Constantine schreef:
(...)
Als je haar al hebt gevraagd wat ze voor haar verjaardag wilde, maar daar niet op reageerde (dat stond in een van je andere berichten), dan lijkt het me dat ze je niet uitnodigt, hoe hard het misschien ook klinkt. Als ze je namelijk wel op haar verjaardag had willen uitnodigen, dan had ze toch wel op je berichtje gereageerd?
Als ik in deze situatie zat, zou ik dan ook gewoon niks doen vandaag. Geen felicitatie (wat ze is vandaag nog niet jarig), en ook niet langskomen of vragen of je langs mag komen. Misschien dat ik wel op haar echte verjaardag haar een smsje of iets zou sturen, maar vandaag zou ik niks doen. Als ze je er graag bij wilt hebben, vraagt ze je wel.
Met 'ze had er geen antwoord op' bedoelde ik dat ze nog niet wist wat ze wilde hebben. Toen ik dat vroeg had ze haar verjaardag (denk ik) ook nog niet echt geplant dus kon ze me ook niet uit nodigen, of ze dat nu wilde of niet.
Maargoed, ergens vind ik het niet zo erg dat ik niet ben uitgenodigd. Ik ben verkouden als de pest en daarnaast is het altijd wat ongemakkelijk om haar én haar familie/andere vrienden te zien na een lange tijd. Ik krijg dan altijd het gevoel dat mensen denken: 'Oh, is zij weer, de beste vriendin die ze bijna nooit meer ziet.'
En ik zal haar op haar verjaardag wel gewoon feliciteren. Bedankt iedereen!
[ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 12:59 ]
You are beautiful, you are love.