• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 10 april 2013 - 16:34 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mweeh, heb een blauwe plek op mn knie :(
    Was namelijk gister uitgegleden op een glad stukje vloer, BAM, recht op mn knie. En dan ook nog eens voor de neus van best wat mensen. En dan ook nog een paar klasgenoten... Awkward -_-
    En toen gingen een paar van die rotjochies me uitlachen....


    Stenenlikker

    Echt, als ik zo'n duivelse schoonvader had, was ik knettergek geworden.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik hoop echt dat je single bent!


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik word een beetje gek van dit constante getest.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tentamess -_-
    Ik ben serieus de HELE dag aan het leren...
    Vandaag had ik een kennistoets, die kei-moeilijk was. Ik denk dat ik hm niet heb gehaald;(
    Morgen een toets en vrijdag nog 1. a.s. woensdag een herkansing.
    ik wil ze zoo graag halen, anders word het zwaaien na deze opleiding. ( ik moet gewoon mijn P halen)
    stress.. stress. stress..(nerd)


    Never depend on others too much. Because someday you will have to walk alone

    Ugh, ik vraag me echt af hoe mensen die zo enorm dom doen op een forum het redden in het echte leven.


    Your make-up is terrible

    God, I hate this.


    You are beautiful, you are love.

    Michonne schreef:
    Ugh, ik vraag me echt af hoe mensen die zo enorm dom doen op een forum het redden in het echte leven.



    hhahahha ik ook wel eens.(Y) ik vraag me altijd af hoe mijn gestoorde psychopathische klasgenoot zich thuis gedraagt.. (hij heeft trekken van een psychopaat.. serieus.) zo denkt de hele klas over hem, zelf de leraren die vragen zich af wat hij op deze opleiding doet.. en ik kan zulke mensen wel herkennen met mijn psychologie opleiding.

    Niemand zou hem willen ontmoeten... hij is echt vies.. doucht nooit ofzoo blehh:|


    Never depend on others too much. Because someday you will have to walk alone

    XLetMalikYou schreef:
    (...)


    hhahahha ik ook wel eens.(Y) ik vraag me altijd af hoe mijn gestoorde psychopathische klasgenoot zich thuis gedraagt.. (hij heeft trekken van een psychopaat.. serieus.) zo denkt de hele klas over hem, zelf de leraren die vragen zich af wat hij op deze opleiding doet.. en ik kan zulke mensen wel herkennen met mijn psychologie opleiding.

    Niemand zou hem willen ontmoeten... hij is echt vies.. doucht nooit ofzoo blehh:|


    Maar ik vraag me ook af hoe mensen die al ouder zijn dan ik, zich kinderachtiger gedragen en typen als 14 jarige koters. Dat soort dingen, ik kan er niet over uit gewoon...


    Your make-up is terrible

    I'm gonna have fun. I'm gonna have fun. I'm gonna have fun.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Michonne schreef:
    (...)

    Maar ik vraag me ook af hoe mensen die al ouder zijn dan ik, zich kinderachtiger gedragen en typen als 14 jarige koters. Dat soort dingen, ik kan er niet over uit gewoon...


    Ik snap je, ik las net nog zoiets, maar zij was wel rond de 14 geloof ik.. de taal van de jeugd van tegenwoordig lijkt steeds 'erger' te worden.
    Mijn zusje van 16 bijvoorbeeld.. soms denk ik echt van 'typ eens in normale woorden, ik word gek van dit'

    Maar misshien is het angst naar volwassenheid?
    Ik kan me ook weleens zo gedragen, dat komt dan door meligheid.
    Maar met serieuze zaken.. dan kan is soms té volwassen klinken (helaas)


    Never depend on others too much. Because someday you will have to walk alone

    Michonne schreef:
    (...)

    Maar ik vraag me ook af hoe mensen die al ouder zijn dan ik, zich kinderachtiger gedragen en typen als 14 jarige koters. Dat soort dingen, ik kan er niet over uit gewoon...

    Nice one. Touché.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Living Room Routine. Waarom voel ik me plotseling zo alleen?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Zo zin om naar Rome te gaan zaterdag. Al vraag ik me af hoe ik die avond ervoor ga overleven


    I still think of the guitar bible.

    Ik ben bang dat - als ik afsluit, het nieuws pas echt tot me door dringt en ik een vreselijke nacht tegen moet ga.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien