Dit is mijn zeurberichtje.
Nou ja zo voel ik me vaak.
Altijd geweest ook, ik ben gewoon niet een type die snel vriendinnen/vrienden maakt. Ook al wil ik dat wel, om een of andere reden lukt het me gewoon niet om aansluiting te vinden bij bijvoorbeeld mijn klasgenoten. Inmiddels heb ik wel een groepje vriendinnen maar het blijft lastig. Deels ook omdat ik hele andere interesses heb dan zij, dat is ook een van de redenen waarom ik zo graag op Q zit. Omdat hier veel mensen zijn met dezelfde interesses, maar het lijkt me leuk om een gb maatje te hebben (: gewoon om gezellig mee te kletsen.
Eens kijken:
Ik ben Jazz (dat is mijn bijnaam), ben nu 13 jaar maar ik wordt vaak verward met 15 vanwege mijn volwassen taal gebruik en ook gedeeltelijks door mijn uiterlijk. Mijn hobby's zijn: paardrijden, tennissen, dansen, tekenen, schrijven, dichten, fotograferen, reizen, lezen, chillen, dromen, muziek luisteren & shoppen, een hele hoop zo als je kunt zien. Ik ben graag alleen en vrij stil maar kan ook behoorlijk druk zijn. Ik kan het altijd beter vinden met oudere mensen en ook met volwassenen en bijna al mijn vriendinnen buiten school zijn ouder.
Mocht je het leuk vinden om met mij een gezellig gesprekje te houden zeg dan even wie je bent en laat een berichtje achter
Liefs,
Leviosae aka Jazz.
[ bericht aangepast op 19 april 2013 - 21:15 ]
Thank you for the tragedy, I need it for my art.