Ik heb toestemming van: Yoda
door Sofie
En hier hebben we weer eens een fotobewerkwedstrijd, met covers, ‘fotoshopping’, foto manipulatie en nog véél meer! Iedereen is van harte welkom. ^^
De wedstrijd.
Jury
Sofie / Barbas
Deelnemers: VOL
1. Michelle / Macabre J
8.7
2. Aniek / Karev J
7.8
3. Lizz / Javert J Ingeleverd
9.2
4. Elle / Cannibal
7.7 - Joker
5. Indra / LittleStars J
8.0
6. Justine / Merrow J
9.1
7. Joy / Majorlazer J
7.4
8. Noa / xxxHappiness J
6.2
9. Femke / Mohn J
7.8
10. Nynk / Cherbourg J
9.3 - Joker
11. Sarah / Whispermen J
8.9
12. Tara / Emrys J
8.4
13. Nathalie / DreamerN J
8.6
14. Evelien / Sibyllin J
9.6
Sofie: 30 juni t/m 6 juli - 29 juli t/m 4 augustus (laatste is nog niet zeker)
Evelien: 27 juli t/m 4 augustus - 19 augustus t/m 1 september
Opdracht 1: Covers
Beoordelingen Opdracht 1
Opdracht 2: Me, Myself and I
Beoordelingen Opdracht 2 (link komt later)
Opdracht 3: Banners
Bij deze opdracht ga je voor een fictieve website een banner ontwikkelen. Ik heb hieronder een aantal soorten websites staan en daarbij verzin je een banner (inclusief naam voor de website). Je kiest een nummer hieronder, waarbij een soort website hoort.
Eisen: Zoals je al aan de titel van de opdracht ziet, het moet een banner worden. De afmetingen is niet heel belangrijk, maar het moet wel de verhoudingen: kort in de lengte, lang in de breedte. Verder moet je een naam verzinnen voor je website.
Vrije keuze: Plaatjes en dergelijke kies je zelf uit, zolang ze er maar bij passen.
Succes!
P.S.: Vergeet niet dat ik van elke banner een plaatje met en een plaatje zonder tekst verwacht!
P.P.S.: Als je een eigen watermerk over je banner wilt, of je eigen naam erop, is dat geen probleem. Zorg wel dat het leesbaar en zichtbaar blijft.
Deadline: maandag 17 juni 23.59
Uiterste datum om uitstel te vragen: zondag 16 juni 23.59
Soorten websites:
Je kiest een nummer en ik stuur een PB met je soort website. Als iedereen gekozen heeft, maak ik alles bekend en is er dán de mogelijkheid om te wisselen, maar er mogen maximaal 4 personen per soort banner. Totdat er nog niks bekend is gemaakt, stelt iedereen zijn vraag via PB, ik reageer niet in het topic.
- 1.
1. Michelle
2. Lizz
3. Tara
4.
- 2.
1. Elle
2. Justine
3. Indra
4. Joy
- 3.
1. Sarah
2. Aniek
3. Femke
4.
- 4.
1. Evelien
2. Nynk
3. Nathalie
4.
Nieuw!
Omdat jullie zo snel jullie eerste opdracht hadden ingeleverd, heb ik een hulpmiddel voor de rest van de wedstrijd bedacht:
De Joker!
Deze staat nu met een ‘J’ langs jullie naam. Wanneer je een opdracht te moeilijk vindt, of je gaat het niet halen, dan kan je de joker inzetten. Ik waarschuw jullie wel: ik ga één van de twee dingen die ik gevraagd heb bij de beoordelingen als opdracht maken. Denk er dus goed over na of je je joker inzet of niet!
Als je de joker inzet, zal de J achter je naam verdwijnen en in de plaats komen van de opdracht.
Mededeling!
Kan iedereen zo snel mogelijk even haar vakantieperiode doorgeven (wanneer je écht weggaat), zodat ik hiermee rekening kan houden met de opdrachten. Alvast bedankt!
Ik wens jullie alvast veel succes en moge de beste winnen!
[ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 21:37 ]
Deep inside, I've never felt alive