• Hey!
    Ik ben opzoek n aar een vakantie baantje..
    Weten jullie leuke dingen die als vakantie baantje kunnen?
    Ik ben 14 jaar..


    xx MarLouis

    Aardbeien plukken?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Folder/krantenwijkje?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Bessen plukken?


    ©1998

    Afwassen in een restaurant? :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik werk in de cinema. Echt heel leuk! En altijd gratis naar de film gaan is ook mooi meegenomen (;


    If we had not a soul, music would have created it.

    Schoonmaken ^^'


    We need a bigger boat.

    Als je 14 bent mag je niet zoveel.
    Misschien babysitten, of werk doen in de kassen of op het land, daarnaast mag je ook een krantenwijk, maar daar houdt het een beetje bij op.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Als je 14 bent mag je niet zoveel.
    Misschien babysitten, of werk doen in de kassen of op het land, daarnaast mag je ook een krantenwijk, maar daar houdt het een beetje bij op.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik denk wel dat je snel wordt aangenomen bij iets. Je bent best jong, dus goedkoop voor de werkgever.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Carlisle schreef:
    Ik denk wel dat je snel wordt aangenomen bij iets. Je bent best jong, dus goedkoop voor de werkgever.


    Dat dacht ik dus ook toen ik 14 was. Bij ons hadden ze bij het aarbeienplukken alleen Polen in dienst -.-
    Het werd folderen voor mij, wat echt een hel is. Ben ik blij dat ik nu vast bij de Albert Heijn werk. Zestien jaar zijn heeft toch zijn voordelen


    Miep

    Macavity schreef:
    (...)

    Dat dacht ik dus ook toen ik 14 was. Bij ons hadden ze bij het aarbeienplukken alleen Polen in dienst -.-
    Het werd folderen voor mij, wat echt een hel is. Ben ik blij dat ik nu vast bij de Albert Heijn werk. Zestien jaar zijn heeft toch zijn voordelen
    HAHA kut voor je


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Carlisle schreef:
    (...)HAHA kut voor je


    Jacco, nu ben ik verdrietig. Je mag mij niet uitlachen. In een duister ver verleden waren we getrouwd, remember? :c


    Miep

    nerveus schreef:
    Als je 14 bent mag je niet zoveel.
    Misschien babysitten, of werk doen in de kassen of op het land, daarnaast mag je ook een krantenwijk, maar daar houdt het een beetje bij op.


    Bad decisions make good stories.

    Ik vind het zelf heel leuk en het betaald ook heel goed als tiener zijnde (wegens belasting). Een bijbaantje in de zorg. ;)

    Edit: Oh, maar ik zie dat je 14 bent. Ik weet niet of je dan al in de zorg mag werken (misschien als voedingsassistente wel?), maar dan kun je folders gaan lopen?

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 19:36 ]

    Ik heb als 14-jarige een vakantiewijkje (folders/kranten) voor in de zomer. Ik was de hele dag buiten en het verdiende redelijk goed, als je de goede bedrijven wist te vinden. Makkelijk aanmelden via internet, je geeft de weken op wanneer je niet kan, krijgt vaak gratis een fietstas als je dat wilt en je hebt toch alle tijd van de wereld, dus je kan het doen wanneer je wilt. Vorige zomer had ik alleen iets teveel krantenwijken genomen (zo'n 7) en daar was ik toch wel in een week anderhalve dag mee bezig en dat dan van 10 tot 5 uur. Wel mooi 220,- verdient en het was maar voor 3 weken (:
    Ik kan je de sites geven als je wilt?


    From these ashes, I will rise