerona is een jonge vrouw van zeventien jaar die haar hele leven al bij haar grootouders in een huisje in het dorp Arven heeft geleefd, maar naarmate haar achttiende naamdag dichterbij komt, wordt ze steeds nieuwsgieriger naar het verleden wat haar grootvader en grootmoeder altijd al voor haar verzwegen hebben en ze zelf niet kan herinneren. Op een dag neemt ze een besluit en trekt ze weg, op zoek naar de waarheid, op zoek naar de ouders waarvan ze niet zeker weet of ze die heeft. Onderweg zal ze vele reizigers ontmoeten, ieder met een geheel ander doel, maar later blijkt dat hun paden langzaamaan samen worden gevoegd door het lot. En de oeroude legende die haar grootmoeder haar als jong meisje altijd vertelde, blijft maar in haar gedachten rondzweven.

    "Ik weet niet hoe lang ik al dwaalde door de donkere bossen en de ijskoude regen, het besef van tijd was al bij me weggevlogen als ganzen die vertrokken naar het warme zuiden, maar ik vond het niet eens erg. Het gevoel van vrijheid overweldigde me, waardoor ik niet eens doorhad dat ik geen idee had waarnaartoe ik op weg was. Mijn voeten droegen me haastig, steeds verder de grote, wijde wereld in en vaag doken ergens in mij de gedachten op dat ik helemaal niets mee had genomen en hoe onverstandig dat wel niet was, maar het gevoel van vrijheid was sterker dan mijn verstandigheid. Hoewel het regende, speelde er een glimlach met mijn lippen en ik genoot van de enorme druppels die uiteen spatten op mijn blanke huid en zich nestelden in mijn lange, donkere haren, waardoor ze zwaar langs mijn kin gingen hangen. Ik genoot ervan hoe ik telkens het water uit mijn ogen moest vegen, om te voorkomen niet verblind te worden en de kou die ik eigenlijk zou moeten voelen, kwam maar niet mijn lichaam binnen. Vrijheid. Vrijheid was wat ik voelde, was wat mijn lichaam overnam en ik wilde dansen in de regen, in het donkere bos, in de wereld, de vrije, wijde wereld. Nu was hij van mij. Eindelijk was de wereld van mij."

    ~ Fantasy/historisch
    ~ Onbekende personen
    ~ Klik op de afbeelding voor de story


    Dat staat hier trouwens niet bij, maar er zit ook wel degelijk wat liefde/romantiek in dit verhaal. ^^

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 21:25 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)



    Het is het jaar 2022, het jaar waar alle ellende uitgebroken is. Terwijl de landen onder elkaar oorlog voerden, begonnen de mensen te strijden voor hun eigen vrijheid. Revoluties hebben de gouvernementen verjaagd, bankdirecteuren zijn op de wreedste manieren vermoord, presidenten zijn als heksen verbrand en zij die meer geld hebben, zijn uit hun huizen gejaagd. De wereld heeft als het ware een derde wereldoorlog achter de rug.
    Eden hoorde bij de arme mensen die voor haar vrijheid had gestreden en geleden. Nu ze werkten aan de wederopbouw van deze nieuwe wereld, had ze ondertussen een eigen houten huisje kunnen bouwen in het bos terwijl ze in een nieuwe bloemist werkte die weinig succes had, maar voldoende opleverde voor haar eigen overleving.
    De strijd is nog maar pas voorbij wanneer voor Eden een nieuwe strijd begint, namelijk het leven redden van een arrogante, eigenwijze rijke bankdirecteur en zijn twee wilde, ongehoorzame dochtertjes van 5 en 7 jaar.





    Three golden rings,
    Two broken familie's,
    One helpfull girl,
    And a new future..


    Hopelijk vind je het iets (':

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 22:55 ]



    In every year there are four seasons:
          ||Winter, icy and lovely winter.
          ||Spring, which brings happiness on our faces.
          ||Summer, the shiny good one of all four.
          ||Autumn, bleak and bitter but also liked.

    But the seasons are not what they used to be.
    People destory the world and the seasons change.
    Will there ever be a normal year again?
    Or will they disappear forever?


    Jane Dakota is een teruggetrokken stil meisje die zichtzelf graag opsluit in haar eigen fatasywereld. Op haar 15e verjaardag merkt Jane dat er iets verandert om haar heen, de mensen en ook haar familie gaan zich anders gedragen tegenover haar en ze wordt aan haar lot over gelaten. Ze vertrekt naar het bos en vindt haar weg naar een wereld waarin ze ziet dat de mensheid de natuur zodanig aan het vernietigen is dat het niet lang meer zal duren voor dat er van gehele planeet niks meer over blijft.


    -Voor STOY
    -Subgenre: Contemporaine fantasy/Urban
    Leviosae

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 22:56 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Dat staat hier trouwens niet bij, maar er zit ook wel degelijk wat liefde/romantiek in dit verhaal. ^^


    dankje! (:
    ik neem alvast n kykje :D


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    Lalaloveyaa schreef:


    Het is het jaar 2022, het jaar waar alle ellende uitgebroken is. Terwijl de landen onder elkaar oorlog voerden, begonnen de mensen te strijden voor hun eigen vrijheid. Revoluties hebben de gouvernementen verjaagd, bankdirecteuren zijn op de wreedste manieren vermoord, presidenten zijn als heksen verbrand en zij die meer geld hebben, zijn uit hun huizen gejaagd. De wereld heeft als het ware een derde wereldoorlog achter de rug.
    Eden hoorde bij de arme mensen die voor haar vrijheid had gestreden en geleden. Nu ze werkten aan de wederopbouw van deze nieuwe wereld, had ze ondertussen een eigen houten huisje kunnen bouwen in het bos terwijl ze in een nieuwe bloemist werkte die weinig succes had, maar voldoende opleverde voor haar eigen overleving.
    De strijd is nog maar pas voorbij wanneer voor Eden een nieuwe strijd begint, namelijk het leven redden van een arrogante, eigenwijze rijke bankdirecteur en zijn twee wilde, ongehoorzame dochtertjes van 5 en 7 jaar.





    Three golden rings,
    Two broken familie's,
    One helpfull girl,
    And a new future..


    Hopelijk vind je het iets (':



    dankje :DDD
    ik heb n abo'tje genomen! mhihi n-n


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    Leviosae schreef:
    (...)


    abo genomen!! :3 en bedankt!


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.


    Hotel Atkinson
    Dit verhaal gaat over de zeventienjarige Evelyn.
    Wanneer ze met haar gezin op vakantie gaat naar Amerika, gebeurt er iets raars wanneer ze in de lift is. Hij eindigt op de dertiende verdieping.
    De dertiende verdieping bestaat niet, want Amerikanen geloven dat deze verdieping ongeluk brengt. De dertiende verdieping staat niet vastgelegd op blauwdrukken van het hotel en ook wanneer je de trap neemt, ga je van de twaalfde naar de veertiende verdieping.
    Hoe is dit mogelijk?
    In eerste instantie denkt Evelyn dat het onzin is, vermoeid van de reis en niets meer dan dat, maar ze begint te twijfelen wanneer het niet alleen haar overkomt.


    • Horror
    • Onbekende personen
    • Post regelmatig (tegenwoordig weer, het lag heel even stil)


    Et voila (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    copyyourname schreef:
    (...)

    abo genomen!! :3 en bedankt!



    Jij bedankt voor je abo (:


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.