• Hier kan slotje op :'D

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 10:15 ]

    Ik ga nu beginnen aan de hoofdpersoon.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    || Rol: Hoofdpersoon
    || Voledige naam: Yasmin Chayenne Jones
    || Bijnaam: Yas, Chay.
    || Leeftijd + Geboortedatum: Yasmin is geboren op 1 December 1995 en is dus net 18 geworden.
    || Slechte en goede eigenschappen: Lief, zachtaardig, verlegen, snel jaloers, snel onzeker, doorzetter.
    || Karakter: Yasmin is een lief en zachtaardig meisje die het beste voor heeft met iedereen. Ze haat het om mensen pijn te doen, omdat ze weet hoe erg dat is. Ze heeft zelf namelijk al veel pijn gehad in haar leven. Ze is haar hele leven gepest en heeft hier nog steeds last van. Ze werd gepest omdat ze anders was, ze was niet het meisje dat hield van ballet en make-up. Nee, Yasmin was het meisje dat hield van hip-hop en stoere kleding. Door de jaren heen is ze dit wel minder gaan uiten, doordat ze wist, dat het nooit ophield als zij niet zou veranderen. In grote groepen is Yasmin erg verlegen, ze vind het dan moeilijk om haar mening te uiten of om bijvoorbeeld een spreekbeurt of presentatie voor de klas te geven. Yasmin heeft maar weinig vriendinnen, ze heeft maar twee echt goede vriendinnen waar ze alles tegen vertelt. Ze is dan ook erg jaloers als zij ineens met anderen omgaan, omdat ze dan een beetje alleen achterblijft. Yasmin is geen lelijk meisje, maar ze neemt nooit complimenten van anderen aan, en hierdoor komt ze vaak onzeker over. Ze is wel een echte doorzetter, als ze iets echt graag wil, dan zal ze zorgen dat ze dit krijgt, hoe dan ook. Yasmin grote hobby is hip-hop dansen en met haar twee vriendinnen iets leuks doen.
    || Foto:



    Voorbeeld kledingstijl
    Taylor Mangan
    || Extra: Yasmin heeft een oudere broer waar ze erg aan gehecht is.
    || Waarschuwen? Yes please.

    [ bericht aangepast op 18 april 2013 - 19:15 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Ik zal ook nog wel iets invullen


    26 - 02 - '16

    Niemand meer ? :s

    || Rol: Vriendin van de hoofdpersoon.
    || Volledige naam: Louise Brown
    || Bijnaam: Luigi. Uitgesproken als loe-i-gie. Dit komt door haar obsessie van Super Mario games.
    || Leeftijd + Geboortedatum: Ze is geboren in het jaar 1995. Ze is net een dag jonger dan haar beste vriendin die op 1 december jarig is.
    || Eigenschappen + Karakter Louise is erg spontaan en deinst eigenlijk voor niks terug. Ze is een meisje dat door mensen als stoer wordt gezien. Ze heeft een imago waar u tegen wordt gezegd en kan soms best wel gemeen zijn. Ze speelt vaak vals bij games door middel van cheat-codes. Ze is soms zelf ook wel een klein beetje vals. Ze kan ook erg jaloers zijn en kan mensen echt ontzettend haten. Als ze een keer een slechte dag heeft kan ze echt een enorme trut zijn. Ze heeft een obsessie voor games en nutella. Een soort chocoladepasta. Ook is ze dol op muffins en überhaupt op eten. Ze kan soms nogal lomp uit de hoek komen, maar bedoelt het wel goed.
    || Foto:


    || Extra: Zoals je van de foto kan afleiden is ze dol op katten. Vooral op haar kat Benji. Voorbeeld van kledingstijl: klik
    || Waarschuwen? Ja


    26 - 02 - '16

    Ik zal morgen nog wat tijd maken om wat rollen in te vullen als je dat zou willen, want ik zou het jammer vinden als je het verhaal anders niet meer gaat maken, ben wel erg benieuwd namelijk!


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Dan zal ik je wel even uit de brand helpen :].

    || Rol: Broer hoofdpersoon.
    || Volledige naam: Adam Jones.
    || Bijnaam: A.
    || Leeftijd + Geboortedatum: 20 juli 1992, 20.
    || Slechte en goede eigenschappen - bijv. gauw jaloers. -:
    Goede eigenschappen: vriendelijk, behulpzaam, zachtaardig, goedlachs, intelligent, wijs.
    Slechte eigenschappen: niet punctueel, slordig, ongeduldig, lui, onverschillig, vergeetachtig.
    || Karakter: Adam is een vriendelijke jongen met een royale dosis humor. Hij is relativerend en makkelijk en open in de omgang. Ruzies en conflicten zijn gauw vergeten onder het mom van gedane zaken nemen geen keer. Doordat hij materie gauw oppikt en begrijpt besteedt hij niet veel tijd aan huiswerk of uberhaupt werk. Dit hangt samen met zijn luiheid en zijn compulsieve drang om altijd en overal te laat te komen. Of gewoonweg niet. Zo heeft hij een groot deel van zijn middelbare schooltijd spijbelend doorgebracht, waardoor hij nog maar net zijn eindexamens haalde. Wanneer men hem berispt of kritiek uit op zijn daden, wordt het in veel gevallen afgedaan als 'niet belangrijk', zie hier zijn onverschilligheid. Wanneer er geen moord en brand dreigt, hoeven er geen alarmbellen te rinkelen aldus Adam en is er dus geen reden tot paniek. Dit relativerende vermogen wordt soms voor onverschilligheid aangezien, waardoor Adam gauw geneigd is te zeggen om die twee niet door elkaar te halen. Ondanks zijn luiheid is hij erg gedreven in zaken waarvoor hij oprecht interesse in toont, zoals het welzijn van zijn jongere zus en zijn hobby's die bestaan uit gamen, hardlopen en 3D-modelling. Ook is hij erg behulpzaam wanneer hij mensen moet helpen.
    Hij is erg minimalistisch ingesteld en heeft op zijn PS3 en toebehoren na weinig tot geen wensen op materialistisch gebied.
    || Foto - als je de naam van het model/of gewoon een meisje weet wat je hebt gebruikt weet, zou je dat er dan even bij willen zetten? -:
    Adam is ca 1,78 lang en weegt 70 kilo. Hij een jongen met donkerbruin haar met slag en bruine ogen die weinig aandacht aan uiterlijk besteedt. Hij kleedt zich graag in aardetinten, met uitzondering van zo nu en dan een oversized spijkerblouse.
    || Extra: - hoeft niet persé -:
    || Waarschuwen? No not neccessary XD.


    No growth of the heart is ever a waste

    || Rol: Het kleine zusje van de beste vriendin
    || Voledige naam: Julia Brown
    || Bijnaam: Juul, Lia.
    || Leeftijd + Geboortedatum: Julia is nu 3 jaar oud, ze is geboren op 9 maart.
    || Foto:


    || Extra: - hoeft niet persé - Julia is nog jong en heeft weinig besef van alles wat er om haar heen gebeurt. Ze kijkt erg op tegen haar oudere zus Louise.
    || Waarschuwen? yesyes.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    || Rol: Vriend van de broer, hoofdpersoon en de beste vriendin.
    || Voledige naam: Daniel James Mitchels
    || Bijnaam: Dani.
    || Leeftijd + Geboortedatum: 31 augustus 1992, 20 jaar.
    || Slechte en goede eigenschappen:
    Goed: Vriendelijk, sociaal, maakt makkelijk vrienden, intelligent.
    Slecht: Snel jaloers, makkelijk beïnvloedbaar, slordig, snel geïrriteerd.
    || Karakter: (Moet ik dit nog helemaal uitbreiden of heb je genoeg aan de eigenschappen hierboven?)
    || Foto:



    Sean O'Donell
    || Extra: -
    || Waarschuwen? Yes, again.

    Volgens mij heb je nu iedereen.

    [ bericht aangepast op 22 april 2013 - 23:01 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay, echt bedankt voor het invullen van meerdere rollen ! (:
    xx

    Ik vind t alleen jammer dat mijn beschrijving an de hoofdpersoon bij iemand anders zn personage gezet is, niet echt netjes als je het mij vraagt..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Huh ja, inderdaad! Jouw beschrijving staat bij mijn personage..


    26 - 02 - '16

    Ja en die van jou staat bij mijn personage, dus dat vind ik niet heel netjes haha..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Da's inderdaad niet netjes.


    26 - 02 - '16