• heey guys,

    ik heb een tijdje geleden een super leuk verhaal gelezen,alleen ik ben de naam kwijt dus ik vroeg me af of een van jullie weet welke story ik bedoel. het gaat dus over een groep meisjes die naar londen gaan studeren en die zich als journalisten voor doen om naar one direction te gaan later worden ze bevriend en er ontstaan koppeltjes en ze besluiten om op vakantie te gaan ik weet wel een paar namen van de meisjes volgens mij yara en marsha er waren nog 4 andere namen maar die weet ik niet meer in het verhaal speelde ook josh devin ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen.

    xxx sammy

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 0:50 ]

    o,ja en als je het weet neem ik misschien wel een abo op je story

    geen idee ik ben al een tijdje gestopt met 1D verhalen te lezen. Het kan ook altijd dat de maker van het verhaal haar account heeft verwijderd of schrijft op een andere naam. als je haar username nog weet kun je die zoeken


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik wil niet heel kritisch zijn, hoewel ik er ook niets op tegen heb.
    Maar volgens mij is het: "het verhaal dat ik ooit heb gelezen."

    maar ik denk niet dat ik je verder kan helpen op je zoektocht naar dat verhaal.
    Ik lees geen één richting, zulke verhalen gaan nogal één richting op.
    Doet de naam wel eer aan van dat bandje :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    een verhaal die ik ooit heb gelezen


    Het verhaal dat ik ooit heb gelezen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Guys, laten we haar nou niet haar spelfouten verbeteren, we weten toch wat ze bedoelt? Dus laten we haar dan gewoon even helpen..
    OT: Ik heb geen idee, sorry

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 7:41 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sorry, maar het hoeft niet persé het verhaal te zijn. Een een is namelijk een onbepaald lidwoord.

    Ik heb geen idee welk verhaal je bedoeld (ik lees namelijk geen One Direction), maar hoelang is het geleden dat je het verhaal las? Weet je misschien nog een deel van de titel? Ookal heb je maar een paar steekwoorden, moet je soms toch ver kunnen komen. En inderdaad, zoals Terminated zegt, weet je zijn/haar username misschien nog?


    Deep inside, I've never felt alive

    ja sorry ik heb namelijk dislexie dus , maar in ieder geval bedankt dat jullie er op hebben gereageerd en inderdaad de persoon kan ook het verhaal hebben verwijderd

    Ik heb geprobeerd via Google wat te zoeken, maar het heeft me niet veel wijzer gemaakt.Heb je toevallig misschien nog wat extra details over de story? Het is natuurlijk ook mogelijk dat het al verwijderd is.
    Is het echt al maanden geleden dat je het gelezen hebt of gaat het hier over een paar weken tot een maand?


    Take me to wonderland

    Hoort dit niet bij Story problemen/story promoten?


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb dit verhaal gevonden, maar hij staat op inactief.


    Take risks and conquer your fears.

    bedankt dat jullie zo veel moeite doen om het verhaal te vinden maar ik denk dat het verhaal toch is verwijderd want ik had het verhaal al een paar maanden geleden gelezen en ik kan het niet meer vinden

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 11:28 ]