• Ik wist echt helemaal niet wie ze waren ofzo, maar ik zat zo op het plein bij het Lavenland ofzo, aan een tafeltje en voor me zaten vier jongens. Die ene met dat bruine haar (geen idee wat zijn naam is) zat me heel de tijd aan te staren en knipoogde dus naar me en ik zo van wtf? Maar toen kwamen er een eens allemaal meisjes er heen om een hand tekening te vragen, dus ik zo aan mijn neef vragen; wie zijn hun? Hij; dat is geloof ik Mainstreet, HAHAHAHAAHH fail.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I'm on a highway to hell ~

    Weet je.. this omdat ik het laats ergens zag wie ze waren.. Anders had ik geen flauw idee waar je het over had XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik vraag me af of ze al in alle attracties mogen..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Infelia schreef:
    Awkward. Zij denken dat ze alles zijn en flirt hij met je, weet jij niet wie ze zijn :'D


    Bad decisions make good stories.

    Ah ja, zo kwamen bij mij in de winkel afgelopen.. oktober ofzo de finalisten van het junior songfestival voor Oekraïne :P Super schattig, ze gingen voor me zingen in de winkel haha.


    Life is hard and then we die

    Hahaha (':
    Weet je, ik had ze ook niet herkend.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Infelia schreef:
    Awkward. Zij denken dat ze alles zijn en flirt hij met je, weet jij niet wie ze zijn :'D


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Parachutes schreef:
    Hahaha (':
    Weet je, ik had ze ook niet herkend.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ze vinden zichzelf wel goed...
    Stonden in het voorprogramma van JB. Mensen zeiden dat het niet om aan te horen was.. :')


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Leuk.. Of niet XD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Wat is Mainstreet?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    Wat is Mainstreet?


    Vier jongens die denken dat ze alles zijn en niet kunnen zingen.
    Als je ze wilt horen


    Do what people say you can't.

    Infelia schreef:
    Awkward. Zij denken dat ze alles zijn en flirt hij met je, weet jij niet wie ze zijn :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Romarin schreef:
    (...)

    Vier jongens die denken dat ze alles zijn en niet kunnen zingen.
    Als je ze wilt horen


    Ze kunnen inderdaad voor geen meter zingen.
    Vind die blonde nog wel meevallen, maar de rest... bah.

    Wel lachen dat je ze tegen kwam ;p

    Die blonde woont bij een vriendin van mij in het dorp, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Oh dan baal je, ikhoef echt niet naar de Efteling om vervolgens knipogen te krijgen, gadver. Ik vind dat soort geflirt vreselijk.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife