• Ik loop door de donkere bossen, het word al nacht en ik heb honger. Ik kijk naar mijn hand. Het bloed droop op mijn gescheurde broek. Als ik er maar niet een tegen zou komen. Nee! ik wil er niet aan denken. Stap voor stap kom ik langzaam bij een hoge boom. Ik probeer er in te klimmen maar mijn hand laat het niet toe. Ik val op de grond. Au! mijn hand! er schiet een steek door mijn hand. Ik hoor geritsel en luister goed. Even zit ik zo stil maar dan hoor ik het weer. Ik sta snel op en kijk om me heen. In de verte zie ik iets aankomen. Snel probeer ik iets te vinden om me te bedekken of waar ik in kan kruipen maar t is te laat. t heeft me gezien. Ik pak snel het wapen dat ik bij de tempel des overleving heb gevonden en raap al mijn moed bij elkaar. Na een paar seconden is het zo ver ik sta oog in oog met een bloeddorstige vampier. Ik moet dit doen, mij moet dit lukken, anders zou ik deze arena nooit levend verlaten



    Deze RPG gaat over een variatie van de hungergames en vampiers. een stel kinderen variërend van leeftijd worden in een arena gezet met vampiers. Bij de tempel des overleving kunnen zij wapens krijgen die misschien wel je leven kunnen redden. Met deze wapens moet je je verdedigen tegen de vampiers maar die zijn niet je enige angst! Er zijn ook allemaal hindernissen die je leven kunnen nemen. Iedere week word er een lootje getrokken met de dode. die moet dan helaas stoppen met deze RPG. (6)

    Spelers:
    Vampiers:
    Tribuut:

    Graag invullen:
    Naam:
    Leeftijd (tussen 11 en 20):
    Mens/ vampier?
    Karakter:
    Foto:

    (alleen voor een mens)
    Zwakte(dit hoeft er maar een te zijn):
    Talent (dat mogen er twee zijn en GEEN powerplay):


    #Minstens 5 regels
    #Geen perfecte personages
    #Alleen ik, ZiamStorason of MinimuisBeta openen nieuwe topics
    #Niemand vermoorden zonder toestemming van de speler (anders is het zo voorbij)
    #Twee weken zonder reageren is eruit
    #Geen powerplay
    #Een keer regels overtreden is waarschuwing, twee keer twee dagen niet meedoen en drie keer eruit geschopt worden

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 21:39 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Naam: Susan Noreman
    Leeftijd: 15
    Mens
    Karakter: Susan is verlegen meisje, maar wel getalenteerd. Ze weet veel maar houdt zich altijd stil, alleen als het nodig wat te zeggen zegt ze wat. Iedereen denkt dat ze schattig is, dit is omdat ze niet echt groot is maar diep van binnen is ze heel stoer.
    Talent: Kan goed met wapens overweg, vooral pijl en boog en is lenig
    Zwakte: Kan niet koken
    Foto:

    [ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 16:38 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Naam: Austin Josh Jase
    Leeftijd 18:
    Mens/ vampier?
    Karakter:
    Komt in de RPG
    Foto:






    Spoiler alert: you will save yourself