• Quiz:
    Jillian is een populaire meid op school en in haar buurt. Ze woont samen met haar moeder in een villatje in Spanje. Ze is helemaal gek van Tokio Hotel & Paramore. Op een dag krijgen ze van school een brief mee dat een bekende groep mensen zoekt om in hun nieuwe videoclip mee te doen en die zouden allemaal op (datum) naar het grote Centrum in Madrid komen. Het gaat dus wel om een beperkt aantal leerlingen per school. Jill & haar beste vriendin Mary schrijven zich onmiddellijk in en kijken uit naar die bepaalde dag. Daar ontdekken ze dat ze misschien mogen meedoen in de nieuwe videoclip van Tokio Hotel. Maar wat gebeurd er als het meisje verliefd wordt op Tom, meegaat naar Duitsland en alles achterlaat. En wat dan nog eens als alles in Duitsland totaal fout loopt en ze niet meer weet wat te doen?

    NEED NOG:
    - Bitch TAMAR {IceCreamx3}
    - Freakmeisje die crush heeft op Tom
    SCHRIJF JE SNEL IN! Ö
    [andere rollen komen dan wel tijdens de quiz]

    Ik wil de bitch wel zijn hoor =)
    Wat moet je weten?? Ö
    x


    Winter is coming.

    O laat maar,, Grapje :P


    Dunno ><

    Ik wil de bitch wel zijn hoor =)
    Wat moet je weten?? Ö
    x

    ROL
    Naam
    Plaatje
    Tekstje met alles erop & eraan
    zo ^^

    Mensjes inschrijven, komaan! De 2 laatste rollen, waag je kans! [omg, kben net een marktverkoper xD]

    Mensen neem is een rol!!!
    Anders wil ik nog wel de Bitch verzinnen ;)
    Vind ik leuk :D


    Dunno ><

    Mensen neem is een rol!!!
    Anders wil ik nog wel de Bitch verzinnen ;)
    Vind ik leuk :D

    Hah ^^
    Neem een vb aan BiLlSMuRf NEEM DE ROL! Ö ^^

    Rol; Bitch
    Naam; Tamar
    Plaatje;http://www.cutcolor.de/pictures/lb_make-up_collection.jpg
    Tekstje;
    Hallootjes^^
    Ik ben dus Tamar.! Een heel normaal super knap kind. Er zijn mensen die zeggen dat ik een groot ego heb. Maar dat.. Zal ik nooit ontkennen! Wat kan ik er nou aandoen dat het gewoon zo is. Dat maakt mij niet minder perfect toch? x]
    Mijn hobby's zijn shoppen, Foto's maken en uitgaan. En ik heb een hekel aan mensen die denken dat ze beter zijn als mij. En aan insecten. Verder werk ik in een hippe kledingwinkel.
    Ik denk dat dit t wel zo ongeveer was.. Als je nog iets wilt weten.. Vraag het maar gewoon!
    Nou.. DOEI xx


    Geen idee of die goed is hoor =P
    Maar anders moet je det zeggen en dan pas ik het wel aan ofzo x]


    Winter is coming.

    EN WE HEBBEN EEN WINNAAAR! ^^ NU NOG 1 IEMAND, KOMAAN MENSEN DOE EENS WAT MOEITE! ZO MOEILIJK IS HET NIET ^^ EN HIJ'S LEUK, TOCH? =[

    Oke,, nu nog die anderen! en anders verzind Chan hem :P.. Vind Chan. XD


    Dunno ><

    En ja,, hij is leuk en de moeite waard!!!!


    Dunno ><

    En ja,, hij is leuk en de moeite waard!!!!

    thq! ^^ Hopelijk wordt de quiz zelf nu leuwk xD

    EN WE HEBBEN EEN WINNAAAR! ^^ NU NOG 1 IEMAND, KOMAAN MENSEN DOE EENS WAT MOEITE! ZO MOEILIJK IS HET NIET ^^ EN HIJ'S LEUK, TOCH? =[


    Jaa idd! =D

    Nu nog de andere!
    KOM OP!! OP=OP x]


    Winter is coming.

    GROOT GELIJK OP=OP! KOMAAN MENSJES, DON'T BE BORING! ^^

    Eten, kom terug x

    Verschillende berichten om je topic omhoog te duwen.
    Slotje.


    " I'm not your boyfriend, baby. "