• Oké kort door de bocht: Ik had een jongen ontmoet vier jaar geleden op vakantie toen wij 12 en 13 waren, het jaar daarop kwam hij terug naar dezelfde camping net als mij....wij waren toen 13 en 14 en ik had een crush op hem zeg maar.x) Dit had ik heb bekend aan hem, maar hij voelde niks voor mij. Desondanks bleven we goede vrienden en praten we nog vaak. Nu zijn we 15 en 16 hebben we dus net besloten deze zomer wat te gaan doen samen maar ik weet niet wat en hij ook niet.=') Het mag ook niet een te klef iets zijn want hij heeft onderhand een vriendin.=') Iemand ideetjes?=P

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 15:33 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ga naar een pretpark? Da's niet te klef en ook niet te awkward als er stiltes valllen want dan kan je hem gewoon meetrekken naar een attractie.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Chekhov schreef:
    Ga naar een pretpark? Da's niet te klef en ook niet te awkward als er stiltes valllen want dan kan je hem gewoon meetrekken naar een attractie.


    Dat is nog geen eens zo'n slecht idee maar dan moet ik even overleggen met hem of dat niet te prijzig. is.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Dierentuin, ga naar een grote stad, pretpark, zwembad, etc. Allemaal dingen die ik ook doe met vrienden. :')


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    Dierentuin, ga naar een grote stad, pretpark, zwembad, etc. Allemaal dingen die ik ook doe met vrienden. :')


    Hmmm, kan.=p


    You were born original, don't die as a copy.

    STARBUCKSSSS!


    Some people are art and do art at the same time

    Proudfoot schreef:
    STARBUCKSSSS!


    Ja......dan moeten we helemaal vanuit zuid limburg naar amsterdam?!xD


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ja......dan moeten we helemaal vanuit zuid limburg naar amsterdam?!xD
    Haha oké oké, misschien gewoon naar een parkje, dierentuin of zoiets, alles wat hier is genoemd. (:


    Some people are art and do art at the same time

    Proudfoot schreef:
    (...)Haha oké oké, misschien gewoon naar een parkje, dierentuin of zoiets, alles wat hier is genoemd. (:


    Hmmm ja, als hij het leuk vind/het niet te duur is/we vervoer hebben dan kunnen we wel naar een pretpark.=') en als we geen vervoer hebben en hij vind het leuk gaan we gwn naar het gaia park lol.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ga gewoon naar de cinema? Dan kan je ervoor/erna ergens iets gaan drinken en bijpraten. Als je geen onderwerp hebt, praat je over de film ;)


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    Ga gewoon naar de cinema? Dan kan je ervoor/erna ergens iets gaan drinken en bijpraten. Als je geen onderwerp hebt, praat je over de film ;)


    Ja maar naar de film gaan met de jongen die je leuk vond en stiekem nog steeds wel een beetje is niet zo'n geweldig idee terwijl hij een vriendin heeft.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Slaapkamer -wbw-


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Slaapkamer -wbw-


    HAHAHAHA NO - JUST NO HAHAHA.X'D


    You were born original, don't die as a copy.

    hahaha reactie hierboven XD

    Ik weet toevallig dat de walibi kaartjes bij de HEMA in de aanbieding zijn voor €21,50 ipv €31,50.
    Verder zou ik inderdaad gewoon naar een grote stad gaan ofzo, lekker slenteren enzo haha.


    Ik vergeef en vergeet, want ik heb een goed hart en een slecht geheugen

    (P.S. pas op de jaloerse vriendin :') hahaha)


    Ik vergeef en vergeet, want ik heb een goed hart en een slecht geheugen

    dutchhoran schreef:
    hahaha reactie hierboven XD

    Ik weet toevallig dat de walibi kaartjes bij de HEMA in de aanbieding zijn voor €21,50 ipv €31,50.
    Verder zou ik inderdaad gewoon naar een grote stad gaan ofzo, lekker slenteren enzo haha.


    He dat moet ik eens gaan uitzoeken....ben nog nooit in Walibi geweest!=D
    Jaaa, we zien wel.x)
    @Hmmm ja daar dacht ik ook al -lang- aan, maar hij woont toch een provincie verderop dus ik ken die hele meid niet -of nou ja ik ken der naam....leeftijd....en andere dingen omdat ik der op fb heb bekeken.=')-


    You were born original, don't die as a copy.