• Ja. Coole anime's hebben een eigen topic nodig. (cat)

    Dus. Magi.
    Voor mensjes die het niet kennen:


    Eeyup. Check it out.

    Voor mensjes die het wel kennen:
    Wat vonden jullie ervan? Wie is jullie favoriet? Welke opening was het best? Wat was de beste/slechtste arc?
    Mijn favorieten waren Judal, Sinbad, Morgiana en Hakuryuu.
    Hakuryuu gewoon omdat zijn scar echt badass is en omdat hij opeens bij Zagan in huilen uitbarstte en iedereen begon uit te schelden. :')


    Ik weet trouwens niet of je het een arc kunt noemen, maar ik neem aan van wel.
    Mijn favoriete arc was toch wel de eerste.
    Omdat ze toen die dungeon in gingen met Die ene gast en Morgiana en die andere grote gast en zo.

    Mijn least favorite was toen de dievenbende Balbadd overnam en zo.
    En toen Alibaba een van de bad guys werd. :c En Kassim boeide me niet zo veel , alleen toen hij dood ging was het best zielig.


    En episode 19 was echt héél awkward.
    (krul)

    Ik dacht dat ik de enigen was die deze serie keek Ö

    Wat vonden jullie ervan?
    Ben nu bij episode 23 heb een tijdje zitten wachten tot er meer episodes uit waren. En kom er net achter dat het voorbij is!

    Wie is jullie favoriet?
    Tot nu toe vind ik Judal (mijn profielfoto), Aladin, Morigana, Ja'far en Sinbad mijn favoriete personages. Because there are epic.
    You sure wanna see this?

    Surprise!



    Welke opening was het best?
    De openingen skip ik altijd en kijk/luister ze pas al ik de serie heb afgekeken. Het is te spannend om dat steeds te kijken!

    Wat was de beste/slechtste arc?
    De beste arc vond ik het begin. Omdat het een mooie opening was voor de serie en je leert de personen op een leuke manier kennen. Weet niet echt hoe ik het moet uitleggen. D:
    En de slechtste vind ik de Cassim ding arc. Al was het einde wel heel zielig.
    Ik wou niet dat hij dood ging T^T

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 4:07 ]


    We're all mad here. ~Cheshire

    I dropped it after a few episodes. Ik vond de hoofdpersonen irritant. ;x


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb hem op Plan to watch. Toen hij aan het uitzenden was had ik op de dag dat die uitkwam ook nog een hoop andere anime die ik wilde kijken dus heb ik hem op ptw gezet. Ik heb er al veel van gehoord en de trailer en de opening uitgepluist en op gezocht, het lijk me echt een awesome serie. Ik wil eerst Cardcaptor sakura en Death note afronden voor ik aan een nieuwe serie begin. Verder kijk veel airing serie dus duurt denk ik nog wel even. http://myanimelist.net/animelist/shirley1994 Verder is er al bekend dat er nog een tweede sezoen komt : http://myanimelist.net/anime/18115/Magi:_The_Labyrinth_of_Magic_2

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 17:25 ]


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Sayonara schreef:
    Ik dacht dat ik de enigen was die deze serie keek Ö

    Wat vonden jullie ervan?
    Ben nu bij episode 23 heb een tijdje zitten wachten tot er meer episodes uit waren. En kom er net achter dat het voorbij is!

    Wie is jullie favoriet?
    Tot nu toe vind ik Judal (mijn profielfoto), Aladin, Morigana, Ja'far en Sinbad mijn favoriete personages. Because there are epic.
    You sure wanna see this?
    Surprise!



    Welke opening was het best?
    De openingen skip ik altijd en kijk/luister ze pas al ik de serie heb afgekeken. Het is te spannend om dat steeds te kijken!

    Wat was de beste/slechtste arc?
    De beste arc vond ik het begin. Omdat het een mooie opening was voor de serie en je leert de personen op een leuke manier kennen. Weet niet echt hoe ik het moet uitleggen. D:
    En de slechtste vind ik de Cassim ding arc. Al was het einde wel heel zielig.
    Ik wou niet dat hij dood ging T^T

    Ik heb van een ander forum dat hij in oktober weer doorgaat. :Y)