• ''50 an hour'' • Zayn Malik



    Waardeloos
    Is een woord om me te beschrijven.

    Gebruikt
    Is een ander

    Gekocht
    Mijn beroemde lijn? ''50 per uur.''

    In realiteit, dat was alles wat ik was. Waardeloos van het gebruikt worden voor een man zijn plezier.

    En wie had gedacht dat gekocht worden mij kon redden?


    Hope is not a dream but a way of making dreams become reality. ;)

    Hier was toch al een topic over?


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    Hier was toch al een topic over?


    Nee joh, want het is dood normaal om tien topics aan te maken als je een nieuw verhaal hebt. (joehoe)

    [ bericht aangepast op 23 april 2013 - 17:49 ]


    26 - 02 - '16

    Praelectio schreef:
    Hier was toch al een topic over?


    Ja.
    Ik snap het gewoon niet, waarom maken mensen altijd meerdere topics aan? Zelfs als je de regels niet doorleest, lijkt het me op zich toch logisch dat dat overbodig is en bovendien een beetje asociaal? :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ja.
    Ik snap het gewoon niet, waarom maken mensen altijd meerdere topics aan? Zelfs als je de regels niet doorleest, lijkt het me op zich toch logisch dat dat overbodig is en bovendien een beetje asociaal? :')


    Waarom is dat asociaal? :|


    Hope is not a dream but a way of making dreams become reality. ;)

    mullinigga schreef:
    (...)

    Waarom is dat asociaal? :|


    Oké, misschien is dat niet helemaal het juiste woord. Het is meer opdringerig, of een beetje irritant. Bekijk het zo; als je gewoon een topic zou maken over iets wat je vandaag is overkomen, zou je dat toch ook niet twee keer doen? Waarom is het dan wel een goed idee om je verhaal dubbel te promoten? Ik snap dat je lezers wilt, maar de mensen die op het forum zitten hebben je eerste topic ook wel gezien. Het zou enorm vervelend zijn als iedereen steeds opnieuw dezelfde verhalen promootte in nieuwe topics.
    En nou ja, het is natuurlijk ook gewoon niet toegestaan volgens de forumregels. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan