• Oké, ik moest dit even kwijt. Ergens vind ik het best wel vet dat dit gedaan wordt door de school, maar aan de andere kant kan dit ook als teken van zwakheid van de school gezien worden..
    Wat is jullie mening?


    Het Noorse ministerie van Onderwijs vreest dat veel scholieren in een uithoek van het land niet komen opdagen bij hun tentamens, omdat Justin Bieber die week twee concerten geeft in de hoofdstad Oslo.

    Om die reden zijn de tentamenroosters dusdanig aangepast dat de Bieber-fans de dagen na de shows niet in de schoolbanken hoeven te verschijnen. Het gaat om scholen in de regio van Ålesund, ten noordwesten van Oslo, circa 550 kilometer verwijderd van Oslo. De reistijd naar Oslo bedraagt ruim 7 uur.

    Minister van Onderwijs Kristin Halvorsen zegt dat scholen zelf bepalen wanneer tentamenweken plaatsvinden. 'En als ze denken dat er enige aanleiding is om data aan te passen, dan hebben ze die bevoegdheid', aldus Halvorsen. 'We zijn allemaal 14 geweest en we weten hoe we kunnen opgaan in andere interesses.'

    [ bericht aangepast op 9 april 2013 - 13:18 ]


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Michonne schreef:
    (...)

    Maar aan de andere kant laten ze ook zien dat concerten belangrijker zijn dan school en dat iedereen ombuigt naar degene die naar het concert gaat. Alsof de jeugd van tegenwoordig nog niet genoeg denkt dat de wereld om hen draait en plaats van andersom.

    Dat interesseert een tiener wiens idool een keer in het land komt vrij weinig. En ik denk ook dat dat 't uitgaanspunt is dat ze hebben genomen om die examens te verschuiven.


    No growth of the heart is ever a waste

    Michonne schreef:
    Dat vind ik echt belachelijk. School hoort voor te gaan, niet dingen te verschuiven voor al die zielige fans.


    Bad decisions make good stories.

    Folklore schreef:
    Ik vind het dom dat het Noorse ministerie van Onderwijs zich aanpast aan Bieber. Als die meisjes hun tentamens willen missen, is dat toch lekker hun eigen keus?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind


    "Ignite, my love. Ignite."


    "Ignite, my love. Ignite."


    "Ignite, my love. Ignite."

    Belachelijk, stom weg belachelijk gewoon.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Naja, misschien heeft de school ervoor gekozen omdat ze betere tentamenresultaten willen hebben. Dit kan namelijk ervoor zorgen dat de school beter staat aangeschreven, wat ook erg bevorderlijk is. Ik kan het me dus wel voorstellen dat ze het verschuiven. Je kunt toch niet opboksen tegen gillende tienermeisjes. :P

    Verzamel ze allemaal in een grote arena, gooi er een bom op en laat dat een waarschuwing zijn.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    'We zijn allemaal 14 geweest en we weten hoe we kunnen opgaan in andere interesses.'en

    Ik trol hem even omdat er ook gewoon machtig veel fans zijn die ouder zijn dan 14.
    Vind het persoonlijke dikke onzin, ik krijg ook niet op vrijdag vrij als ik graag donderdagnacht uit wil gaan.


    Alleen maar tranen van geluk

    Norway, what the bloody hell are you doing?!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Gifted schreef:
    'We zijn allemaal 14 geweest en we weten hoe we kunnen opgaan in andere interesses.'en

    Ik trol hem even omdat er ook gewoon machtig veel fans zijn die ouder zijn dan 14.
    Vind het persoonlijke dikke onzin, ik krijg ook niet op vrijdag vrij als ik graag donderdagnacht uit wil gaan.


    Hoe the fuck "trol" je hem?

    Trolling:

    The art of deliberately, cleverly, and secretly pissing people off, usually via the internet, using dialogue. Trolling does not mean just making rude remarks: Shouting swear words at someone doesn't count as trolling; it's just flaming, and isn't funny. Spam isn't trolling either; it pisses people off, but it's lame.

    The most essential part of trolling is convincing your victim that either a) truly believe in what you are saying, no matter how outrageous, or b) give your victim malicious instructions, under the guise of help.
    Trolling requires decieving; any trolling that doesn't involve decieving someone isn't trolling at all; it's just stupid. As such, your victim must not know that you are trolling; if he does, you are an unsuccesful troll.


    Leer het goed te gebruiken. Ik word er gek van dat mensen het zo verkrachten --'


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind dit een prima teken dat de school z'n subsidie kwijt moet rijken, tot de grond toe afbranden en opnieuw beginnen in een betere wereld. Als er werkelijk studenten zijn die liever naar een concert gaan dan hun toetsen maken lach ik mij alleen maar rot als ze hun opleiding niet halen. Walgelijke mensen.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Lol, dat is inderdaad een beetje vreemd. Aan de andere kant snap ik het wel, want als er echt veel mensen naar dat concert willen kun je waarschijnlijk beter zorgen dat je daar als school van tevoren maatregelen tegen neemt, zodat je achteraf geen problemen krijgt omdat een derde van je leerlingen geen examens heeft gedaan. Natuurlijk zou school eigenlijk voor moeten gaan, maar het is wel heel vriendelijk van die mensen om zich aan te passen aan de fans. Niet dat dat wegneemt dat ik het nog steeds een beetje raar vind. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ergens snap ik het wel, want bij het einde moet het school toch alles opnieuw gaan doen omdat veel lln niet kwamen opdagen.


    -

    Michonne schreef:
    Dat vind ik echt belachelijk. School hoort voor te gaan, niet dingen te verschuiven voor al die zielige fans.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.