• Paramore heeft hun tweede single uitgebracht van hun nieuwe album, genaamd: "Still into you".



    Persoonlijk vind ik de clip echt heel erg leuk! Met al die ballonnen en dat Hayley danst, dat is echt heel erg vrolijk! De muziek is wat minder mijn smaak, omdat ze een andere stijl hebben dan vroeger, dat vind ik wat jammer. Het is wel muziek die ik gewoon kan aanhoren en de clip blijf ik leuk vinden om te zien!

    Wat is jullie mening over het liedje/de clip. Let me know! (cool)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik had de audio versie al een aantal keren geluisterd hiervoor en het is inderdaad een andere stijl dan vroeger, wat ik heel jammer vind. Maar aan de andere kant is dit lied ook niet heel slecht. Het is leuk om eens te luisteren. ^^

    Oeh, ik vind haar haar leuk in deze clip. :p

    [ bericht aangepast op 11 april 2013 - 13:02 ]


    Take me to wonderland

    Het mag dan wel een andere stijl zijn dan vroeger, ik vind dit lied echt geweldig. (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik had na een minuut al zoiets van: nee, dit is niks. Ik blijf wel gewoon bij de oude vertrouwde RIOT!


    Searching heavens for another earth

    Ik zag de clip gisteren al en ik vind haar kousenbroek echt walgelijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Ik zag de clip gisteren al en ik vind haar kousenbroek echt walgelijk.


    Dat ben ik met je eens ;)
    Sowieso vind ik haar kledingsmaak heel apart en anders dan vroeger, vroeger was ze wel mooier :X


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Taiteilijan schreef:
    Ik had na een minuut al zoiets van: nee, dit is niks. Ik blijf wel gewoon bij de oude vertrouwde RIOT!


    Zoiets. Ik hou het liever bij RIOT!/All We Know Is Falling

    Ik denk dat het awesome is. Paramore is gewoon veranderd omdat de band opstelling veranderd is en daar moet je ook rekening mee houden. Daarbij is iedereen ouder geworden en kan je niet eeuwig bij RIOT & All We Know Is Falling blijven.
    Ik denk dat het nummer gewoon awesome is zoals de hele cd, ze zijn inderdaad naar een nieuwe stijl gegaan, maar soms moet je gewoon iets nieuws proberen!


    I fell in love with the Devil, but didn't care less because for me, he was my Angel

    Eigenlijk is hij best wel leuk. Hij speelt nu in mijn auto en het is echt een meezing cd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het nummer -en album- is anders dan ik gewent ben, maar het blijft een goed en vrolijk nummer :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vindt het een leuk nummer, leuke clip trouwens ook. Maar ik moet zeggen dat ik het wel jammer vindt dat ze meer de pop kant op gaan enzo. Maar goed, als ik de oude Paramore mis doe ik gewoon "RIOT!" of "All we know is falling" even in de stereo :3


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Wow, is dit Paramore, seriously? Het is zo anders als de oude. Ik vind het wel een leuk liedje, maar de oude nummers vind ik veel leuker en op de één of andere manier vind ik het niet bij Paramore passen.
    Achja, gelukkig is het nog wel een leuk nummer. (:
    Ik ben benieuwd hoe ze zijn op Pinkpop!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)