• Ik zoek een afgelopen storie! Iemand heeft een goede van zichzelf, of van iemand anders? Ik vind namelijk fijner om door te lezen i.p.v. afhankelijk te zijn van de schrijver/schrijfster :$

    Liefssss


    If your heart is in your dream, no request is too extreme

    Wat voor genres wil je het liefst? Fanfiction of non-fanfiction? Etc?

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 19:24 ]


    Take me to wonderland

    Ik heb 32 afgelopen stories. Het meeste is HP fanfic, maar er zitten ook andere dingen en wat OP tussen. Hier staat een zo overzichtelijk mogelijk overzicht. ^^
    Daarnaast raad ik je ook eens aan te kijken bij Wiarda, en dan vooral Fireflies eens een kans te geven (het is Remus/Sirius slash, maar erg licht). (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dit is een erg leuke story van Sidyana. Zij heeft nog wat andere leuke afgeronde story's.
    Zelf heb ik nog geen afgelopen story, maar ik ben wel bezig aan eentje die al ruim 70 hoofdstukken heeft, dus dan kan je wel aardig doorlezen.


    Stenenlikker

    Itami schreef:
    Wat voor genres wil je het liefst? Fanfiction of non-fanfiction? Etc?


    Ik vind fanfiction wel leuk, en dan romantiek. Altijd leuk om te fantaseren over hoe je date met je idool :)


    If your heart is in your dream, no request is too extreme

    Hoi :)
    Ik heb twee afgelopen stories. Hopelijk zit er iets voor jou tussen.
    xx

    http://www.quizlet.nl/stories/103871/triangle-love--liourry---afgelopen/
    Deze heb ik samen geschreven met een vriendin (die FANTASTISCH schrijft)

    http://www.quizlet.nl/stories/107862/dreams-come-true--the-script-amp-one-direction--afgelopen/
    Deze heb ik geschreven na het concert van The Script :)

    De verhalen zijn niet super lang maar ik vond dat wel passen, anders zou ik ze maar lopen uitmelken denk ik.
    Laat me aub weten wat je ervan denkt (als je ze leest natuurlijk)


    A reader lives a thousand lives

    Ik heb er eentje die is afgelopen. Ik ben wel met een vervolg begonnen maar je kunt aardig vooruit! ;)

    quote]


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.


    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - In het Nederlands geschreven.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb één afgelopen story, misschien is dat wat voor jou?
    Onbekende personen
    Twaalf hoofdstukken
    Drie jaar geleden gemaakt, dus best wel oud

    What must I do?

    Lotte van Bruggen is een meisje van 15 jaar. Ze heeft 2 bff's, Evie en Veerle. Ze vertellen elkaar alles. Maar er is 1 ding dat Lotte nooit heeft verteld, waar ze altijd om moet liegen.

    Dit is een mini-story. Het gaat over mishandeling. I hope you like it caurse it's my first story. So reactions please


    Inspiration can hit you any time

    Typ in de zoekbalk 'Afgelopen' in en je krijgt wat je wilt.


    Do what people say you can't.

    Romarin schreef:
    Typ in de zoekbalk 'Afgelopen' in en je krijgt wat je wilt.


    Heb ik gedaan, haha. Ik kwam er later ook achter. Dankjeee :)


    If your heart is in your dream, no request is too extreme

    Ik heb wel afgelopen stories, maar mijn eerste verhaal is echt te lelijk. Je kent het wel; de eerste verhalen ooit gemaakt. En dan heb ik ook nog Just a cleaning girl, die ik zelf ook heel slecht geschreven vind, al stond die vroeger wel eens in de top. Je kunt het natuurlijk altijd lezen (:


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb een stuk of 65+ afgelopen verhalen, met allemaal andere onderwerpen. Sooo have fun!