• Ligt het aan mij, of wilt God of wie er hierboven ook zit, een metalbandje stichten? Recent Jeff Hanneman, Ronnie James Dio, Mitch Lucker, Clive Burr en al iets verder Paul Gray, in het verleden al Randy Rhoads, Dimebad Darrell, Cliff Burton, and so on, and so on...

    Eigenlijk is dit een blogberichtje naar Slayer, families en alle heavy metal-fans toe om mijn medeleven uit te drukken voor de dood van Jeff Hanneman. Al ben ik geen enorme Slayer-fanaat, ik had er wel naar uitgekeken om de originele band ooit nog eens live te kunnen zien knallen, maar door een stomme vleesetende bacterie en een leverfalen stierf dus Jeff, de geweldige gitarist die ons de parel die "Angel Of Death" is, bracht. En met hem stierf dus ook die droom... Life's a bitch, life's cruel, life's all you do not want it to be.

    Ach ja, des te meer reden om braaf te zijn en naar de hemel te gaan, want telkens als God muzieklessen wilt, neemt hij wel een geweldige muzikant. Oftewel wilt hij een Heavy Metal Heaven stichten. In dat geval mag de line-up er voor mij als volgt uitzien:

    Drums: Keith Moon en John Bonham
    Bass: Cliff Burton en Paul Gray
    Gitaar: Dimebag Darrell, Randy Rhoads en Jeff Hanneman
    Synthesizer: Richard Wright
    Zang: Mitch Lucker en Ronnie James Dio


    En jullie? Wie zien jullie graag als leden van Heavy Metal Heaven?a


    Na regen komt zonneschijn.

    op de zang zou ik graag ook nog Bonn Scott neer willen zetten van AC/DC
    Ik ben van mening dat die er ook bij mag komen te staan ;)

    Maar face it, elke zelf respecterende heavy metal fan vind dat ze een plekje verdienen in de heavy metal heaven ;)
    Er zijn immers al zo veel goede artiesten overleden...


    Heaven´s closed, Hell´s sold out

    MiszMetal schreef:
    op de zang zou ik graag ook nog Bonn Scott neer willen zetten van AC/DC
    Ik ben van mening dat die er ook bij mag komen te staan ;)

    Maar face it, elke zelf respecterende heavy metal fan vind dat ze een plekje verdienen in de heavy metal heaven ;)
    Er zijn immers al zo veel goede artiesten overleden...


    Inderdaad, al veel te veel... Bonn Scott, ik wist dat ik nog iemand was vergeten! :)


    Na regen komt zonneschijn.

    Ik vind het wel jammer dat voor elke goeie (metal) artiest die overlijdt, er een talentloze artiesten voor terugkomen. Tegenwoordig kan zo'n beetje ieder kind van 16 jaar artiest worden en eigenlijk zou dat niet moeten kunnen. De hele popmuziek is vernaggelt door die vele boybandjes die denken succes te hebben.


    26 - 02 - '16

    Gehenna schreef:
    Ik vind het wel jammer dat voor elke goeie (metal) artiest die overlijdt, er een talentloze artiesten voor terugkomen. Tegenwoordig kan zo'n beetje ieder kind van 16 jaar artiest worden en eigenlijk zou dat niet moeten kunnen. De hele popmuziek is vernaggelt door die vele boybandjes die denken succes te hebben.


    Daar ben ik het mee eens, al heb ik niets tegen popmuziek (als ze mij er maar niet mee lastig vallen, vind ik alles prima) maar gelukkig valt het mee als je in de metal scene kijkt. Metal is een heel ander genre en is minder populair, dus valt het gedeelte 'talentloos' valt wel mee hihi ;)


    Heaven´s closed, Hell´s sold out