Quiz:
Jillian is een populaire meid op school en in haar buurt. Ze woont samen met haar moeder in een villatje in Spanje. Ze is helemaal gek van Tokio Hotel & Paramore. Op een dag krijgen ze van school een brief mee dat een bekende groep mensen zoekt om in hun nieuwe videoclip mee te doen en die zouden allemaal op (datum) naar het grote Centrum in Madrid komen. Het gaat dus wel om een beperkt aantal leerlingen per school. Jill & haar beste vriendin Mary schrijven zich onmiddellijk in en kijken uit naar die bepaalde dag. Daar ontdekken ze dat ze misschien mogen meedoen in de nieuwe videoclip van Tokio Hotel. Maar wat gebeurd er als het meisje verliefd wordt op Tom, meegaat naar Duitsland en alles achterlaat. En wat dan nog eens als alles in Duitsland totaal fout loopt en ze niet meer weet wat te doen?
NEED NOG:
- Bitch TAMAR {IceCreamx3}
- Freakmeisje die crush heeft op Tom
SCHRIJF JE SNEL IN! Ö
[andere rollen komen dan wel tijdens de quiz]
- Home
- Forum
- Rollen verdeling
- NOG2RollenOver!!KomSnel! ^^
NOG2RollenOver!!KomSnel! ^^ - Rollen verdeling
-
19 okt 2008 - 12:1019 okt 2008 - 12:1119 okt 2008 - 12:1219 okt 2008 - 12:18
Ik wil de bitch wel zijn hoor
Wat moet je weten?? Ö
x
ROL
Naam
Plaatje
Tekstje met alles erop & eraan
zo ^^19 okt 2008 - 12:21Mensjes inschrijven, komaan! De 2 laatste rollen, waag je kans! [omg, kben net een marktverkoper ]
19 okt 2008 - 12:34Mensen neem is een rol!!!
Anders wil ik nog wel de Bitch verzinnen
Vind ik leukDunno ><
19 okt 2008 - 12:37Mensen neem is een rol!!!
Anders wil ik nog wel de Bitch verzinnen
Vind ik leuk
Hah ^^
Neem een vb aan BiLlSMuRf NEEM DE ROL! Ö ^^19 okt 2008 - 12:37Rol; Bitch
Naam; Tamar
Plaatje;http://www.cutcolor.de/pictures/lb_make-up_collection.jpg
Tekstje;
Hallootjes^^
Ik ben dus Tamar.! Een heel normaal super knap kind. Er zijn mensen die zeggen dat ik een groot ego heb. Maar dat.. Zal ik nooit ontkennen! Wat kan ik er nou aandoen dat het gewoon zo is. Dat maakt mij niet minder perfect toch? x]
Mijn hobby's zijn shoppen, Foto's maken en uitgaan. En ik heb een hekel aan mensen die denken dat ze beter zijn als mij. En aan insecten. Verder werk ik in een hippe kledingwinkel.
Ik denk dat dit t wel zo ongeveer was.. Als je nog iets wilt weten.. Vraag het maar gewoon!
Nou.. DOEI xx
Geen idee of die goed is hoor
Maar anders moet je det zeggen en dan pas ik het wel aan ofzo x]Winter is coming.
19 okt 2008 - 12:38EN WE HEBBEN EEN WINNAAAR! ^^ NU NOG 1 IEMAND, KOMAAN MENSEN DOE EENS WAT MOEITE! ZO MOEILIJK IS HET NIET ^^ EN HIJ'S LEUK, TOCH? =[
19 okt 2008 - 12:3919 okt 2008 - 12:3919 okt 2008 - 12:41En ja,, hij is leuk en de moeite waard!!!!
thq! ^^ Hopelijk wordt de quiz zelf nu leuwk19 okt 2008 - 12:41EN WE HEBBEN EEN WINNAAAR! ^^ NU NOG 1 IEMAND, KOMAAN MENSEN DOE EENS WAT MOEITE! ZO MOEILIJK IS HET NIET ^^ EN HIJ'S LEUK, TOCH? =[
Jaa idd!
Nu nog de andere!
KOM OP!! OP=OP x]Winter is coming.
19 okt 2008 - 12:42GROOT GELIJK OP=OP! KOMAAN MENSJES, DON'T BE BORING! ^^
19 okt 2008 - 12:43Eten, kom terug x
19 okt 2008 - 12:47