• -ik ga geen moeite doen om het te fotografen etc, dus bij deze alleen de tekst-

    A; Fucking chille LSD gehad die ik en meneer E. zich zeker nog lang zullen heugen, goeienacht!

    B; pak jij drugs met een leraar? Lsd..
    A; Haha, dat staat voor laatste schooldag, B.


    Ja, maar dan de reactie in het dialect en anoniem, maar ik lag echt dubbel. :')
    Nog iemand ooit zo'n FBupdate gezien?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Vandaag hadden we ook LSD en wij hadden felroze shirts (: Dadelijk begint de kroegentocht, dat ook deel is van LSD.


    Take risks and conquer your fears.

    ugh kom ik aan
    wij hadden een BBQ die verpeswt was en er maar 15 kwamen. ik niet ik kon niet.
    Daarbij zijn wij máár vmbo en havo vwo zijn belangrijker. Mochten we mee doen met stunt op hoofdlocatie havo vwo om fucking mensen met verf raak te schieten.
    Maar wij mochten geen stunt. vorig jaar hadden ze ballonnen in de leeraren kamer gelegd en daarna in de aula opgehangen gingen ze zijken omdat het geld verspilling was, nee verf schieten niet.
    na en dan een stuntfeest waar vmbo niet mocht komen alleen havo vwo en nog in een cafe in de buurt was wat georganiseerd maar dat was stikduur en niemand kwam.

    Ben blij als ik van mijn school weg ben....


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Is dat zo-iets als de 100 dagen bij ons?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Hahaha, lol :')
    Wij hebben de examenstunt en dit jaar was de school in een vliegveld getransformeerd, compleet met douane, drugshonden, heel veel reizigers en natuurlijk terroristen. Zo werd onze leraar gegijzeld en werd hij later onder de confetti en ducktape op een bureaustoel terug het lokaal ingeduwd, omdat ze het niet nodig vonden om losgeld voor hem te vragen :'D


    From these ashes, I will rise

    Anarose schreef:
    Mm, ik vind het eerlijk gezegd niet zo grappig.


    26 - 02 - '16

    Ancore schreef:
    Hahaha, lol :')
    Wij hebben de examenstunt en dit jaar was de school in een vliegveld getransformeerd, compleet met douane, drugshonden, heel veel reizigers en natuurlijk terroristen. Zo werd onze leraar gegijzeld en werd hij later onder de confetti en ducktape op een bureaustoel terug het lokaal ingeduwd, omdat ze het niet nodig vonden om losgeld voor hem te vragen :'D

    Dat is echt epic! Wij hadden het thema Disney, wat ook heel leuk is! (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ancore schreef:
    Hahaha, lol :')
    Wij hebben de examenstunt en dit jaar was de school in een vliegveld getransformeerd, compleet met douane, drugshonden, heel veel reizigers en natuurlijk terroristen. Zo werd onze leraar gegijzeld en werd hij later onder de confetti en ducktape op een bureaustoel terug het lokaal ingeduwd, omdat ze het niet nodig vonden om losgeld voor hem te vragen :'D


    Fucking geweldig!
    Bij ons heet het kolderdag, en mijn kolderdag was 2 jaar geleden. Wij hadden een zwerm sprinkhanen losgelaten, van die doorzichtige folie over de wc's ge spannen en dan de bril naar beneden. Overal wc papier gegooid, eieren natuurlijk en waterballonnen met water en meel erin, lekker vies.
    Wij mochten haast niet meer op schoolreisje. Onze school was absoluut tegen kolderdag,


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ancore schreef:
    Hahaha, lol :')
    Wij hebben de examenstunt en dit jaar was de school in een vliegveld getransformeerd, compleet met douane, drugshonden, heel veel reizigers en natuurlijk terroristen. Zo werd onze leraar gegijzeld en werd hij later onder de confetti en ducktape op een bureaustoel terug het lokaal ingeduwd, omdat ze het niet nodig vonden om losgeld voor hem te vragen :'D

    Omfg, dat is geweldig o.o


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ancore schreef:
    Hahaha, lol :')
    Wij hebben de examenstunt en dit jaar was de school in een vliegveld getransformeerd, compleet met douane, drugshonden, heel veel reizigers en natuurlijk terroristen. Zo werd onze leraar gegijzeld en werd hij later onder de confetti en ducktape op een bureaustoel terug het lokaal ingeduwd, omdat ze het niet nodig vonden om losgeld voor hem te vragen :'D

    DUDE. Dat is harde win.


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha, lol. Dat zei mijn tante ook al toen mijn broertje zei dat ze na de vakantie LSD hadden. "Huh, wat- drugs op school?"


    Alleen maar tranen van geluk

    Wij kwamen aan met afzetlint, waterpistolen en een spandoek. Nou, school meteen janken, we werden de school uitgezet en een conciërge was aan het paraderen voor de enige ingang van de school zodat we niet meer naar binnen konden. Daarna had de officiële LSD commissie een of ander debiel spel georganiseerd, de BBQ daarna was wel leuk en uitgaan daarna ook, maar uitgaan was buiten de LSD commissie om gedaan. Al met al is mijn school super kut.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ken LSD alleen als drug, dus ik keek ook even raar op toen ik het las. :p


    Take me to wonderland

    Wij hebben dit jaar niet eens stunt gehad.... Vorig jaar ook al niet. Kennelijk zijn de plannen van de 6de klassers weer afgewezen.
    OT. ik snapte m eerst niet totdat ik de uitleg las. Best wel lol eigenlijk xD


    Stenenlikker

    Licet schreef:
    Ik vind het niet geweldig eerlijk gezegd :Y)

    Op onze school liepen ze er allemaal zo bij;



    hahaha , :')


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Audacity schreef:
    Lol, wie bedenkt het dan ook om het LSD te noemen? Bij ons heet het kolderdag, dunno why.


    Tell me about it, stud.