• Zie titel.

    Het licht eraan hoe ik me voel, en hoe erg ik het ben. Het wisselt af.


    -

    Ja waarom niet?

    Ik meestal wel, tenzij ik echt fokking koppijn of buikpijn heb, dan meld ik me gewoon ziek, maar dan meestal ook niet alleen voor LO x'D


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Bij ons mag je zeggen als je ongesteld bent >.< Maar ik ben het nog niet:P
    Heb jij geluk dat je het nog niet hebt ><


    Only losers can act the way you do

    ik moet gewoon meedoen .. leerkrachten zijn echt gevoellooze mensen volgens mij o_O

    Ik moet ö


    Spirits move me, every time I'm near you.

    meestal wel maar voor zwemmen hebben we recht op 1 keer van de 4 niet mee te zwemmen als je ongesteld bent ^-^ onze leerkracht is zo chill


    But love's a malady without cure

    Jah,maar dat is extra irri geloof me!(6)


    Je bent nooit uitgeleerd.

    volgens mij hoef je niet perse bij ons... maar ik doe eig wel altijd.. want dan heb ik de rest van de dag minder last van krapen omdat ik eerst lekker bezig ben met vanalles :P


    A Noble was Born in Chaos

    volgens mij hoef je niet perse bij ons... maar ik doe eig wel altijd.. want dan heb ik de rest van de dag minder last van krapen omdat ik eerst lekker bezig ben met vanalles :P


    A Noble was Born in Chaos

    srry maar je zult wel moeten ik bdoel als je kunt niet alles laten vallen vorr je menstruati! [hoe graag we dat ook zouden willen] ^^


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    ghehe.
    ik heb nooit buikpijn tijdens ongesteldheid dus,
    moet ik eig wel meedoen,
    maar als ik echt buikpijn gewoon heb,
    mag ik het gewoon rustig aandoen, helpen veldjes bouwen. (6)


    It's not the same without you.

    (...)Wat een gemeen mens die docent ;00
    Ik weet niet hoor maar ik 'durfde' pas een tampon in te doen nadat ik een jaar ongesteld was.
    Die gast weet niet hoe kut tampons zijn;00


    Al die mannen denken maar dat dat allemaal nix is , Ik durf dat ng steeds nt :$ x3


    A. ikmisje.

    ik moet wel men L.O leerkracht is een vent en daar ga ik niet effe dood serieus gaan tege zegge ja sorry meneer ik ga niet mee turnen omdat ik ongesteld ben dus ik doe gewoon mee maar doe het gewoon iets rustiger aan dan anders :Y)

    Me lerares is een FACKING TRUUUUUT
    K moe meestal wel

    Ja.