• Heey :)

    Sommigen vroegen zich af of ik de Anna ( zangfilmpjes ) op Quizlet ben die meedoet met Take Me Out haha, het is dus ja !

    Het is een leuke ervaring geweest en we hebben veel moeten lachen, ik heb gelukkig niet hoeven te zingen !!

    Tot zover even een krachtige update haha,

    Xxx

    Ik vind het programma lichtelijk ordinair, sorry. Maar fijn dat je het leuk vond :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Goh, dat zou ik nooit gedaan hebben. ;p Maar gelukkig was het leuk! Hoe oud ben je dan eigenlijk als ik vragen mag?


    You are beautiful, you are love.

    Haha nu je het zegt inderdaad!
    Jij bent diegene die hetzelfde als Britt klinkt!


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    hahahaa ik vind het zelf normaal gesproken ook een verschrikkelijk programma, majah als je zelf mee mag doen ga je er toch iets anders naar kijken xD het is gewoon lachen hahaa, leuke ervaring maar verder kijk ik het anders ook nooit :X:X

    Hahaha welke aflevering? Dan ga ik kijken ook :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik ben ook even gaan kijken, maar damn, wat een types (de dames). Ik heb echt medelijden met die jongens die gekeurd worden. xd


    You are beautiful, you are love.

    Ah, kom op, Anna. Zing 'ns een liedje (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ken het programma niet. (cat)


    Take me to wonderland

    Licet schreef:
    Ik vind het programma lichtelijk ordinair, sorry. Maar fijn dat je het leuk vond :Y)


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Samwell schreef:
    Ah, kom op, Anna. Zing 'ns een liedje (cat)



    +1


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Zelf zou ik nooit meedoen, maar super dat je het leuk hebt gehad! Welke aflevering?


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    Zelf zou ik nooit meedoen, maar super dat je het leuk hebt gehad! Welke aflevering?

    Ze zit er meerdere afleveringen in ^^ Sowieso deze week (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wanneer wordt het uitgezonden?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    elke werkdag om half 8 :)

    Itami schreef:
    Ken het programma niet. (cat)


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."