• Lieve mensjes, Mell weet het niet meer met Tokio Hotel. Ik vond ze echt helemaal geweldig Kdoh, like zowat iedereen hier denk ik xd.
    Maar ik vind ze echt nep worden. En de belofte van ze : "dat ze nooit zouden veranderen hoe populair ze ook zouden worden"
    zijn ze sowiezo Niet nagekomen.
    Niet dat ik dat ook ooit van ze had verwacht, maar toch. En ik vind dat als je naar hen kijkt in vergelijking met BV. Fall out boy.
    Dat TH veel arroganter is geworden.
    En ja jullie kunnen wel zeggen dat dat logisch is en dat dat komt door hun populariteit. maar als je kijkt naar fob zal je zien dat het bij hen toch niet zo naar het hoofd is gestegen.
    Ook vind ik het raar dat ze in een interview zeiden dat ze het bij de volgende CD helemaal anders willen gaan doen. Alsof ze willen veranderen om nog commercieler te worden, en meer mensen te trekken.
    Ik vraag me soms ook af of jullie het niet zien, of het misschien niet willen zien.
    ik vind het prima als jullie dit niet vinden, maar ik zie het toch zeker wel;-).
    Ook hebben ze al een lange tijd geen muziek meer gemaakt.. En lijkt het zowat alsof ze allemaal een TV/interview karakter te hebben gekregen die fake is.
    Eerlijk gezegd walg ik hier allemaal een beetje van. En valt het me erg van ze tegen. Ik heb ze een tijdje hiervoor verdedigt tegenover mijn vriendinnen. Die geen TH fan zijn. Maar ik snap eigenlijk niet waarom ik ze heb verdedigt, want eigenlijk ligt het er dik bovenop.
    Ik weet niet meer wat ik van ze moet denken.
    Tom was altijd een soort groot voorbeeld voor me. Maar nu snap ik niet waarom hij dat nog voor me zou zijn.

    en met al die quizlet verhalen enzo, haalt iedereen het beste in ze naar voren. Zoals bij de meeste verhalen. daardoor gaan veel mensen denken dat ze ook zo in het echt zouden zijn, en daar gaan ze de mist in ;)

    er is nog een hoop dat ik erover kan zeggen maargoed, ik laat het hierbij.

    Misschien is de tijd voor mij aangebroken om het te laten voor wat het is beste mensjes.
    Dat was Mell,
    over en uit(K)


    Don't just dream, make them come true.....♥

    Ja TH is commercieel
    ma weet TH wel da ze commercieel is?

    Ik denk vn ni, Ze kunne de helft ervan weten ma alles ook weer ni

    En vn da Amerika gedoe, ik weet zekr da de jongens nu al lang thuis willen zijn

    ma die manager pushed hun gewoon

    hij is de grote oorzaak

    Ik denk da TH Echt zo ni is, ik denk het echt ni ma tis gewoon Die Manager -__-"

    En trouwens Bill is weer aant schrijven

    en als iemand ooit had gehoord vn die th-tampons da was gwn ne grap

    Ja TH is commercieel
    ma weet TH wel da ze commercieel is?

    Ik denk vn ni, Ze kunne de helft ervan weten ma alles ook weer ni

    En vn da Amerika gedoe, ik weet zekr da de jongens nu al lang thuis willen zijn

    ma die manager pushed hun gewoon

    hij is de grote oorzaak

    Ik denk da TH Echt zo ni is, ik denk het echt ni ma tis gewoon Die Manager -__-"

    En trouwens Bill is weer aant schrijven

    en als iemand ooit had gehoord vn die th-tampons da was gwn ne grap


    agree, I mean. Ik denk ook dat Tokio Hotel veel liever thuis zit dan dagen in Amerika. Dat van die tampons was indeed niet waar, komaan wie gelooft dat nou? >< En ik denk eerlijk gezegd ook niet dat Tokio Hotel merkt dat ze fans verliezen en té commercieel bezig zijn. In Amerika zijn ze nu IN, en vermits ze daar zitten kunnen ze gewoon moeilijk doorhebben dat ze hier, in Europa, fans verliezen. Én Bill is inderdaad weer aan het schrijven, heb geduld mensen!


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Ja, Bill is weer aan het schrijven, blabla.
    Dat kan wel zijn, maar waarom laat die maatschappij hun zich helemaal suf optreden? Dat begrijp ik niet.

    Edit: Er is een knopje omgeslagen op TH gebied. (Goed teken dus)


    -

    Ja, Bill is weer aan het schrijven, blabla.
    Dat kan wel zijn, maar waarom laat die maatschappij hun zich helemaal suf optreden? Dat begrijp ik niet.

    Edit: Er is een knopje omgeslagen op TH gebied. (Goed teken dus)


    Voor het geld? I don't know ;S


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)

    Voor het geld? I don't know ;S


    Misschien, dat kan natuurlijk wel.


    -

    Ik zie eerlijk gezegd geen andere reden, jij misschien wel?


    -

    Ik zie eerlijk gezegd geen andere reden, jij misschien wel?

    Neen, eigenlijk niet >< alles draait om geld in de muzieksector.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    mee eens !
    & meer hbe ik niet te vertellen eigenlijk
    xox


    I can't see the future with tears in my eyes

    Je hebt helemaal gelijk! Volgens mij is al die roem ze een beetje naar het hoofd gestegen.

    Nee hoor, als ge soms goe ziet op ftos ziet ge da ze nimee willen
    ze willen nu gewoon rust
    Die manager geeft alleen om geld en da ist en hij geeft ni om de jongens, maar die jongens zijn nog kinderen, ze zijn eigenlijk nog zo jong, die horen ni zo gepushed te zijn. Ik denk gewoon da ze het nimee aankunnen de stress en ik denk da de jongens als ze eens ne concert willen geven da ze da graag eens in Europa willen doen, of eens in Duitsland ma tis gewoon. Niemand mag eigenlijk vies zijn op een vn de jongens tis op de manager da jullie mogen afkakken en uitkakken!

    Kwil zelf ne mail sturen nr de management vn th om te zegge da ze hun nr huis moeten sturen!

    You now; people change
    en zeker met al die beroemde persoontjes. Like; toen ze nog in Europa zaten waren ze nog gwn äber Amerika heeft ze verneukt,

    ik ben nog altijd fan wel een heeeel klein beetje minder dan eerste maar tog

    het is zoals al een paar mensen zeggen
    Het is niet th hun hun schuld,het is hun manager die alleen maar meer wilt.

    btw. op het einde draait het nog steeds rond hun muziek!


    I need you like a heart needs a beat

    Ja idd, ze worden arrogant, maar wat wil je ook als je zo populair bent, elke dag woprd je aanbeden door meisjes, ik denk dat ik zelf ook wel arrogant zou worden. Zo jij dat niet worden dan?

    Ja idd, ze worden arrogant, maar wat wil je ook als je zo populair bent, elke dag woprd je aanbeden door meisjes, ik denk dat ik zelf ook wel arrogant zou worden. Zo jij dat niet worden dan?

    Ja idd, ze worden arrogant, maar wat wil je ook als je zo populair bent, elke dag word je aanbeden door meisjes, ik denk dat ik zelf ook wel arrogant zou worden. Zo jij dat niet worden dan?