• Hey!

    Enkele leden hier op Quizlet en ik zijn bezig met het opstarten van een muziekwebsite. Ondertussen staat er al wat info op de website, maar willen we graag de mening weten van buitenstaanders.

    Ben jij geïnteresseerd om jouw kritisch oog te laten vallen op onze website en zo ons door jouw mening onze werkpunten duidelijk te maken?

    Contacteer mij dan: Raniiaa ! :-)

    PS: Ideetjes die jij leuk zou vinden op onze muziekwebsite, mag je ook altijd sturen :-)

    Alvast bedankt!

    Rani x


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    Reid schreef:
    Ik zou nog eens naar de Engelse tekst kijken, maar alles ziet er vrij goed uit! (: Misschien kan je de site Nederlands houden of in het begin de keuze laten of ze naar de Engelse versie van de site willen of de Nederlands? Want zo is het eigenlijk vrij slordig, aangezien de kopjes Nederlands zijn, maar je de tekst dan weer wel in het Engels kan zetten. Verder zou ik bij de pagina's ook even kijken, want als je dan op de Engelse tekst klikt, verdwijnen de linkjes naar de andere pagina's.

    Daar heb ik ook al aan gedacht, om een onderscheid te maken van bij het begin tussen Nederlands en Engels, maar ik weet niet hoe ik het beste zou aanpakken. Zouden jullie dan dezelfde website maken, maar dan met een andere titel naam (ik bedoel de-titel-van-de-engelse-site.jimdo.com)? Of hoe zouden jullie het aanpakken? :)
    En in verband met de Engelse teksten: staan er dan woorden in die niet Engels zijn, klopt de zinsbouw niet, of is het te letterlijk vertaald ofzo? :)


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    Loveless schreef:
    Ziet er goed uit! Engels is alleen niet zo goed... Als jullie daarbij hulp willen, bied ik me graag aan (:

    Ok bedankt! Ik stuur je na mijn avondeten (als ik aan m'n laptop zit ipv gsm) een privébericht hier op Quizlet :)


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    Lay-out ziet er zeker goed uit! Allen het Engels laat nog wat te wensen over, vind je het oke als ik wat spelfouten eruit haal?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    ColouredWind schreef:
    In het menu, niet de menu. En inderdaad je/u in de welkomtekst zoals Reid al zei.

    Ok, bedankt voor de tips! :)


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    Licet schreef:
    Lay-out ziet er zeker goed uit! Allen het Engels laat nog wat te wensen over, vind je het oke als ik wat spelfouten eruit haal?

    Dat vind ik zeker ok! :) Ik stuur je in de loop van de dag een privébericht ;)


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    Wauw, ziet er goed uit! Prettige layout en ook de biografieën zijn prettig om te lezen. Op inderdaad de bovenstaande aangegeven taalfouten na, vind ik het er erg goed uit zien.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Pythias schreef:
    Wauw, ziet er goed uit! Prettige layout en ook de biografieën zijn prettig om te lezen. Op inderdaad de bovenstaande aangegeven taalfouten na, vind ik het er erg goed uit zien.


    Bedankt! :)


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    Ondertussen heb ik overal "je" naar "u" veranderd, en "het" menu van gemaakt. Dus volgens mij zou het nergens nog fout staan :) Alvast bedankt iedereen voor de moeite die jullie voor ons willen doen en de zeer bruikbare tips! :)


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    Globaal gezien vind ik de website erg mooi.
    Het enige echte nadeel vind ik de linkjes (die van dat je het in het Engels wil lezen)
    Ik zou de link in korten, want zo een lange zin staat nogal slordig.
    Ik heb de website om drie uur in de middag bekeken, dus misschien is dat nu wel veranderd ofzo.

    [ bericht aangepast op 11 april 2013 - 7:54 ]


    Can't control my second personality

    Elly4ever schreef:
    Globaal gezien vind ik de website erg mooi.
    Het enige echte nadeel vind ik de linkjes (die van dat je het in het Engels wil lezen)
    Ik zou de link in korten, want zo een lange zijn staat nogal slordig.
    Ik heb de website om drie uur in de middag bekeken, dus misschien is dat nu wel veranderd ofzo.


    Bedankt voor de reactie! :-)
    Aan de linkjes ga ik iets doen, ik ga (nadat de Engelse teksten in orde zijn, waaraan er volop gewerkt wordt), ga ik een Engelse website maken. Er zal via een afbeelding (Engelse vlag) een link gemaakt worden op de voorpagina naar de Engelse site, en omgekeerd :-)


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    Ondertussen staat de Engelstalige versie van de website (een nieuwe website, dus deze kunnen jullie nog niet zien) zo goed als op punt. Nu heb ik slechts nog enkele zinnetjes waarvan ik vind dat ze niet goed klinken. Wat denken jullie? :

    • Jason Mraz made a mini world tour because of his 10-year association with Toca Rivera.
    • At the moment, Wax is on tour through America and we hope that he will visit Europe soon.
    • You may also use the contact form to send your questions, requests and ideas to us!
    Those are two concerts which I'm really looking forward to!
    • Normally, I also play theater, but that's not during the whole year
    • Epik High is not very well known, but is worth listening to.
    • 'One Way or Another' is the original song by Blondie.
    • 'When I Was Your Man' is a song by the singer-songwriter Bruno Mars and comes from his second studio album 'Unorthodox Jukebox'.
    Furthermore, he also worked together with B.o.B on the song 'Nothin' On You' and with Travie McCoy on the song 'Billionaire'.
    • On 11 May 2010, he released his first EP called 'It's Better If You Don't understand' that has the singles 'Somewhere In Brooklyn', 'The Other Side', 'Count On Me' and 'Talking To The Moon'.
    • This single made it to the UK Chart on the 18th of December and they became number 1 in the Irish Single Chart.
    From then on everything went rapid.
    • Manuel took part in 'German Idol 2010' and finished in third place.

    Alvast bedankt allemaal! :-)

    Rani


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    Mijn topics


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk