• 'ello, everyone!
    Allereerst heb ik geen idee of dit topic hier goed staat, dus als het niet zo is, verplaats het maar. Zoals de titel al zegt, heb ik een vraag wat betreft telefoons. Ik heb al wat research gedaan op internet en bij PhoneHouse, maar omdat ik telkens dingen te horen krijg die elkaar tegenspreken, dacht ik, misschien dat een van jullie hier verstand van heeft. (Ikzelf namelijk niet echt, dus ik ben hierin nogal afhankelijk van wat anderen me vertellen.)
    Ik wil namelijk graag een nieuwe telefoon kopen (ik weet nog niet precies wat voor één/wat voor merk, dus dat even buiten beschouwing gelaten), maar ik ga over een maand of twee naar Amerika en omdat ze daar, volgens PhoneHouse-telefoonverkopers, een andere bandbreedte hebben, zou mijn telefoon die ik hier gekocht heb, het daar niet doen. En omdat ik toch net op zoek ben naar een nieuwe telefoon, wil ik daar dan graag rekening mee houden. En ik weet dat er zoiets is als Triband, zodat het zich aanpast aan verschillende bandbreedtes (geloof ik?), maar ik vond ergens op internet dat dat een beetje achterhaald is, omdat de meeste telefoons van "grote merken" automatisch die functie hebben.
    Ik weet niet of iemand mij hiermee kan helpen--als in, waar ik dan rekening mee moet houden als ik op zoek ga naar een nieuwe telefoon, of dat de meeste telefoons toch die Triband-functie hebben en ik daar dus niet zo moeilijk over hoef te doen etc. ...
    Anyhow, moesten jullie hier iets over weten, let me know. Alvast bedankt voor de hulp and such. (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Wacht en koop daar een telefoon. Scheelt je 20% btw :-D


    quidquid excusatio prandium pro

    Dat zegt iedereen al, inderdaad. :') Maar weet je ook iets over dat bandbreedte-gedoe? (Or anyone else, for that matter, want daar zou ik op dit moment in ieder geval graag iets weer van willen weten, omdat ik anders ook geen flauw idee heb of een telefoon van daar het in Europa dan weer wel of niet doet.)


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik heb echt geen idee, maar toen ik in Polen was zeiden ze dat ik die telefoon ook gewoon in Nederland kon gebruiken. (Helaas was het daar even duur als in NED, dus ik heb niks gekocht haha)


    Alleen maar tranen van geluk

    Hm, jammer... in ieder geval bedankt! (:


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.