• Voor mijn story Stad des doods zou ik graag twee covers willen: eentje voor op de eerste pagina en eentje die ik boven elk hoofdstuk kan zetten.

    Ik kan plaatjes sturen, maar je mag ook je eigen fantasie gebruiken (ik had zelf het idee van een skyline met bijvoorbeeld bliksem in mijn hoofd, maar je mag hiervan afwijken). Hieronder een heel korte samenvatting van de story:
    Het verhaal speelt zich af in de nabije toekomst en gaat over een land dat geregeerd wordt door De Raad, die uit negen leden en een Voorzitter bestaat. Het bestuur van een middelgrote stad heeft De Raad boos gemaakt, en nu neemt de Raad wraak door de stad af te sluiten en systematisch uit te moorden. - thriller, romantiek, drama.

    Het zou fijn zijn als er op de cover voor de titelpagina 'Stad des doods' komt te staan, er mag ook andere tekst bij, hoeft niet. Voor de cover boven de hoofdstukken heb ik geen eisen. Het zou wel fijn zijn als beide covers een donkere, thrillerachtige sfeer uitstralen. Het mag simpel, het mag ingewikkeld, dat maakt me niet uit.

    Als je plaatjes wilt, laat maar weten. Uiteraard hoef je niet allebei de covers te maken, ik ben al heel blij als je er eentje maakt. Natuurlijk krijg je naamsvermelding.

    Alvast heel erg bedankt!


    Nothing tastes better than a good story

    Ik heb wat gemaakt, hoop dat je het mooi vind. Was dit ongeveer wat je in gedachten had?

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 11:28 ]


    Life is about the journey not the destination

    Ja die is gaaf, merci beaucoup!


    Nothing tastes better than a good story