• Alweer, al is het dit keer wel iets anders.
    Ik werd opnieuw 's nachts wakker van de hoofdpijn, maar dit keer dacht ik echt dat ik dood aan het gaan was. Net alsof iemand achter mijn oogbal met een mes aan het steken was. Het was zo ongelofelijk intens, niet te geloven. Ik heb migraine, dat voelt echt heel anders en veel minder pijnlijk. Ik lag echt te creperen van de pijn en kon niet meer opstaan. Plotseling werd het minder, maar het ging niet helemaal weg. Ik viel weer in slaap maar nu doet het nog steeds pijn gewoon. Een aanhoudende, zeurende pijn aan de linkerkant van mijn hoofd. Als ik mijn wenkbrauw aanraak doet het daar ook pijn en word het nog erger.
    Hebben jullie misschien tips om de hoofdpijn te verlichten? Ik heb al tweemaal een ibuprofen van 400mg ingenomen maar dat helpt echt amper. Het liefst ga ik er niet de rest van de dag mee zitten want het duurt me nu toch echt al te lang.


    Your make-up is terrible

    Is de hoofdpijn er nog steeds?:3
    Ik heb echt geen idee, ijsklontjes tegen je hoofd aanhouden?:')

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 13:39 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Is de hoofdpijn er nog steeds?:3


    Ja, een beetje. Af en toe is het erger, dan weer minder. Het is ook irritant dat mijn ooglid aan die kant elke keer spastisch beweegt. Maar het doet niet meer zoveel pijn dat ik ervoor naar de dokter ga.


    Your make-up is terrible

    Het is zeker wel migraine, maar een ontzettend zware aanval. Ik heb een speciaal middeltje van de Neuroloog gekregen waardoor het weggaat. Ik weet even niet zo hoe het heet, maar het is een smelttablet. Erg heftig spul, je mag er ook maar een van per dag, maar het helpt wel.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ibuprofen is meer ontstekingsremmend. Paracetamol daarentegen zou wel moeten helpen bij pijn. + inderdaad ijs.
    Het klinkt misschien vreemd, maar als ik hoofdpijn heb, drink ik altijd vanillethee en dat helpt ook wel redelijk.

    Btw. Het hoeft niet per se een tumor te zijn. Er bestaan ook clusterhoofdpijnen die inderdaad als een ijspik door je oog zijn.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 13:41 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Cas schreef:
    (...)

    Ja, een beetje. Af en toe is het erger, dan weer minder. Het is ook irritant dat mijn ooglid aan die kant elke keer spastisch beweegt. Maar het doet niet meer zoveel pijn dat ik ervoor naar de dokter ga.

    Ah, gelukkig. Mijn ooglid beweegt ook soms wat spastisch, maar verder heb ik zelf geen last van hoofdpijn.
    Hopelijk gaat het snel over!(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Jandino schreef:
    Het is zeker wel migraine, maar een ontzettend zware aanval. Ik heb een speciaal middeltje van de Neuroloog gekregen waardoor het weggaat. Ik weet even niet zo hoe het heet, maar het is een smelttablet. Erg heftig spul, je mag er ook maar een van per dag, maar het helpt wel.


    Ik had er medicijnen voor, maar die ben ik kwijtgeraakt, echt dom haha. Nou ja, het lag niet meer op de plek waar ik ze had neergelegd de laatste keer. Maar die hielpen toen ook niet echt, het waren ook geen smelttabletten. Nou ja, toch maar eens terug naar de dokter voor nieuwe medicijnen.


    Your make-up is terrible

    Patholoog schreef:
    Ibuprofen is meer ontstekingsremmend. Paracetamol daarentegen zou wel moeten helpen bij pijn. + inderdaad ijs.
    Het klinkt misschien vreemd, maar als ik hoofdpijn heb, drink ik altijd vanillethee en dat helpt ook wel redelijk.

    Btw. Het hoeft niet per se een tumor te zijn. Er bestaan ook clusterhoofdpijnen die inderdaad als een ijspik door je oog zijn.


    Ik weet wat ibuprofen is ja, maar het werkt meer pijnstillend dan paracetamol. Zeker in de hogere doseringen. Ik zou wel willen dat ik iets anders had zoals naproxen maar dat heb ik sowieso niet meer in huis. Nu is de pijn toch dragelijk dus neem ik ook niets in voorlopig.


    Your make-up is terrible

    Ik heb precies hetzelfde, maar al een tijdje..


    •*• Lululu •*•

    Patholoog schreef:
    Ibuprofen is meer ontstekingsremmend. Paracetamol daarentegen zou wel moeten helpen bij pijn. + inderdaad ijs.
    Het klinkt misschien vreemd, maar als ik hoofdpijn heb, drink ik altijd vanillethee en dat helpt ook wel redelijk.

    Btw. Het hoeft niet per se een tumor te zijn. Er bestaan ook clusterhoofdpijnen die inderdaad als een ijspik door je oog zijn.


    Het heeft twee paginas gezwets over tumoren gekost voordat we bij de iets logischere en iets waarschijnlijkere oorzaken aankwamen! I am dissapoint. En dat terwijl het eenzijdige+oogverschijnselen+tijdstip van de aanval er wel wat op lijken! Plus, tumoren in het hoofd zijn zeldzaam, net zoals tumoren op jonge leeftijd. Er zijn meer problemen met het menselijk lichaam dan kanker, beste mensen!

    In ieder geval, kijk gewoon even of de pijn weggaat of verandert of heviger wordt, en hou gewoon bij jezelf in de gaten hoe jij erover voelt. En als je het niet vertrouwt dan ga je naar de dokter.


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    Het heeft twee paginas gezwets over tumoren gekost voordat we bij de iets logischere en iets waarschijnlijkere oorzaken aankwamen! I am dissapoint. En dat terwijl het eenzijdige+oogverschijnselen+tijdstip van de aanval er wel wat op lijken! Plus, tumoren in het hoofd zijn zeldzaam, net zoals tumoren op jonge leeftijd. Er zijn meer problemen met het menselijk lichaam dan kanker, beste mensen!

    In ieder geval, kijk gewoon even of de pijn weggaat of verandert of heviger wordt, en hou gewoon bij jezelf in de gaten hoe jij erover voelt. En als je het niet vertrouwt dan ga je naar de dokter.


    Ja, dat over die tumoren nam ik toch niet helemaal serieus haha. Dan was de pijn er vast ook veel vaker geweest. En sowieso reken ik er niet op dat ik dat op mijn 20ste krijg. Net voordat ik 18 werd zijn er allemaal MRI's en CT's van mijn hoofd gemaakt vanwege de hoofdpijn en daar stond ook niets op. Ik denk dat mijn migraine inderdaad gewoon erger is geworden, gelukkig valt dat makkelijker te behandelen.


    Your make-up is terrible