• Kon geen topics hierover vinden.

    Dus. Wie is er fan van Homestuck? Why?

    Also, ik begin er net aan, en kun je na een tijdje ook uit meer dan één ding kiezen? Want tot nu toe vind ik er echt niks aan en mijn concentratievermogen is niet zo hoog, laat staan met dingen die ik niet leuk vind. :"D

    Misschien moet je even uitleggen wat het is ;)


    I am an idiot, I move.

    Ik heb nooit gesnapt wat het is.


    Your make-up is terrible

    Ik heb echt nog nooit gehoord van homestuck dusja :3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Viserys schreef:
    Ik heb echt nog nooit gehoord van homestuck dusja :3


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Oke, ik zat te denken dat je huisarrest hebt en niet weet wat te doen. Maar dat is dus niet zo, begrijp ik? Wat ís Homestuck dan eigenlijk? Nu ben ik wel nieuwsgierig ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I have no fucking clue what you're talking about.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Google heeft het over een anime maar dat klopt niet met haar beschrijving.


    Physics is awesome

    Ja, ik snap er ook niks van :'l Ik ben al een paar keer begonnen, maar dan vind ik het na twee minuten al niet leuk meer. Volgens mij weet niemand waar het nou precies over gaat :')


    Caution first, always.

    Mijn vriendin is er fan van, en ze zegt dat het eerste gedeelte nogal saai is, maar daarna wordt het heel leuk

    Wat ik ervan heb meegekregen is dat er trollen zijn, en mensen met hoorntjes, en iets met different universes en een ring ofzo...


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Nog nooit van gehoord eerlijk gezegd.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Mijn vriendin is er grote fan van, en ik ben er al sort of mee begonnen, maar ik ben niet heel ver.
    Wat ik wel heel cool vind, zijn deze filmpjes, die kijk ik echt tien keer per week:



    Tijd voor koffie.

    Homestuck is een soort online stripverhaal. Hier kun je het lezen, hier is een powerpoint die iemand op Tumblr erover heeft gemaakt.


    Ik ben er ook ooit aan begonnen, maar het verhaal is al zo vreselijk ver en hoewel het steeds beter schijnt te worden, kan ik het toch niet echt opbrengen om alles in te halen. Aan de andere kant ben ik nog steeds wel benieuwd, dus misschien doe ik nog wel eens een poging. Het was niet slecht, maar het is wel heel veel doorklikken en lezen en het begin was inderdaad niet heel spannend.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het verbaasd me dat zo weinig mensen erover gehoord hebben. Het is echt een mega-hit overal op internet, en je ziet er overal wel cosplay, foto's, comments of video's van.

    Het begin is echt heel saai. Maar wanneer begint het dan leuk te worden? Mensen zeggen tegen mij (vaker al): "Het begin is saai, daarna wordt het leuk", maar wanneer is het begin dan voorbij? :')