Stuttgart schreef:
(...)
Nee hoeft niet persee:) Het is voor mensen die graag voetbalstories schrijven en ook lezen. We kunnen elkaar door middel van topic helpen, ideeën uitwisselen etc. Ik ga ook nog een weblog maken waar dan allemaal nieuws enzo op komt:) Moet alleen nog even kijken hoe ik dat ga doen:$ Ik wil wel graag weten van wie je fan bent, welke club en eventueel land:)
Ik ben fan van Ruud van Nistelrooy, Robin van Persie en Ibrahim Afellay. Mijn clubjes zijn PSV, Arsenal en Barcelona. Duitse clubjes vind ik allemaal wel mooi, haha.
Nederlandse Elftal is qua land mijn favoriete team.
Maher schreef:
Can't agree more.
Ik ben al een heeeeeeeeeeeeele lange tijd bezig met een Ibrahim Afellay verhaal want hij is gewoon handsome like fuck.
Moet zeggen dat mijn inspiratie nu een beetje op begint te raken en mijn verhaal is nu onderhand al zo onzettend ongeloofwaardig, maar ik heb best veel lezers die ik niet wil teleurstellen dus vandaar dat ik gewoon door ga (:
Hoe slecht het ook is... hahahaha
Dus voor degene die willen lezen, inspiratie op willen doen of mij gewoon inderdaad erop willen terecht wijzen dat het ontzettend ongeloofwaardig is:
http://www.quizlet.nl/stories/89478/i-will-catch-you-if-you-fall--ibrahim-afellay/
En ja ik ben gewoon voetbalverslaafd so i love this topic (:
En hoop dat er meer leuke voetbalverhalen komen want er mogen er inderdaad wel wat meer komen!
Slecht? Slecht?! Slecht??!! Hij is juist super goed en juist zo origineel en jij schrijft het zo realistisch dat je haast denkt dat het echt is.
Mensen, dit is echt een prachtige verhaal!! <3
It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~