• Ja, sorry, ik weet niet waar anders het te posten.

    Iemand op tumblr waarmee ik RPG, heeft al meerdere posts gemaakt over zelfmoord en dat hij in iedergeval binnen 2 weken dood zou zijn. Gisteravond heeft hij ook geprobeerd slaap pillen te nemen, maar hij werd toch wakker.

    Ik weet nu echt niet wat ik moet doen. Ik stuur hem al berichtjes enzo, maar hij blijft heel standvast achter zijn punt. (hij woont in Amerika)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Licet schreef:
    Hmm ik krijg altijd een raar gevoel als ik dat soort dingen op internet zie. Ik geloof dat, mensen die dit soort dingen rondbazuinen eerder uit zijn op aandacht en medelijden dan dat ze echt van plan zijn zelfmoord te plegen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Michonne schreef:
    (...)

    Met berichten rond te gaan strooien op zulke websites waardoor het gewicht van een zelfmoord ook op iemand anders komt te rusten. Als je het doet, hou het dan voor jezelf en maak het niet erger dan het al is. Net als die berichten die ik vaak rond zie gaan van: Als dit niet zoveel notes heeft voor deze tijd pleeg ik zelfmoord.

    Zulke mensen willen alleen notes en zullen ook geen zelfmoord plegen. Meestal toch.
    Maar ik erger me ook aan mensen van internet die tegen je gaan zeggen dat ze zelfmoord willen plegen, want ik weet dan nooit of ik het moet geloven of niet. Het is beter dat ze dan met professionele hulp gaan praten.


    Take me to wonderland

    Michonne schreef:
    Ugh, ik kan er niet tegen als mensen dat op iemand anders neerleggen.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Michonne schreef:
    Ugh, ik kan er niet tegen als mensen dat op iemand anders neerleggen.


    26 - 02 - '16

    Het klinkt heel hard, maar ik denk dat het gewoon aandacht trekken is. Ik ken zelf een aantal mensen die zelfmoordneigingen hebben gehad, waaronder ikzelf, en geen van hen heeft daar mee te koop gelopen. Vaak is het zo dat die mensen denken dat er niemand meer om hen geeft dus zien ze het nu er ook niet van in om het te vertellen, want in hun ogen maakt het toch geen verschil.


    If you had the chance to change your faite, would you?