• Wat vinden jullie van deze dag?

    btw : -dat is niet mijn arm op de foto.-


    Don't let small minds convince you that your dreams are too big.

    Ik vind dat die dingen niet helpen, vrij zinloos om iets op je arm te zetten en daar een foto van te maken.


    26 - 02 - '16

    Ik vind dat het wel een mooie betekenis heeft, en sommige mensen hebben zo iets nodig om hun moed in te spreken. Het is fijn om ergens bij te horen.

    Ik vind het goed dat er aandacht aan wordt besteed, maar ik betwijfel of het die mensen echt helpt.
    De betekenis zelf vind ik wel heel erg mooi en een zeer interessante wijze om erna te kijken.

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 18:59 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind het ook nogal zinloos, maar het is natuurlijk wel mooi dat er zo'n dag bestaat. :')


    Take me to wonderland

    Ik zou zelf niet aan dit soort dingen meedoen, maar de gedachte is wel mooi. Als het mensen die het moeilijk hebben op wat voor manier dan ook een beetje moed geeft, ben ik er helemaal voor.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    DarkSavior schreef:
    Ik vind het goed dat er aandacht aan wordt besteed, maar ik betwijfel of het die mensen echt helpt.
    De betekenis zelf vind ik wel heel erg mooi en een zeer interessante wijze om erna te kijken.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    DarkSavior schreef:
    Ik vind het goed dat er aandacht aan wordt besteed, maar ik betwijfel of het die mensen echt helpt.
    De betekenis zelf vind ik wel heel erg mooi en een zeer interessante wijze om erna te kijken.

    ik vind zo'n semicolon wel een mooie betekenis hebben, maar ik heb niet het gevoel dat het echt helpt.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    DarkSavior schreef:
    Ik vind het goed dat er aandacht aan wordt besteed, maar ik betwijfel of het die mensen echt helpt.
    De betekenis zelf vind ik wel heel erg mooi en een zeer interessante wijze om erna te kijken.


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Ik heb er wel een op mijn pols getekend, eerder uit verveling tijdens mijn nederlands les dan om de betekenis ervan.

    Als iedereen die dat doet nou es mee loopt naar het binnenhof om eens wat gezond verstand in Edith Schippers te meppen, dan komen we een stuk verder :Y)


    quidquid excusatio prandium pro