• Ik had het idee om een soort bevestiging te krijgen als je op een creatie klikt die je in de spotlight wilt zetten.
    Het is namelijk best vaak voorgekomen dat men iets verkeerds in de spotlight zet, volgens mij...

    Mijn idee is dus om zo'n soort melding te krijgen:
    'Weet je zeker dat je *naam creatie* in de spotlight wilt?

    :'D Ik hoop dat het een beetje duidelijk is uitgelegd en of het ook wel mogelijk is.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    goed idee zeker voor


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik dubbelcheck zelf altijd minstens vijf keer voordat ik iets in de spotlight zet, maar ik kan me voorstellen dat anderen dat niet doen, zeker als je vaker iets ind e spotlight zet, en dat je dan makkelijk per ongeluk het verkeerde in de spotlight kan zetten. Ik ben dus zeker voor! (:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Kwijt schreef:
    Lijkt mij wel handig, al heb ik het zelf nog nooit gedaan.


    Do what people say you can't.

    Toen ik laatst iets in de spotlight zette was ik eigenlijk al verbaasd dat dit er niet was. Voor, dus. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Memoria schreef:
    Lijkt me erg handig. Voor dus.(;


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Square schreef:
    Toen ik laatst iets in de spotlight zette was ik eigenlijk al verbaasd dat dit er niet was. Voor, dus. ^^

    Dat had ik dus ook. D:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Voor!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik ben in principe voor, maar het blijft een eigen verantwoordelijkheid dat je goed klikt. Maar het is wel handig omdat je dubbel nadenkt wat je doet met je credits.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Is dat er dan nog niet? Dan ben ik zeker voor.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb trouwens eens zitten nadenken, maar ik kan me wel altijd herinneren dat ik wel eens via mobiel iets in de spotlight zette en dan kwam er een schermpje met 'Weet je zeker dat je bladibladibla in de spotlight wil zetten?'. Dat was wel met het oude design, maar ik weet haast zeker dat ik dat ooit gehad heb...


    Deep inside, I've never felt alive

    Verkeerd topic! :Y)

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 17:44 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Mysteria schreef:
    Ik heb trouwens eens zitten nadenken, maar ik kan me wel altijd herinneren dat ik wel eens via mobiel iets in de spotlight zette en dan kwam er een schermpje met 'Weet je zeker dat je bladibladibla in de spotlight wil zetten?'. Dat was wel met het oude design, maar ik weet haast zeker dat ik dat ooit gehad heb...


    Ik kan me ook zoiets herinneren.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik heb daar nu geen last van aangezien de credits het nog steeds niet doen via bel/sms --'

    Maar daarnaast ben ik voor.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik had een keer hetzelfde twee keer achter elkaar in de spotlight gezet. Doei credits ): Dus ik ben voor!

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 18:30 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Ik ben hier zeker voor.


    Quiet the mind, and the soul will speak.