• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 21:08 ]


    Take me to wonderland

    "Mogen we de hekken aan de kant zetten en erdoor rijden?
    De straat is afgezet voor een reden. Of zie je die put van 50 meter lang niet, misschien?
    Idiots :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ugh, ik ben zo moe. Niets werkt gewoon. D: Ik kan niet in slaap komen 's avonds dus moest ik van de dokter actiever zijn overdag. Nu ben ik actiever, val ik niet in slaap en ben ik overdag alleen maar meer moe.


    Your make-up is terrible

    Een nieuwe, absoluut fantastische band ontdekt.
    Mijn leven is compleet ;-;


    i put the fun in funeral

    nieuw hier en geen idee wat te doen (baby)


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Audacity schreef:
    Een nieuwe, absoluut fantastische band ontdekt.
    Mijn leven is compleet ;-;
    `

    Welke? Misschien maakt het mijn leven ook compleet. xd

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 18:19 ]


    You are beautiful, you are love.

    Ik laat me steeds weer afleiden! D:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    Ik laat me steeds weer afleiden! D:

    The story of my life. Ik had al 3 dagen geleden klaar kunnen zijn met mijn App, maar neeee, ik laat me weer afleiden. ZELFS DIT TYPEN IS AFLEIDING.

    Ik voel me net een kind met ADHD.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Drake: Blade, ready to die?
    Blade: "I was born ready, motherf*cker."


    Heheheh. Nu verslaafd aan dat nummer. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mis je.


    Alleen maar tranen van geluk

    Whatever it takes! I know I can make it through! Hmm, die theme song blijft in mijn hoofd vandaag.


    Take me to wonderland

    Folklore schreef:
    (...)`

    Welke? Misschien maakt het mijn leven ook compleet. xd


    Pendulum (Ik raad het nummer Crush aan). Ik weet niet of het in de smaak valt hoor, het is een soort elektronische rock. Je merkt snel genoeg wel of het je wat lijkt :p.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Pendulum (Ik raad het nummer Crush aan). Ik weet niet of het in de smaak valt hoor, het is een soort elektronische rock. Je merkt snel genoeg wel of het je wat lijkt :p.

    Aaah Pendulum. Awesome band :Y) Ik vind Witchcraft geweldig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Crying right now ;_; .


    The odds are néver in our favor.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    The story of my life. Ik had al 3 dagen geleden klaar kunnen zijn met mijn App, maar neeee, ik laat me weer afleiden. ZELFS DIT TYPEN IS AFLEIDING.

    Ik voel me net een kind met ADHD.


    Dat bedoel ik. Bij alles wat ik serieus probeer te doen lijkt de muur zelfs interessant te zijn. Net probeerde ik bijvoorbeeld iets te schrijven, ga ik de streepjes van mijn digitale cijfers op de klok tellen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Mijn oom slikt geen medicijnen meer en zijn organen doen het bijna niet meer. Ze verwachten dat hij nog een week heeft :c.
    Eigenlijk ben ik wel opgelucht, al meer dan 5 jaar hangt zijn leven aan een zijde draadje en steeds kreeg hij weer een hartaanval. Dat is gewoon geen leven meer...


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor