• Voor kunstvak moest ik een culturele film kijken, dus koos ik voor deze. Ik heb hem toennet gezien en jemig, deze film ga ik echt mijn hele leven onthouden. Voor mensen die de film niet gezien hebben:

    Trailer
    Het leven van Pi vertelt het ongelooflijke verhaal van Piscine Patel, een zestienjarige Indiase jongen, wiens vader een dierentuin in India heeft. Wanneer de familie besluit het land te verlaten wordt de hele dierentuin ingescheept. Maar het schip vergaat en de enige overlevenden op de reddingssloep zijn Pi, een hyena, een zebra met een gebroken been, een orang-oetang en een tijger van 200 kilo.


    Hebben jullie deze film gezien, zo ja, wat vonden jullie ervan?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik had er nog niet van gehoord, maar die wil ik zeker wel eens kijken. :p


    Take me to wonderland

    Het is visueel schitterend om te zien, maar er zijn zeker betere films te vinden :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik heb hem ooit geprobeerd te kijken maar ik kon mijn aandacht er toen niet echt bijhouden haha :3 Ben wel van plan het nog een keer te proberen want hij lijkt me heel erg mooi (:


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Ik wil 'm erg graag kijken, mensen zeggen dat 'ie geweldig is en dat de special effects enorm goed gelukt zijn (:

    Ik heb hem gezien, ik vond hem echt heel mooi! Best een lange film, maar goed (en soms verwarrend lol) verhaal en het zag er erg goed uit.
    Wil echt nog het boek eens lezen haahah


    As travars

    Het is de enige film die ik drie keer meteen achter elkaar heb gekeken en drie keer op een rij moest huilen :') Die mindfuck op het eind vind ik dan jammer, maar hij maakt jet verhaal wel af.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik heb trailers gezien en hij lijkt me qua filmwerk en dergelijke heel erg mooi, maar het verhaal leek me nou niet direct iets wat mij heel erg aantrekt. Ik zou hem wel nog eens willen zien, al is het maar om die eerste reden. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vond de film wel heel mooi, maar ik heb een paar kleine stukjes overgeslagen.

    Ik vond hem echt prachtig.


    Tijd voor koffie.