• Ik heb op dit moment bruin haar met blonde ombre.


    Ik vind het heel vet als je je haar een hele felle kleur verft, zoals dit;



    Nu vind ik dat misschien nog iets té anders, al zou ik het zo doen als niet iedereen me zou uitlachen op school.
    Daarom dacht ik dat ik misschien felle dipdye wilde.
    Deze kleur;



    Wat vinden jullie? Zou het staan bij mijn haar? Ik wil dan mn gewone bruine haren (de bovenkant van mn haar nu) met die kleur.
    Vet?


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    Je hebt net zo'n prachtig haar... Misschien kun je beter voor een iets natuurlijke kleur gaan, aangezien het echt heel fel -denk aan de zon- kan uitkomen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Hmm, misschien hebben jullie wel gelijk, zou ik het dan nog iets blonder doen? Of het zo laten?


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.

    Ik zou het lekker wel doen eigenlijk. Felle kleuren zijn niet zo heel slecht voor je haar aangezien het vaak semi-permanente verf is. Daarbij gaat het er ook nog heel snel uit, dus als je het niet leuk vind is het er snel uit. Anders kan je er altijd nog gewoon blonde ombre overheen doen.


    Your make-up is terrible

    Memoria schreef:
    Ik vind je haar persoonlijk nu al mooi genoeg, maar ik ben ook niet zo'n fan van haren verven. ;3

    Dit.^^


    •*• Lululu •*•

    Ik zou geen felle kleurtjes doen. Beter is gewoon bij lichte kleuren blijven zoals dat lila. Als je dan eens een kleurtje wilt kan je altijd van dat krijt gebruiken of een spuitbus.. (:


    Believe in yourself.

    Trouwens, als je een keer wilt testen hoe het er uit ziet; op youtube staat een tutorial over hoe je met oogschaduw je haar kunt kleuren. Wast er gewoon uit volgens mij.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Memoria schreef:
    Ik vind je haar persoonlijk nu al mooi genoeg, maar ik ben ook niet zo'n fan van haren verven. ;3


    Some people are art and do art at the same time

    Ik denk dat het je wel zou staan (:
    Ik heb zelf ook een felle dip dye gehad, ik zal even een foto zoeken (;


    Inspiration can hit you any time

    Al moet ik zeggen dat ik die lila kleur wel heeel erg mooi vind<3


    Inspiration can hit you any time

    Van mijn roze & blauwe dip dye kan ik niets vinden, enkel van mijn bruine.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    R0CKK schreef:
    Hmm, misschien hebben jullie wel gelijk, zou ik het dan nog iets blonder doen? Of het zo laten?

    Lieve schat, dat is helemaal niet aan ons om te beslissen. Als jij het mooi vindt moet je het gewoon doen; het is niet iets waar je voor altijd mee rond moet blijven lopen, toch?
    Baseer je keuze alsjeblieft niet zo op de mening van anderen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Owlsome schreef:
    Ik zou het eerlijk gezegd zo laten, is mooi!


    Bad decisions make good stories.

    Als jij je haar in een felle kleur wilt verven, dan doe je dat toch gewoon? De pot op met alle reacties die hier worden geplaatst over dat je het beter niet kan doen. Het gaat er uiteindelijk toch weer uit. Gewoon doen als je het echt wil. :')


    Take me to wonderland

    Theodora schreef:
    Waarom neem je dan niet dat lila als dip-kleur? :Y)

    ^ Precies, dit dacht ik dus ook. Maar je moet 't wel goed aanpakken, want anders kan 't ook anders worden als je 't verkeerd doet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ga denk ik even bij de kapper informeren, en dan doe ik de Lila kleur, denk ik.
    Dankjulliewel voor de reacties (:


    Be yourself, an original is always more worth than a copy.