• Hola, señors en señorita's. Na al mijn story's verwijderd te hebben, op één na, ben ik een nieuwe begonnen met nog iemand. Nu wil ik aan nóg een nieuwe beginnen maar dan laat ik hem geïnactiveerd totdat ik hem uit heb gewerkt en hem tot het einde heb geschreven. Waar het over gaat zeg ik nog niet om op dit moment is het een heel cliché idee, maar ik zweer dat het helemaal tot in detail uitgewerkt gaat worden en hij origineel wordt.

    Wat ik nodig heb is:

    - Vriendin Harry, het liefst een bitch.
    - Vriendin Liam waar het uiteindelijk uit mee gaat.
    - Beste vriendin Louis.
    - Meisje waar Zayn mee uit gaat.
    - Vrienden van de jongens.

    Het liefste geen beroemdheden.

    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd(Let op, het speelt zich af in 2011):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rol: Vriendin Harry, het liefst een bitch.
    Naam: Samantha Clearson
    Leeftijd(Let op, het speelt zich af in 2011): Zestien, jarig op 15 december.
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Samantha is over het algemeen een lief en aardig meisje, of dat is wat ze wil dat je denkt, ze is de leider van het populairste groepje op school, zet altijd een grote mond op tegen de leerkrachten, zal gemeen doen tegen je vrienden, want alleen zij kan je vriend zijn, en is altijd de mooiste, ze gebruikt het liefste sarcasme en heeft overal haar eigen mening op, ze houd ervan om in het middelpunt van de belangstelling te staan en wil altijd de baas spelen. Het is normaal voor haar om altijd haar zin te krijgen, dit geeft haar een enorm goed gevoel, een gevoel van winnen.
    Extra: Haar ouders zijn hard werkende zakenmensen en zijn nooit thuis.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 0:16 ]


    The artist is the kid that survived.

    Rol: Meisje waar Zayn mee uit gaat.
    Naam: Yasmin Amelia Evans
    Leeftijd(Let op, het speelt zich af in 2011): Yasmin is 16 jaar oud. Ze is jarig op 5 september.
    Uiterlijk:



    Kendall Jenner
    Innerlijk: Yasmin is een lief meisje dat weet van aanpakken. Ze is een meisje met karakter en maakt zonder problemen duidelijk wat ze wil. Ze is een meisje dat graag haar mening laat horen, maar wel op een nette manier. Ze is een sociaal meisje dat snel vrienden maakt en houdt van uitgaan, zodat ze nieuwe mensen ontmoet en lekker gek kan doen met haar vriendinnen. Verder is haar grote hobby dansen en mode. Ze geeft vrij veel om haar uiterlijk en houdt ervan om de laatste mode te dragen. Yasmin is wel een meisje dat snel jaloers is. Ze wordt niet snel boos, maar als ze eenmaal boos is, merk je dat zeker en heb je een groot probleem. Ze zal er veel aan doen om je leven zuur te maken. Ze geeft veel om haar familie en haar vrienden en zal voor hen door het vuur gaan.
    Extra: Ze geeft veel om Zayn en dit is de eerste keer dat ze zich echt op haar gemak voelt bij een jongen.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 20:22 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Rol: Beste vriendin Louis

    Naam: Marley Lexy McCity

    Leeftijd(Let op, het speelt zich af in 2011): 16 jaar! op 20 feb jarig

    Uiterlijk:


    LINK: http://data.whicdn.com/images/60592220/large.jpg
    (als je meer fotos van dr wil zeg je het maar:))

    Innerlijk: Ze is een lief en spontaan meisje die niet zo snel iemand die ze neit kent zal aanspreken omdat ze toch best wel verlegen is naar nieuwe mensen toe door haar pest verleden! als je haar eenmaal leert kennen is het een kwebbel en echt leuk om je tijd mee door te brengen! ze is neit echt een meisjemeisje en gaat veel meer met jongens om! ze doet alles voor haar beste vriend hij is als een broer voor haar en ze zou om 4 uur snachts zelfs naar hem toe gaan als er iets is! ze is wel echt een dierenmeisje en is dol op honden en paarden!

    Extra: Ze is oorspronkelijk Nederlands en ze heeft een Beugel

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 19:14 ]

    Rol: Vriendin Liam

    Naam: Dana Becky Summer

    Leeftijd(Let op, het speelt zich af in 2011): 15 jaar, 27 augustus

    Uiterlijk:


    LINK: http://data.whicdn.com/images/60944532/large.jpg

    Innerlijk:Dana is een vrolijk en lief meisje, maar ook zij heeft haar minpunten. Dana is iemand die heel snel jaloers is op iemand. Als iemand iets heeft wat zij niet heeft, maar ook wil wordt ze gek. Vaak begint ze dan te roddelen over diegene, hoewel ze het niet eens heel boos bedoelt. Dana is ook iemand die totaal niet zonder aandacht kan. Ze houdt er dan ook van op in de spotlight te staan. Vaak is Dana er ook goed in om de Bitch uit te hangen. Maar alleen om andere mensen te beschermen. Dana is erg gehecht aan de gene van wie ze houdt. Haar hart is van ijzer maar binnenin is hij van goud. Tegenover mensen die ze niet goed kent is ze nogal gemeen maar de mensen die ze wel of een beetje kent is ze weer heel aardig. Dana is bij haar vriendinnen en familie vooral hyper. Dana is een echt meisje - meisje. Ze houdt van mode, make-up en alles wat daarom heen zit. Ze gaat vreselijk hard gillen als haar nagel gebroken is. Niemand, behalve de kapper, mag aan Dana's haar zitten. Dat is heilig. Als je Dana goed leert kennen is ze hardstikke aardig, maar doe je dat niet is ze simpelweg een bitch.

    Extra: Ze heeft stiekum alleen een relatie met Liam om zo beroemd te worden wat haar ook lukt!

    Rol:Vriendin Harry, het liefst een bitch
    Naam: shaneikah Grif
    Leeftijd(Let op, het speelt zich af in 2011):16 jaar wordt op 19 juni 17 jaar
    Uiterlijk:



    Innerlijk:ze is lief persoon voor mensen die ze echt mag maar niet voor mensen zie ze echt niet mag en daar kijkt arrogant naar en praat niet tegen
    en vooral als meisje kijken naar harry haar vriend kijk gelijk boos naar meisje maar ze is voor harry heel lief en voor rest die met hem om gaat maar als je haar echt innerlijk tegen komt is heel lief onzeker meisje die klein hartje heeftn iet graag laat zien aan vremden door haar verleden
    Extra haar vader is weg gegaan bij de geboorte en haar moeder kon niet voor zorgen waar door ze in vresslijk pleeggezin kwam


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Ik doe de vriendin van Liam wel!


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Rol: Vriendin Harry
    Naam: Luciana Catherina De Lá Rosso
    Leeftijd (Let op, het speelt zich af in 2011): Luciana is 16 jaar oud en is jarig op 24 september
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Luciana is een verwend meisje. Ze hoeft er maar om te vragen, of haar rijke vader geeft het haar. Ze wonen in een groot luxe huis. Daarbij is ze ook nog eens enig kind, dus heeft ze alle aandacht van haar ouders. Dit zorgt ervoor dat ze nogal bitchy is. Ze zegt wat ze denkt, en soms niet op een al te aardige manier. Ze probeert altijd haar zin door te drijven en kan er niet tegen als dit niet lukt. Ze staat graag in de schijnwerpers en vind zichzelf heel wat. Ze is volop bezig met haar uiterlijk, kleding én is de roddelkoningin van de school. Voor haar vriendje Harry is ze natuurlijk wel lief, maar verwacht dan wel dat hij alles, maar dan ook echt alles, voor haar over heeft.
    Extra: Luciana's ouders zijn van Italiaanse afkomst en zijn geëmigreerd naar Engeland. Zelf is ze wel gewoon in Engeland geboren, en thuis spreken ze ook gewoon Engels.

    Ik hoop dat je er wat aan hebt!
    Xxx


    "Family don’t end in blood”

    Woah! Dankjulliewel, ik geef nog even de kans aan iedereen om het verder in te vullen en dan kies ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Iedereen heeft volgens mij heel de rol ingevuld hihi.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Rol: Beste vriendin Louis
    Naam: Quinn Ariana Lopez
    Leeftijd(Let op, het speelt zich af in 2011): 19
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Quinn is een vrolijk meisje die eigenlijk nooit kwaad is. Vertrouwen doet ze snel, wat soms tot de verkeerde types lijkt. Maar ondanks dat ze met alle types omgaat is Quinn heel bescheiden. Bij de eerste opmerking of het eerste compliment wordt ze al verlegen. Al zegt haar familie het, al zegt een vreemde het. De enige manier waarmee je Quinn kwetst of kwaad maakt, is wat over haar familie te zeggen. Ze geeft namelijk erg veel om ze, de laatste jaren is ze erg gehecht geraakt. Voor de rest kan Quinn ook wel eens raar doen, maar daardoor is ze ook heel goed bevriend met Louis.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 19:40 ]


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    Als het kan, ga ik nog even invullen :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rol: Vriendin Liam
    Naam: Charmila Jo Carell
    Leeftijd: 16, geboren op 3 juni 1995
    Uiterlijk:


    Alicia Banit
    Innerlijk: Charmila - eerder Char genoemd, is een aardig en spontaan meisje waarmee je goed kan praten en advies kunt vragen. Ze luistert wel naar iedereen en helpt daarmee graag mensen. Ze kan nogal hyperactief overkomen, zeker als je haar de verkeerde dingen geeft op de verkeerde momenten. Char is een intelligent meisje dat al grote plannen heeft voor de toekomst, ze wilt graag op Cambridge of Harvard studeren, alleen op één van de twee. Een nadeel is wel dat ze bijna alles vergeet wat mensen haar opdragen, boodschappen, berichten etcetera.
    Als het gaat om relaties is ze nogal gevoelig, ze heeft één vriend gehad en hij had haar gebruikt. Ze is daarom ook nogal bang om een relatie aan te gaan, maar als ze eenmaal een vriend heeft, kan ze nogal hebzuchtig zijn tegenover hem.
    Extra: Haar ouders zijn overleden toen ze zes was, sindsdien woont ze bij haar oma, die al ziek is. Ze probeert alles te doen om haar oma te redden en kan niet zonder haar.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 20:00 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rond kwart over zet de rollen erop.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Beetje laat.

    Vriendin Harry: Loubearx --> Luciana Catherina De Lá Rosso.
    Vriendin Liam: Infelia --> Charmila Jo Carell.
    Meisje waar Zayn mee uit gaat: Depay --> Yasmin Amelia Evans.
    Beste vriendin Louis: Jezebell --> Quinn Ariana Lopez.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Luminoase schreef:
    Beetje laat.

    Vriendin Harry: Loubearx --> Luciana Catherina De Lá Rosso.
    Vriendin Liam: Infelia --> Charmila Jo Carell.
    Meisje waar Zayn mee uit gaat: Depay --> Yasmin Amelia Evans.
    Beste vriendin Louis: Jezebell --> Quinn Ariana Lopez.


    Yess, dankje!
    Zou je het willen laten weten als je je story activeerd? ;3
    Xxx


    "Family don’t end in blood”