• Mijn katten doen ineens vet lief tegen elkaar. Ze liggen naast elkaar op mijn bed, wat ze normaal nooit doen. Ze hebben normaal altijd ruzie, maar nu likken ze elkaar zelfs schoon. Ik heb het gefilmd.

    Dit is het filmpje: link


    26 - 02 - '16

    Ahw. Wat lief!


    We need a bigger boat.

    Aww, lief. Mijn kat likt mijn hond altijd, hahahaha. En andersom. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Schattig! (bloos)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Schattig :3. Mijn kat hoeft alleen maar een andere kat te ruiken en ze gromt al.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijn ene kat heeft dat wel eens gedaan bij mijn andere kat maar mijn andere kat nooit bij hem. Wel enorm schattig dat ze dat bij elkaar doen.


    Physics is awesome

    Superlief!


    Pretty is just a pretty word.

    Aww, das echt onwijs lief (H)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Aww, wat schattig. Mijn poezebeestjes zouden daar eens een voorbeeld aan moeten nemen. En nu wilt een van hen aandacht xD


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    Aww, wat schattig. Mijn poezebeestjes zouden daar eens een voorbeeld aan moeten nemen. En nu wilt een van hen aandacht xD


    Haha, die van mij nu ook. De ene tenminste, die ligt nu de hele tijd tegen mijn laptop aan.


    26 - 02 - '16

    Ik heb maar een hond, en geen katten, helaas. Maar dit is echt onwijs schattig en lief!! (flower):9~(flower):9~

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 20:18 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Awh, mijn poes moet hier echt een voorbeeld aan nemen. Ze vecht met iedereen :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Gehenna schreef:
    (...)

    Haha, die van mij nu ook. De ene tenminste, die ligt nu de hele tijd tegen mijn laptop aan.


    Haha, die van mij wilde geloof ik eten xD Nahja, hij heeft me denk ik ook wel gemist omdat ik een paar daagjes op vakantie was.
    Maar schattig ^^ Dat doen die van mij dan weer niet. Al ging eentje net tussen twee laptops in op tafel liggen xD


    Stenenlikker

    Oh zo lief! Ik heb echt een zwak voor zwarte katten, we hebben er zelf ook één en aw :3


    Caution first, always.

    Awh. Dit is zo lief! Nu wil ik ook een kat :c


    •*• Lululu •*•

    Ahw, ashlbtdsguj, zo lief. :3


    Take me to wonderland