• De vriendin van mijn broer heeft een moeder, deze doet mee aan een wedstrijd. Haar dochter heeft haar opgegeven, omdat ze er een aantal weken geleden is achtergekomen dat ze borstkanker heeft. Hierdoor heeft ze het heel zwaar en toch blijft ze er zijn voor iedereen, daarom vond haar dochter het een goed idee om haar aan een wedstrijd mee te laten doen. Nu heb ik jouw hulp nodig, want ze kan alleen winnen met de meeste stemmen! Ze staat nu 4de, maar met jullie hulp wint ze misschien wel! Zouden jullie op de link hieronder willen klikken (of kop+ plakken in adresbalk) en vervolgens onderaan op 'vind ik leuk' te klikken? De link staat al op de goede persoon, nl. Jacqueline.

    www.wowmoedervanhetjaar.nl/profiel/jacqueline-43874

    Met jullie hulp maken wij een lieve moeder blij! Het kost ook bijna geen moeite, toch? Zodra je gestemd hebt kun je dit even bevestigen hieronder, zodat ik weet wie er zo lief was ^^ Dank jullie alvast hartelijk!


    Can you remember who you were, before the world told you who you should be?

    Ik was lief :}


    And in that moment, we were infinite.

    Ik was ook lief! (:
    Maar niet om het een of ander, de moeder op nummer één heeft twee keer zoveel stemmen, maar oké, ik hoop dat het lukt *O*
    Succes (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    +1 stem!, ik was ook lief (: !


    We need a bigger boat.

    Dankjullie allemaal heeeeeeeeeel erg, lieve mensjes <3


    Can you remember who you were, before the world told you who you should be?

    Filister schreef:
    Ik was ook lief! (:
    Maar niet om het een of ander, de moeder op nummer één heeft twee keer zoveel stemmen, maar oké, ik hoop dat het lukt *O*
    Succes (:


    Ja, maar dat komt wss omdat ze 13 kinderen heeft enzo, en die hebben vet veel familie wss.


    Can you remember who you were, before the world told you who you should be?

    Ik heb gestemd.
    De persoon op de eerst plaats heeft geen 13 kinderen, dat is die op de tweede plaats.
    Ik heb met een van die kinderen in de klas gezeten en ik weet dat zij echt veel familie hebben, ja.
    Ik hoop voor beide moeders dat ze veel stemmen halen, om welke reden dan ook.
    Veel succes!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik ben lief :Y)


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Gestemd! (:


    Inspiration can hit you any time

    Ik heb ook heel lief gestemd :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik hoop dat het goed is gegaan met stemmen want de site deed een beetje irritant of mijn laptop.
    xx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Jullie zijn top! -sorryvoordelatereactie-


    Can you remember who you were, before the world told you who you should be?

    Sorry, ik ben een van de gruwelijke mensen zonder facebook


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'