• Ik vroeg me af of mensen hier op quizlet eigenlijk ooit een leraren crush hebben (gehad). Ik geef eerlijk toe dat ik er eigenlijk al bijna drie jaar een kleintje op mijn economie leraar heb. Een vriendin van me heeft er een soort van op haar Nederlands lerares.
    Ik heb het idee dat een leraren crush eigenlijk hetzelfde is als een crush op een beroemdheid, gewoon omdat het een soort van onbereikbaar persoon is.
    Dus, praat hier maar lekker over je leraren crushes.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Oh ja, voor esthetica hadden wij echt een knappe leerkracht! Voor dat mondeling examen was ik meer gestressed om met hem alleen te zijn, dan voor mijn punten, haha.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Nee, ik heb enkel maar arrogante leraren gehad. (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Grimhilde schreef:
    Één keer gehad. Daarna nooit meer.


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Voor zover ik weet heb ik nog nooit een crush op een van m'n docenten gehad.


    Bad decisions make good stories.

    Nope.


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Anarose schreef:
    Voor zover ik weet heb ik nog nooit een crush op een van m'n docenten gehad.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Hahahaha ja hoor ik crush op elke leerkracht.
    Oke nee, maar in het lager middelbaar hadden we echt een enorm gespierde Frans/Godsdienst leraar die echt wel knap was.
    En nu hoger middelbaar zijn er om de een of andere reden heel veel homo's bij de leerkrachten,
    eentje daarvan is echt enorm schattig, maar ik zou nu niet zeggen dat ik een crush op hem heb ^^
    Ik heb nu ook een leuke leraar voor Fysica, crush is ook wat een groot woord maar mijn toekomstige mag best wel op hem lijken ;d


    effort never betrays you

    Nee, er zijn bij mij op school helaas geen leuke leraren :')


    Caution first, always.

    haha , m'n muziekleraar is best leuk , maar een crush ? noope !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Ja, ik heb een crush gehad op een gymleraar ;p


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik heb een crush gehad op een leraar van mijn vroige-vorige school. We waren best ook goede vrienden geworden omdat hij mentaal nog redelijk jong kon zijn & we kregen veel les van hem & iedere middag mochten we in zijn lokaal zijn voor huiswerk of gewoon plezier.
    Maar toen moest hij weg van die school omdat iemand zijn plaats innam. D:


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Er zit een knappe gymleraar bij ons op school, die met Valentijnsdag meer rozen krijgt dan mijn hele klas bij elkaar, haha.
    Maar nee, geen leraren. Wel een paar zwemtrainers Jeez, die spieren van sommige. En de meesten waren zoo schattig.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Anarose schreef:
    Voor zover ik weet heb ik nog nooit een crush op een van m'n docenten gehad.

    Het is al vijf jaar geleden dat ik die leerkracht gehad heb.
    Dat was voor het vak po. Sinds dat jaar had ik een crush op hem.

    Na die vijf jaar heb ik nog steeds een crush op hem.
    En volgende week is het infodag van mijn school waar ik daar vijf jaar geleden gezeten heb.
    En normaal zie ik hem dan terug. Ik ben zo blij.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Er is een vervanger op het secretariaat voor het hele jaar en hij is pas 27 maar echt sexy! Mijn beste vriendin en ik hebben een crush op hem. En we hebben ook een vervanger voor LO en hij mag er ook wel zijn. En hij is pas 23. :')