• /

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 0:23 ]


    Did you know it, L, that shinigami only eat apples?

    Tortura schreef:
    (...)
    No offence, maar ik denk sowieso niet dat je respectvolle reacties hier op Q krijgt. Al vind ik het ook niet handig als je het op internet vraagt. Vraag het anders aan die vriend van je? Hij moet toch wel weten hoe en alles werkt, waar je naartoe kunt gaan en shit.



    Hééélemaal verkeerd ingeschat, ja... Ik heb absoluut geen mensenkennis, waarom ik het dan op het internet wilde proberen is me een raadsel.
    Deze vriend begrijpt niet dat ik er problemen mee heb, hij is in een familie opgegroeid waar er al iemand was zoals hij, dus ze stonden er niet zo ver af, vandaar dat ik hier even kwam kijken!


    Did you know it, L, that shinigami only eat apples?

    Jammer dat je je beginpost verwijderd hebt. Ik geloof hier namelijk zelf allemaal niet in maar ik vind onderwerpen als dit altijd wel interessant tbh.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    SangDuFana schreef:
    (...)


    Hééélemaal verkeerd ingeschat, ja... Ik heb absoluut geen mensenkennis, waarom ik het dan op het internet wilde proberen is me een raadsel.
    Deze vriend begrijpt niet dat ik er problemen mee heb, hij is in een familie opgegroeid waar er al iemand was zoals hij, dus ze stonden er niet zo ver af, vandaar dat ik hier even kwam kijken!


    Ja had verwacht dat er om 1 uur tientallen mensen leeftijd 25-30 zouden reageren die zich net als jij een vampier voelen? Wat had je verwacht precies?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Niet zonder enige onderbouwing uitgelachen worden, eigenlijk. Stom hé.
    Ik had natuurlijk niet verwacht meteen reacties te krijgen. Ik wilde ook gewoon wat meer mensen vertellen over wat het inhoudt (niet echt behoefte meer aan nu :p )


    Did you know it, L, that shinigami only eat apples?

    Tortura schreef:
    (...)
    No offence, maar ik denk sowieso niet dat je respectvolle reacties hier op Q krijgt. Al vind ik het ook niet handig als je het op internet vraagt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    DarkSavior schreef:
    Je zoekt andere vampieren, omdat je er zelf eentje bent...? Volgens mij zitten er bij jou heel wat steekjes los. Teveel Twilight gelezen?

    Er zijn wel meer mensen die geloven dat ze vampiers zijn. Heb er ooit een Tyra Banks show over gezien.:Y)


    Take me to wonderland

    Slotje op aanvraag van de topicmaakster, SangDuFana :)