Jaimes schreef:
(...)
Ik denk niet dat het om geluk gaat, juist niet. Het gaat om je kwaliteiten en hoe goed jij kan bijdragen aan Quizlet.
Geluk speelt ook een rol. Sommige mods zien de kwaliteiten die je eigenlijk hebt niet in of sommigen hebben een slechte zelfkennis over zichzelf, waardoor mods niet zien wat ze werkelijk kunnen. Sommigen kunnen ook hele goede mods zijn, maar krijgen nooit de kans doordat ze zich niet goed kunnen presenteren. Er zijn ook genoeg mensen wie zich juist te veel profileren, maar hele goede mods zouden zijn als ze de kans krijgen. Want mensen veranderen vaak als ze een baan hebben, ze hebben een bepaalde functie en vinden dat ze zich daarna moeten naar gedragen.
Het heeft met geluk te maken dat uit al die kandidaten die meedoen juist jij degene bent wie uitgekozen wordt om het te mogen bewijzen. Er zijn wel 20 a 30 goede mods aan te wijzen en ik denk dat mods soms ook wel voor het blok komen te staan dat ze bijvoorbeeld op het eind 8 of 7 kandidaten over hebben wie goede mods kunnen zijn. Dat z ejou dan kiezen, is een soort van geluk, omdat miss de andere het net zo goed zouden doen.
Ik denk wel degelijk dat er geluk in het spel zit, want even kort uitgelegd: Er spelen allerlei factoren mee waar jij geen macht op hebt en waar kwaliteiten niets mee te maken hebben (denk hierbij aan de visie van mods, of je een goede dag had toen je de sollicitatie schreef, etc.). Je moet daarom geluk hebben dat de mods uit al die kandidaten jou uitkiest en natuurlijk hebben je kwaliteiten er ook mee te maken, daar ben ik het volkomen met je eens, maar ook komt er een beetje geluk bij kijken.
Edit
Snap trouwens niet wat voor punt je bovenaan probeert te maken.
[ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 23:39 ]
"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.