• Hey,
    Ik verveel me de laatste tijd heel erg
    en ik heb vernomen dat veel mensen vragen naar trailers,
    en ik wil we helpen, hier zijn een aantal voorbeelden.

    • klik 1
    • klik 2
    • klik 3

    als je een trailer wilt kan je dan dit lijstje invullen.

    Titel verhaal:
    Korte samenvatting:
    Face claim ( het liefst dan ):
    Sfeer:
    Liedje(mag ook een beetje een richtlijn zijn):
    Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn):
    Evt. al een paar youtube filmpjes:
    Evt. ideeën voor de trailer:

    Wachtlijst:
    • BlackTie
    • Coockies
    • Aestas



    en dan ga ik mijn best doen, x

    [ bericht aangepast op 8 april 2013 - 16:44 ]


    Enjoy the rollercoaster that's life ~ Zayn Malik

    Hoi, ik weet niet of je ook aan Harry Potter stories doet, en ik ben volgens mij de eerste klant hier, maar hier komt het formulier:

    Storynaam: The Secret Army of Harry Potter
    Samenvatting: Het verhaal gaat over Ginny Wemel die in deel zeven van Harry Potter samen met een groepje kinderen Sneep's regime probeert te ondermijnen.
    Sfeer: Dreigend (Het is ten slotte deel zeven)
    Liedje: Het is niet echt een liedje maar ik zat te denken aan de trailermuziek van Snow White & The Huntsman
    Tekst: Mag je zelf verzinnen, maar het moet een beetje gaan over Ginny die wat voor Harry wil doen op school als die op Gruziliementen jaagt.
    Youtubefilmpjes: Misschien kan je wat uit de trailers van The Deathly Hallows part 1 & 2 halen.
    Ideeen voor trailer: Wat shots met Ginny uit deel zeven of course maar voor de rest mag je het zelf bedenken!

    Voor als je het wilt doen: veel succes en maak er wat moois van! En wil je me please laten weten als je klaar bent? Alvast bedankt!


    "I think you draw to much attention, mr. Underhill."

    Hoi, ik weet niet of je ook aan Harry Potter stories doet, en ik ben volgens mij de eerste klant hier, maar hier komt het formulier:

    Storynaam: The Secret Army of Harry Potter
    Samenvatting: Het verhaal gaat over Ginny Wemel die in deel zeven van Harry Potter samen met een groepje kinderen Sneep's regime probeert te ondermijnen.
    Sfeer: Dreigend (Het is ten slotte deel zeven)
    Liedje: Het is niet echt een liedje maar ik zat te denken aan de trailermuziek van Snow White & The Huntsman
    Tekst: Mag je zelf verzinnen, maar het moet een beetje gaan over Ginny die wat voor Harry wil doen op school als die op Gruziliementen jaagt.
    Youtubefilmpjes: Misschien kan je wat uit de trailers van The Deathly Hallows part 1 & 2 halen.
    Ideeen voor trailer: Wat shots met Ginny uit deel zeven of course maar voor de rest mag je het zelf bedenken!

    Ps: die trailers zijn awesome!

    Voor als je het wilt doen: veel succes en maak er wat moois van! En wil je me please laten weten als je klaar bent? Alvast bedankt!


    "I think you draw to much attention, mr. Underhill."

    Sorry voor de twee keer


    "I think you draw to much attention, mr. Underhill."

    @Obliviate777: here it is x


    Enjoy the rollercoaster that's life ~ Zayn Malik

    Titel verhaal: My Fucked Up Life (Onbekende Personen)
    Korte samenvatting:
    Blaze had een perfecte leven. Drie goeie vrienden (Clara Alonso, Emilie Nereng, Landon Liboiron), een leuk huisje waar ze met haar oma in woonde en op school deed ze het ook niet slecht. Maar dan komt er een nieuwe jongen in de klas, Robert (Robbie Amell). In het begin moet ze wel tijd met hem doorbrengen omdat ze hem alles uit moet leggen over de school, en ze worden vrienden, meer dan vrienden zelfs. Ze houd heel erg veel van Robert, totdat hij haar dingen vraagt die ze niet wil. Ze is bang dat als ze niet doet wat hij zegt, hij bij haar weggaat, en stemt in met het verzoek om 'het' met hem te doen. Ze dacht dat één keer geen kwaad kon, totdat ze weer iets moet doen, maar dan met een vriend van hem. Ze wil het niet, maar als ze hoort dat hij hun eerste keer heeft opgenomen heeft ze geen keuze. Zo gaat dat door en heeft hij haar in zijn macht, maar na een tijdje gaat het helemaal niet meer goed met haar. Ze raakt haar vrienden kwijt, school gaat slecht met haar en ze heeft geen onderdak meer. Na een laatste verzoek van Robert, moet ze naar een soort stripclub, maar dan zonder het strippen, ze krijgt vaste klanten en met hun moet ze het doen, totdat Robert zegt dat het genoeg is. Zal Robert dan eindelijk het teken geven, en komt het weer goed tussen haar oma en vrienden?
    Face claim ( het liefst dan ): Jade Amelia Thirlwall.
    Sfeer: Angstig en een beetje dramatisch.
    Liedje(mag ook een beetje een richtlijn zijn): Supremacy van Muse, het liefst de intro en de stukjes die op de intro lijken.
    Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn): ongeveer de samenvatting :P
    Evt. al een paar youtube filmpjes: \
    Evt. ideeën voor de trailer: \

    Alvast heel erg bedankt voor het helpen!
    Ik ben heel erg benieuwd (A)


    The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. - Capt. Jack Sparrow.

    Coockies schreef:
    Titel verhaal: Things I hate about you - One Direction
    Korte samenvatting: Adriana is een meisje die twee jaar geleden haad ouders is verloren. Sindsdien leeft ze in een weeshuis. Haar beste vriendin is Elizabeth en met haar volgt ze danslessen. Dansen en Elizabeth is het enige dat haar echt iets kan schelen. Als ze op een wilde nacht Harry tegenkomt en met hem het bed in duikt, is haar leven klaar voor een drastische verandering. Ze wordt zwanger voor hem. Ze heeft niet genoeg geld, geen eigen huis, een pesthekel aan Harry en al haar dromen lijken in duigen te vallen. Haar leven lijkt van kwaad naar erger te gaan. Ze komt achter de dingen die ze aan hem haat. Ze kan niet wegvluchten, maar zit vast aan haar verantwoordelijkheden en alles dat de baby met zich meebrengt.
    Sfeer: Beetje zielig en duister, maar ook met iets positiefs
    Liedje(mag ook een beetje een richtlijn zijn): Klik of iets dat erop lijkt zonder zang. Maar de klanken moeten in die richting zijn.
    Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn): - Adriana Isabella Livingstone
    - Harry Edward Styles
    - Louis William Tomlinson
    - Liam James Payne
    - NIall James Horan
    - Zayn Javad Malik
    -
    - A story about -fragment- problems- fragment- change- fragment- life- fragment - Love - fragment - and- fragment - hate - fragment - Things I hate about you

    Kunnen hun namen na een fragment van henzelf? Dus na een beeld van harry komt; Harry Edward Styles... Hahah.
    Evt. al een paar youtube filmpjes: Klik 1
    Klik 2
    Klik 3
    Klik 4
    [url=]http://www.youtube.com/watch?v=-atn7ZoDb6g[Klik 5/url]
    Meer heb ik niet, je kan altijd nog meer stukjes van Harry er in doen uit andere filmpjes, dat mag natuurlijk en anders ook van Mila Kunis, een dans of iemand die getint is en door kan gaan voor de hoofdrolspeelster. De hoofdrolspeelster is getint en heeft bruine haren (: Het liefst Mila Kunis of Nina Dobrev (:
    Evt. ideeën voor de trailer: Alleen fragmenten waar ze niet praten. Bij video 1 (klik 1) vind ik het begin vooral mooi, dat ze om de beurt gefilmd worden en dat stukje dat Harry de trap afloopt en gelijk het eerste beeld. Dus in het begin allemaal om de beurt in beeld en als laatste weer Harry. Nadat Harry de trap afloopt.

    Uit filmpje twee alleen het beeld dat ze aan haar buik voelt, meer niet en de stemmen mogen ook weg. De muziek moet gewoon zeg maar (: Als dat lukt, En dat ze aan haar buik voelt het liefst nadat Harry de trap afloopt (:

    Uit filmpje 3 dat ze haar sigaret opsteekt en eventueel nog beelden als ze niks zegt, van Mila Kunis dus (de licht getinte (: )

    Uit filmpje 4 ook beelden van Mila Kunis en het begin van de danseres (:

    Uit filmpje 5 alleen beelden van Miley Cyrus of van ze samen, maar de jongen(Liam) mag niet zo veel in beeld komen. En vooral het moment dat ze een brief leest en hij forever op haar schoen schrijft wil ik er graag in. Het fragment van ''forever'' het liefst tussen de woorden A story about..... Love. Dus dan heb je dat fragment tussen die twee woorden, als dat kan. En tussen Love en Hate zit ook weer een fragment, maar dan als ze boos is. Kan dat?


    Hoop dat ik niet teveel vraag. Dit was hem (: Hoop dat het lukt!
    [/url]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik ga die van jullie beide zo snel mogelijk proberen te maken, ik krijg ze sws deze week af, je kan waarschijnlijk donderdag, vrijdag, zaterdag, of zondag allebei e trailer verwachte x

    [ bericht aangepast op 7 april 2013 - 23:33 ]


    Enjoy the rollercoaster that's life ~ Zayn Malik

    Okeej thank you!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik ga ook een aanvraagje doen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Titel verhaal: Hidden and found.
    Korte samenvatting: Hoofdstuk 1, 2 en 3 staan al online.
    Hidden and found.

    'Zo, Sarah. Is er iemand die je naar huis kan brengen?' vraagt de de agent. Het is al de zoveelste keer dat hij me die vraag stelt en hij weet wat ik zal antwoorden.
    'Ik raak wel thuis,' zeg ik. De man knikt, het is steevast hetzelfde ritueel. 's Nachts, als slechts een zoemende lantaarn de straat verlicht, slenter ik door het centrum van de stad. Thuis is de situatie verstikkend, het gebeurt vaker dan wekelijks dat ik er wegvlucht. Om de avondlucht door mijn longen te voelen circuleren, om niet te moeten horen hoe hij wordt uitgescholden door mijn vader. Ik hou te veel van hem.

    Sarah is gelukkig. De eerste vijftien jaren na haar geboorte leidt ze een prachtig leven. De goede schoolpunten, de gezellige taferelen die je ziet bij een gezin met twee kinderen, haar broer Jonas, allemaal dingen die bijdragen aan haar rustige leventje. Totdat de situatie omslaat. Elke nacht hoort ze hoe Jonas schreeuwend en smekend om genade de nachten slapeloos doorbrengt. Als ze ontdekt dat hij mishandeld wordt, is dat een verschrikkelijke gedachte die een serieuze domper op haar dagen zet. Na een tijd kan ze het niet meer aan en vlucht elke nacht het huis uit. Overdag voelt ze zich verplicht alsof te doen dat haar leven nog steeds op wieltjes loopt en er niets mis is. Ze vertrouwd haar geheim aan niemand toe en praat er niet over met Jonas. Tot Jonas haar erover aanspreekt. Hij kan haar overhalen om ervoor te zorgen dat ze van thuis weggehaald wordt. Alleen, nu Sarah zelf veilig is, zet ze alles op alles om haar broer uit zijn lijden te verlossen.
    Uiteindelijk blijkt dat Sarah slechts een tipje van de sluier heeft opgelicht. Wat ze nog niet te zien heeft gekregen, overtreft haar ergste nachtmerries.
    Face claim ( het liefst dan ): Mijn hoofdpersonage heeft echt rosse krullen (vergelijkbaar met Merida uit Brave =]) De jongen Jonas, heeft donker haar. Ze zijn 15 en 17. IK heb me doodgezocht maar vind echt niets. Het spijt me.
    Sfeer:
    - Het begin moet vrolijk.
    -Naar het midden toe neemt de spanning, de onheilspelling toe.
    - Het einde ontdekt ze iets levensbedreigend, dus ja.
    Liedje(mag ook een beetje een richtlijn zijn):
    Alegria - Cirque du Soleil
    of
    Climbing - Lionel Richie
    Tekst (mag ook een beetje een richtlijn zijn): & Evt. ideeën voor de trailer:
    [Fragmentje spelende kleuter]
    Het is niet zijn schuld.
    [fragment meisje die jongen in de armen springt. Zonder kussen, het is haar broer.]
    Want hij verbergde het, om mij te beschermen.
    [fragment meisje die zich bruusk omdraait]
    Toch schrok ik,
    [fragment meisje die een aardbeving meemaakt ofzo (:]
    toen mijn wereld plots op zijn kop stond.
    [fragment jongen die met meisje praat, haar probeert te overhalen]
    -Voor de rest verras me!-
    Evt. al een paar youtube filmpjes:
    /
    Alvast bedankt!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Een beetje laat, maar heel erg bedankt dat je me wil helpen :)
    Ik ben echt heel slecht met trailers en ben nu al benieuwd naar hoe het zal worden :)


    The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. - Capt. Jack Sparrow.

    Ik ga aan de slag ;DD x


    Enjoy the rollercoaster that's life ~ Zayn Malik

    Yess!! Is er een kans dat mijne vandaag af is? Ben nieuwsgierig (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jaaa, :D x


    Enjoy the rollercoaster that's life ~ Zayn Malik

    And mine?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28